Перегляд зібрання за групою - Теми 659.1

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 10 із 10
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article22-січ-201919-бер-2019Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесуШпилик, Світлана Василівна; Вовчук, Оксана; Shpylyk, Svitlana; Vovchuk, Oksana
Article19-кві-201116-лют-2016Використання агресивної реклами як елементу маркетингових заходівБалабан, Н.
Conference Abstract28-лис-20243-січ-2025Використання методології нечітких множин у графічній рекламі дитячого одягуДмитрів, О. Р.; Вахно, І. І.; Dmytriv, O.; Vakhno, I.
Conference Abstract25-кві-20244-чер-2024Вплив соціальних мереж на суспільство в сучасному світіДудун, Ю.; Dudun, Yu.
Article201329-тра-2014Механізми впливу переконуючої реклами на суспільний добробутГерасименко, Анжеліка; Gerasymenko, Anzhelika
Monograph201825-чер-2018монографія реклама як інструмент маркетингуГолда, Надія Михайлівна; Поліщук, Наталя Володимирівна
Conference Abstract28-лис-20243-січ-2025Оптимізація рекламної кампанії дитячого одягу за допомогою генетичного алгоритмуДмитрів, О. Р.; Охнівський, Р. І.; Dmytriv, O. R.; Okhnivskyi, R. I.
Conference Abstract29-лис-202419-гру-2024Реклама в соціальних мережах, її сучасний стан, принципи та перспективиКороль, Олександр; Korol, Alexander
Article20-лис-201316-бер-2017Реклама як елемент культури суспільстваПелехата, Н.; Вовк, Ю.
Article25-лис-20151-бер-2016Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana