Prohlížení dle Předmět цінність

Přejít na: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
nebo zadejte několik prvních písmen:  
Zobrazují se výsledky 1 až 7 z 7
TypDatum vydáníDate of entryNázevAutor
Article21-lis-20221-dub-2023Бізнес-модель як передумова розроблення стратегії фірми на ринкуЛотиш, О.; Lotysh, O.
Article24-dub-20146-bře-2016Життєві цінності сучасної молодої сім’їКріль, А.; Kril, A.
Methodical recommendations202122-čer-2021Методичні вказівки до практичних занять із дисципліни «Поведінка споживачів» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл. О. П. Бурліцька – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя , 2020 р. – 71 с.Бурліцька, Оксана Петрівна
Master Thesispro-202118-pro-2021Розробка та обґрунтування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ПП "О ШАЛЕ")Равський, Богдан Володимирович; Ravsky, Bogdan
Article201920-čer-2019Система менеджменту знань як інструмент ефективного використання інтелектуального потенціалу підприємстваОстровська, Галина Йосипівна
Article31-říj-201619-úno-2018Теоретичні засади формування соціальних груп та поведінки їх учасників (TBFSGBP)Савін, Станіслав
Article20-bře-20145-pro-2014Інновація цінності та методика її реалізації на сучасному ринкуRavlyk, Natalia