Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-20 зі 20 (час пошуку: 0.006 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article17-кві-200821-бер-2016Аналіз конкурентної позиції підприємстваМедвідь, В.
Article17-кві-200821-бер-2016Шляхи підвищення якості продукції на підприємствах молочної промисловостіХоміцька, В.
Article17-кві-200821-бер-2016Ключові проблеми процесу постачання на підприємствах в умовах ринкової економікиПавлишин, І.
Article17-кві-200821-бер-2016Конкурентоспроможність товару як запорука ефективної діяльності суб’єктів ринкуСвіжінська, О.
Article17-кві-200821-бер-2016Консалтинг як спосіб вирішення проблем маркетингу на вітчизняних підприємствахШафарусь, А.
Article17-кві-200821-бер-2016Непрямі методи оцінки вартості бренду на міжнародному ринкуТабас, Т.
Article17-кві-200821-бер-2016Вкладення інвестицій у монетиМурована, 3.
Article17-кві-200821-бер-2016Пріоритетні шляхи підвищення конкурентно-спроможності текстильної галузіКуліковський, Р.
Article17-кві-200821-бер-2016Сучасні підходи до структури комплексу маркетингуЛасій, О.
Article17-кві-200821-бер-2016Теоретичні підходи до визначення сутності маркетингуГончар, І.
Article17-кві-200821-бер-2016Засоби поширення рекламиКостюк, Ю.
Article17-кві-200821-бер-2016Роль та значення психологічних факторів при сегментуванні ринкуКрамар, І.
Article17-кві-200821-бер-2016Підвищення ефективності формування товарного асортименту підприємстваКузюк, Ю.
Article17-кві-200821-бер-2016Використання відновлюваних джерел енергіїСокульська, Н.
Article17-кві-200821-бер-2016Ключові принципи формування товарного асортименту промислового підприємстваКлизуб, Т.
Article17-кві-200821-бер-2016Основні підходи до визначення поняття „реклама”Туренко, О.
Article17-кві-200821-бер-2016Екологічна свідомість «зеленого маркетингу»Мурована, З.
Article17-кві-200821-бер-2016Ключові завдання організації закупівель згідно логістичної концепції «just-in-time»Саган, О.
Article17-кві-200821-бер-2016Теоретичні підходи до визначення сутності маркетингових комунікаційРасевич, І.
Article17-кві-200821-бер-2016Перспективи розвитку дитячого маркетингу в УкраїніБорейко, У.
Результати 1-20 зі 20 (час пошуку: 0.006 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі