Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1251
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorОксентюк, Роман Андрійович-
dc.contributor.authorOksentyuk, Roman-
dc.date.accessioned2011-06-08T12:22:03Z-
dc.date.available2011-06-08T12:22:03Z-
dc.date.issued2011-05-18-
dc.identifier.citationРоман Оксентюк. Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продукту // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 113 – 115.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1251-
dc.description.abstractРозглянуто мережу Інтернет як один із видів сучасних інноваційних технологій в маркетингу, найпоширеніші методи просування продукту за допомогою Інтернет-маркетингуuk
dc.description.abstractInternet is considered as one of types of modern innovative technologies in marketing, most widespread methods of advancement of product by Internetmarketinguk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectконтекстна реклама, банер, пошукова оптимізація, партнерська програма, спам, дорвейuk
dc.subjectcontext advertising, banner, search engine optimization, partner program, spam, dorveyuk
dc.titleЕкономічні аспекти використання методів інтернет-просування продуктуuk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc339.13uk
Collection(s) :Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Оксентюк Р..pdf100,07 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.