Lehitse Autor Борисова, Т.

Otsi: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
või sisesta esimesed tähed:  
Näidatakse tulemusi 1 kuni 8 8 -st
TüüpIlmumisaegDate of entryPealkiriAutor(id)
Article14-det-201117-vee-2016Класифікація детермінантів формування конкурентоспроможності галузіБорисова, Т.
Article20-nov-201316-mär-2017Маркетинг у сфері протидії торгівлі людьмиБорисова, Т.
Article27-okt-201020-vee-2016Маркетингове дослідження звернень на телефонну лінію Центру консультування мігрантівБорисова, Т.
Article21-vee-20233-mai-2023Маркетингове дослідження потреб жінок та дівчат – внутрішньо переміщених осібБорисова, Т.; Процишин, Ю.; Borysova, T.; Protsyshyn, Y.
Article21-nov-20221-apr-2023Маркетингове дослідження стану гендерної політики в системі публічного управління регіонуБорисова, Т.; Монастирський, Г.; Окрепкий, Р.; Галько, Л.; Borysova, T.; Monastyrskyi, G.; Okrepkyi, R.; Halko, L.
Article14-mai-200824-mai-2016Прикладні аспекти використання теорії нечітких множин в маркетингуБорисова, Т.
Article5-det-201211-vee-2016Теоретичні передумови виникнення маркетингу некомерційних організаційБорисова, Т.
Article29-okt-201422-jaa-2016Інформаційне забезпечення як чинник ефективного управління витратамиКогут, У.; Борисова, Т.; Kohut, U.; Borysova, T.