Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10415

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorМихайленко, Л.uk
dc.coverage.temporal19-20 квітня 2011 рокуuk
dc.coverage.temporal19-20 April 2011uk
dc.date.accessioned2016-02-16T18:11:36Z-
dc.date.available2016-02-16T18:11:36Z-
dc.date.created2011-04-19uk
dc.date.issued2011-04-19uk
dc.identifier.citationМихайленко Л. Розвиток іншомовної інтерактивної компетентності учнів основної школи при виконанні проблемних завдань / Л. Михайленко // Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 19-20 квітня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — Том 2. — С. 278. — (Гуманітарні науки).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10415-
dc.format.extent278uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“uk
dc.relation.ispartofMaterials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"uk
dc.titleРозвиток іншомовної інтерактивної компетентності учнів основної школи при виконанні проблемних завданьuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc63uk
dc.relation.references1. Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment. – Cambridge University Press, 2001. – 260 p.uk
dc.relation.references2. Вихрущ В.О. Особистісно орієнтовані педагогічні технології та колективна учбова діяльність школярів: проблеми взаємозв‘язку / В.О. Вихрущ // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. – Тернопіль, 2006. – №2. – С.3 – 5.uk
dc.relation.references3. Зимняя И.А. Психология обучения иностранным языкам в школе. − М. : Просвещение, 1991. - 220 с.uk
dc.relation.referencesen1. Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Assessment, Cambridge University Press, 2001, 260 p.uk
dc.relation.referencesen2. Vykhrushch V.O. Osobystisno oriientovani pedahohichni tekhnolohii ta kolektyvna uchbova diialnist shkoliariv: problemy vzaiemozv‘yazku, V.O. Vykhrushch, Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu. Seriia : Pedahohika, Ternopil, 2006, No 2, P.3 – 5.uk
dc.relation.referencesen3. Zimniaia I.A. Psikholohiia obucheniia inostrannym iazykam v shkole. − M. : Prosveshchenie, 1991, 220 p.uk
dc.identifier.citationenMikhailenko L. (2011) Rozvytok inshomovnoi interaktyvnoi kompetentnosti uchniv osnovnoi shkoly pry vykonanni problemnykh zavdan. Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 19-20 April 2011), Volume 2, pp. 278 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationЖитомирський державний університет імені Івана Франкаuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“uk
dc.citation.volume2uk
dc.citation.spage278uk
dc.citation.epage278uk
dc.citation.conferenceⅣ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“uk
Ebben a gyűjteményben:Ⅳ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2011)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!