Percorrer por autor Seredynska, Vira

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 1-9 de 9.
TipoDataDate of entryTítuloAutor(es)
Article21-Nov-201727-Dez-2017Analytical approaches to strategic business managementFedorovych, Roman; Seredynska, Vira; Zahorodna, Olga
Article30-Ago-201624-Jan-2017Enterprise performance evaluation modelsSeredynska, Vira; Fedorovych, Roman
Article27-Mar-201527-Jan-2016The necessity of marketing at different stages of innovation processФедорович, Роман Володимирович; Серединська, Віра Миколаївна; Fedorovych, Roman; Seredynska, Vira
Article25-Mar-201620-Abr-2016Аналітичне обгрунтування порівняльного оцінювання науково-інноваційних проектівСерединська, Віра Миколаївна; Seredynska, Vira
Article201312-Dez-2014Аналітичне обгрунтування ціни на науково-технічну продукціюСерединська, Віра; Seredynska, Vira
Article18-Nov-201429-Out-2015Використання ключових показників ефективності у стратегічному управлінніФедорович, Роман Володимирович; Seredynska, Iryna; Seredynska, Vira; Fedorovych, Roman
Article26-Abr-201624-Mai-2016Оцінювання конкурентоспроможності з позицій учасників ринкуСерединська, Віра Миколаївна; Seredynska, Vira
Article6-Abr-201722-Jun-2017Послідовність аналітичних робіт у розробленні політики фінансування активів підприємстваСерединська, Віра Миколаївна; Seredynska, Vira
Conference Abstract20-Dez-201731-Mar-2018Інформаційно-аналітичні системи маркетингуСерединська, Віра Миколаївна; Seredynska, Vira