การเรียกดู ตาม ผู้แต่ง Rozhko, Nataliya

ข้ามไปยัง: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
หรือใส่อักษรขึ้นต้นของชื่อผู้แต่ง:  
แสดงผลลัพธ์ 1 ถึง 7 จากทั้งหมด 7
ประเภทวันที่เผยแพร่Date of entryชื่อเรื่องผู้แต่ง
Conference Abstract8-พฤศ-201927-พฤศ-2019Значення трейд-маркетингу для промислових підприємствРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Article21-พฤศ-201727-ธัน-2017Основні етапи формування маркетингового менеджменту промислових підприємствРожко, Наталія Ярославівна; Васильців, Надія Михайлівна; Rozhko, Nataliya; Vasyltsiv, Nadiya
Article27-เมษ-201716-มิถ-2017Основні напрями вибору маркетингової товарної стратегії промисловим підприємствомРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract16-พฤศ-202013-ธัน-2020Основні підходи до визначення ролі і місця експортно-кредитних агентств в УкраїніРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Other20118-มิถ-2011Проблеми підвищення ефективності маркетингового потенціалу підприємстваРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract8-พฤศ-201927-พฤศ-2019Роль товарно-асортиментної політики для промислових підприємствОсовськаЛюба; Рожко, Наталія; Osovskaya, Lyuba; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract19-พฤษ-202313-มิถ-2023Соціальна відповідальність роботодавцівКраузе, Ольга Ігорівна; Рожко, Наталія; Krause, Olga; Rozhko, Nataliya