Konu 659.1

Atla: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
veya bir kaç harf giriniz:  
Gösterilen sonuçlar 1 - 10 den 10
TürYayın TarihiDate of entryBaşlıkYazar(lar)
Article22-Oca-201919-Mar-2019Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесуШпилик, Світлана Василівна; Вовчук, Оксана; Shpylyk, Svitlana; Vovchuk, Oksana
Article19-Nis-201116-Şub-2016Використання агресивної реклами як елементу маркетингових заходівБалабан, Н.
Conference Abstract28-Kas-20243-Oca-2025Використання методології нечітких множин у графічній рекламі дитячого одягуДмитрів, О. Р.; Вахно, І. І.; Dmytriv, O.; Vakhno, I.
Conference Abstract25-Nis-20244-Haz-2024Вплив соціальних мереж на суспільство в сучасному світіДудун, Ю.; Dudun, Yu.
Article201329-May-2014Механізми впливу переконуючої реклами на суспільний добробутГерасименко, Анжеліка; Gerasymenko, Anzhelika
Monograph201825-Haz-2018монографія реклама як інструмент маркетингуГолда, Надія Михайлівна; Поліщук, Наталя Володимирівна
Conference Abstract28-Kas-20243-Oca-2025Оптимізація рекламної кампанії дитячого одягу за допомогою генетичного алгоритмуДмитрів, О. Р.; Охнівський, Р. І.; Dmytriv, O. R.; Okhnivskyi, R. I.
Conference Abstract29-Kas-202419-Ara-2024Реклама в соціальних мережах, її сучасний стан, принципи та перспективиКороль, Олександр; Korol, Alexander
Article20-Kas-201316-Mar-2017Реклама як елемент культури суспільстваПелехата, Н.; Вовк, Ю.
Article25-Kas-20151-Mar-2016Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana