Lehitse Autor Oksentyuk, Roman

Otsi: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
või sisesta esimesed tähed:  
Näidatakse tulemusi 1 kuni 12 12 -st
TüüpIlmumisaegDate of entryPealkiriAutor(id)
Article27-mär-201527-jaa-2016Актуальні питання процесу ефективного управління інтелектуальною власністю сучасного промислового підприємстваНагорняк, Галина Степанівна; Нагорняк, Ірина Степанівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Nahorniak, Galina; Nahorniak, Iryna; Oksentyuk, Roman
Articlemai-201210-juu-2012Алгоритм інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман; Oksentyuk, Roman
Article27-apr-201716-juu-2017Використання інтернет-браузерів як засіб комунікації в управлінні інформаційними зв’язкамиОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Other18-mai-20118-juu-2011Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Other18-mai-20118-juu-2011Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Conference Abstract9-nov-20186-det-2018Значення інноваційного маркетингу в діяльності підприємстваКачур, Ігор; Оксентюк, Роман Андрійович; Kachur, Igor; Oksentyuk, Roman
Article30-mai-20165-juu-2016Коучинг як новий метод управління персоналомКотовська, Ірина Василівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Вовк, Юрій Ярославович; Kotovska, Iryna; Oksentyuk, Roman; Vovk, Yuriy; Котовская, Ирина Васильевна; Оксентюк, Роман Андреевич; Вовк, Юрий Ярославович
Article30-mai-201528-mai-2015Обґрунтування економічної ефективності практичного інтернет-просування інформаційного продукту на підприємствах машинобудуванняОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман; Oksentyuk, Roman
Article21-mär-201227-jaa-2016«Партнерські програми» як один з найпоширеніших видів просування продукту в мережі ІнтернетОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Article25-mär-201620-apr-2016Роль брендингу у забезпеченні конкурентоспроможності вітчизняних підприємствНагорняк, Галина Степанівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Nahorniak, Halyna; Oksentyuk, Roman
Article20-mär-20145-det-2014Удосконалення концептуальної моделі керування просуванням інформаційного продукту машинобудівного підприємства в мережі інтернетOksentyuk, Roman
Conference Abstract9-nov-20186-det-2018Інноваційні аспекти використання методів Інтернет-просування продуктуПрокопчук, Андрій; Оксентюк, Роман Андрійович; Prokopchuk, Andriy; Oksentyuk, Roman