Naviga per Autore Борисова, Т.

vai a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
o inserisci le iniziali:  
Mostrati i risultati da 1 a 8 di 8
TipologiaData di edizioneDate of entryTitoloAutore/i
Article14-dic-201117-feb-2016Класифікація детермінантів формування конкурентоспроможності галузіБорисова, Т.
Article20-nov-201316-mar-2017Маркетинг у сфері протидії торгівлі людьмиБорисова, Т.
Article27-ott-201020-feb-2016Маркетингове дослідження звернень на телефонну лінію Центру консультування мігрантівБорисова, Т.
Article21-feb-20233-mag-2023Маркетингове дослідження потреб жінок та дівчат – внутрішньо переміщених осібБорисова, Т.; Процишин, Ю.; Borysova, T.; Protsyshyn, Y.
Article21-nov-20221-apr-2023Маркетингове дослідження стану гендерної політики в системі публічного управління регіонуБорисова, Т.; Монастирський, Г.; Окрепкий, Р.; Галько, Л.; Borysova, T.; Monastyrskyi, G.; Okrepkyi, R.; Halko, L.
Article14-mag-200824-mag-2016Прикладні аспекти використання теорії нечітких множин в маркетингуБорисова, Т.
Article5-dic-201211-feb-2016Теоретичні передумови виникнення маркетингу некомерційних організаційБорисова, Т.
Article29-ott-201422-gen-2016Інформаційне забезпечення як чинник ефективного управління витратамиКогут, У.; Борисова, Т.; Kohut, U.; Borysova, T.