Yn pori yn ôl Pwnc цінність

Neidio i: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
neu roi rhai o'r llythrennau cyntaf:  
Yn dangos canlyniadau 1 i 7 o 7
MathDyddiad CyhoeddiDate of entryTeitlAwdur(on)
Article21-Nov-20221-Apr-2023Бізнес-модель як передумова розроблення стратегії фірми на ринкуЛотиш, О.; Lotysh, O.
Article24-Apr-20146-Mar-2016Життєві цінності сучасної молодої сім’їКріль, А.; Kril, A.
Methodical recommendations202122-Jun-2021Методичні вказівки до практичних занять із дисципліни «Поведінка споживачів» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл. О. П. Бурліцька – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя , 2020 р. – 71 с.Бурліцька, Оксана Петрівна
Master ThesisDec-202118-Dec-2021Розробка та обґрунтування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ПП "О ШАЛЕ")Равський, Богдан Володимирович; Ravsky, Bogdan
Article201920-Jun-2019Система менеджменту знань як інструмент ефективного використання інтелектуального потенціалу підприємстваОстровська, Галина Йосипівна
Article31-Oct-201619-Feb-2018Теоретичні засади формування соціальних груп та поведінки їх учасників (TBFSGBP)Савін, Станіслав
Article20-Mar-20145-Dec-2014Інновація цінності та методика її реалізації на сучасному ринкуRavlyk, Natalia