Naviga per Soggetto D21

vai a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
o inserisci le iniziali:  
Mostrati i risultati da 1 a 5 di 5
TipologiaData di edizioneDate of entryTitoloAutore/i
Articlegiu-202430-lug-2024Актуальні підходи до управління людськими ресурсами на вітчизняних підприємствах під час російсько-української війниКрамар, Ірина; Баранов, Костянтин; Kramar, Iryna; Baranov, Kostiantyn
Articlegiu-202429-lug-2024Конкурентний потенціал підприємства в сучасних ринкових умовахКрамар, Ірина; Гапон, Вадим; Kramar, Iryna; Hapon, Vadym
Article31-mag-201912-lug-2019Маркетинговий підхід як системно-комплексне вирішення проблеми підвищення конкурентоспроможності підприємствФедорова, Тетяна; Федорова, Татьяна; Fedorova, Tetiana
Article31-ott-201619-feb-2018Теоретичні засади формування соціальних груп та поведінки їх учасників (TBFSGBP)Савін, Станіслав
Articledic-20192-feb-2020ФУНКЦІЯ МАРКЕТИНГУ В МІНІМІЗАЦІЇ РИЗИКІВ ПАРТНЕРСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ В БІЗНЕС-СИСТЕМАХ ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУСтадник, Валентина; Соколюк, Галина; Головчук, Юлія; Стадник, Валентина; Соколюк, Галина; Головчук, Юлия; Stadnyk, Vаlentyna; Sokoliuk, Galyna; Holovchuk, Julija