Разлистване на по Автор Oksentyuk, Roman

Преминаване към: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или въведете първите няколко букви:  
Показване на резултати 1 до 12 от 12
ТипДата на ПубликуванеDate of entryЗаглавиеАвтор(и)
Article27-Мар-201527-Яну-2016Актуальні питання процесу ефективного управління інтелектуальною власністю сучасного промислового підприємстваНагорняк, Галина Степанівна; Нагорняк, Ірина Степанівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Nahorniak, Galina; Nahorniak, Iryna; Oksentyuk, Roman
ArticleМай-201210-Юни-2012Алгоритм інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман; Oksentyuk, Roman
Article27-Апр-201716-Юни-2017Використання інтернет-браузерів як засіб комунікації в управлінні інформаційними зв’язкамиОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Other18-Май-20118-Юни-2011Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Other18-Май-20118-Юни-2011Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Conference Abstract9-Ное-20186-Дек-2018Значення інноваційного маркетингу в діяльності підприємстваКачур, Ігор; Оксентюк, Роман Андрійович; Kachur, Igor; Oksentyuk, Roman
Article30-Май-20165-Юни-2016Коучинг як новий метод управління персоналомКотовська, Ірина Василівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Вовк, Юрій Ярославович; Kotovska, Iryna; Oksentyuk, Roman; Vovk, Yuriy; Котовская, Ирина Васильевна; Оксентюк, Роман Андреевич; Вовк, Юрий Ярославович
Article30-Май-201528-Май-2015Обґрунтування економічної ефективності практичного інтернет-просування інформаційного продукту на підприємствах машинобудуванняОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман; Oksentyuk, Roman
Article21-Мар-201227-Яну-2016«Партнерські програми» як один з найпоширеніших видів просування продукту в мережі ІнтернетОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Article25-Мар-201620-Апр-2016Роль брендингу у забезпеченні конкурентоспроможності вітчизняних підприємствНагорняк, Галина Степанівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Nahorniak, Halyna; Oksentyuk, Roman
Article20-Мар-20145-Дек-2014Удосконалення концептуальної моделі керування просуванням інформаційного продукту машинобудівного підприємства в мережі інтернетOksentyuk, Roman
Conference Abstract9-Ное-20186-Дек-2018Інноваційні аспекти використання методів Інтернет-просування продуктуПрокопчук, Андрій; Оксентюк, Роман Андрійович; Prokopchuk, Andriy; Oksentyuk, Roman