การเรียกดู ตาม หัวเรื่อง цінність

ข้ามไปยัง: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
หรือใส่อักษรขึ้นต้นของชื่อผู้แต่ง:  
แสดงผลลัพธ์ 1 ถึง 7 จากทั้งหมด 7
ประเภทวันที่เผยแพร่Date of entryชื่อเรื่องผู้แต่ง
Article21-พฤศ-20221-เมษ-2023Бізнес-модель як передумова розроблення стратегії фірми на ринкуЛотиш, О.; Lotysh, O.
Article24-เมษ-20146-มีน-2016Життєві цінності сучасної молодої сім’їКріль, А.; Kril, A.
Methodical recommendations202122-มิถ-2021Методичні вказівки до практичних занять із дисципліни «Поведінка споживачів» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл. О. П. Бурліцька – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя , 2020 р. – 71 с.Бурліцька, Оксана Петрівна
Master Thesisธัน-202118-ธัน-2021Розробка та обґрунтування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ПП "О ШАЛЕ")Равський, Богдан Володимирович; Ravsky, Bogdan
Article201920-มิถ-2019Система менеджменту знань як інструмент ефективного використання інтелектуального потенціалу підприємстваОстровська, Галина Йосипівна
Article31-ตุล-201619-กุม-2018Теоретичні засади формування соціальних груп та поведінки їх учасників (TBFSGBP)Савін, Станіслав
Article20-มีน-20145-ธัน-2014Інновація цінності та методика її реалізації на сучасному ринкуRavlyk, Natalia