Lehitse Teema цінність

Otsi: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
või sisesta esimesed tähed:  
Näidatakse tulemusi 1 kuni 7 7 -st
TüüpIlmumisaegDate of entryPealkiriAutor(id)
Article21-nov-20221-apr-2023Бізнес-модель як передумова розроблення стратегії фірми на ринкуЛотиш, О.; Lotysh, O.
Article24-apr-20146-mär-2016Життєві цінності сучасної молодої сім’їКріль, А.; Kril, A.
Methodical recommendations202122-juu-2021Методичні вказівки до практичних занять із дисципліни «Поведінка споживачів» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл. О. П. Бурліцька – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя , 2020 р. – 71 с.Бурліцька, Оксана Петрівна
Master Thesisdet-202118-det-2021Розробка та обґрунтування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ПП "О ШАЛЕ")Равський, Богдан Володимирович; Ravsky, Bogdan
Article201920-juu-2019Система менеджменту знань як інструмент ефективного використання інтелектуального потенціалу підприємстваОстровська, Галина Йосипівна
Article31-okt-201619-vee-2018Теоретичні засади формування соціальних груп та поведінки їх учасників (TBFSGBP)Савін, Станіслав
Article20-mär-20145-det-2014Інновація цінності та методика її реалізації на сучасному ринкуRavlyk, Natalia