Статистика

Відвідувань загалом

Переглядів
Теоретико-прикладні особливості рекламної діяльності 247

Всього відвідувань на місяць

січня 2024 лютого 2024 березня 2024 квітня 2024 травня 2024 червня 2024 липня 2024
Теоретико-прикладні особливості рекламної діяльності 26 0 3 2 1 2 14

Звантажень файлу

Переглядів
Conf_2010v2_Dzhavliuk_O-Teoretyko_prykladni_osoblyvosti_59.pdf 52
Conf_2010v2_Dzhavliuk_O-Teoretyko_prykladni_osoblyvosti_59.djvu 10
Conf_2010v2_Dzhavliuk_O-Teoretyko_prykladni_osoblyvosti_59__COVER.jpg 5

Найбільше переглядів за країнами

Переглядів
United States 119
China 38
Netherlands 35
Germany 32
Україна 13
Vietnam 5
Russia 2
United Kingdom 1
Ireland 1
India 1

Найбільше переглядів за містами

Переглядів
San Ramon 55
Mountain View 13
Kiev 8
Dearborn 5
Hanoi 5
Menlo Park 5
Jacksonville 4
Des Moines 3
Kunming 3
Hefei 2