Prohlížení dle Předmět маркетингові технології

Přejít na: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
nebo zadejte několik prvních písmen:  
Zobrazují se výsledky 1 až 4 z 4
TypDatum vydáníDate of entryNázevAutor
Article22-kvě-201822-úno-2019Визначення ролі та особливостей формування інтелектуального капіталу сучасних підприємств галузі машинобудування, основних аспектів методик його оцінюванняНагорняк, Галина Степанівна; Nahorniak, Halyna
Article31-led-20186-bře-2019Концептуальні засади вимірювання й оцінювання інтелектуального капіталу вітчизняних машинобудівних підприємствНагорняк, Галина Степанівна; Nahorniak, Halyna
Article18-lis-201429-říj-2015Маркетингові технології промислових підприємств, їх особливості-
Conference Abstract8-lis-201911-lis-2019Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали X Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентівКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Шпилик, Світлана Василівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Голда, Надія Михайлівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Фалович, Володимир Андрійович; Ціх, Галина Володимирівна; Бакуліна, Наталія Миколаївна