Lehitse Teema 659.1

Otsi: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
või sisesta esimesed tähed:  
Näidatakse tulemusi 1 kuni 10 10 -st
TüüpIlmumisaegDate of entryPealkiriAutor(id)
Article22-jaa-201919-mär-2019Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесуШпилик, Світлана Василівна; Вовчук, Оксана; Shpylyk, Svitlana; Vovchuk, Oksana
Article19-apr-201116-vee-2016Використання агресивної реклами як елементу маркетингових заходівБалабан, Н.
Conference Abstract28-nov-20243-jaa-2025Використання методології нечітких множин у графічній рекламі дитячого одягуДмитрів, О. Р.; Вахно, І. І.; Dmytriv, O.; Vakhno, I.
Conference Abstract25-apr-20244-juu-2024Вплив соціальних мереж на суспільство в сучасному світіДудун, Ю.; Dudun, Yu.
Article201329-mai-2014Механізми впливу переконуючої реклами на суспільний добробутГерасименко, Анжеліка; Gerasymenko, Anzhelika
Monograph201825-juu-2018монографія реклама як інструмент маркетингуГолда, Надія Михайлівна; Поліщук, Наталя Володимирівна
Conference Abstract28-nov-20243-jaa-2025Оптимізація рекламної кампанії дитячого одягу за допомогою генетичного алгоритмуДмитрів, О. Р.; Охнівський, Р. І.; Dmytriv, O. R.; Okhnivskyi, R. I.
Conference Abstract29-nov-202419-det-2024Реклама в соціальних мережах, її сучасний стан, принципи та перспективиКороль, Олександр; Korol, Alexander
Article20-nov-201316-mär-2017Реклама як елемент культури суспільстваПелехата, Н.; Вовк, Ю.
Article25-nov-20151-mär-2016Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana