Перегляд зібрання за групою - Автори Оксентюк, Роман Андрійович

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 21 до 27 із 27 < назад 
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article21-бер-201227-січ-2016«Партнерські програми» як один з найпоширеніших видів просування продукту в мережі ІнтернетОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Article19-лис-20141-лют-2016Розрахунок економічної ефективності просування інформаційного продукту в системі інтернет-маркетингуОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, R. A.
Article25-бер-201620-кві-2016Роль брендингу у забезпеченні конкурентоспроможності вітчизняних підприємствНагорняк, Галина Степанівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Nahorniak, Halyna; Oksentyuk, Roman
Conference Abstract28-лис-201818-лют-2019Стратегічне планування розвитку територіальних громадТрачук, І. О.; Оксентюк, Роман Андрійович; Trachuk, I. O.; Oksentyuk, R. A.
Conference Abstract18-тра-20171-лис-2017Сучасні пріоритети розвитку підприємств спиртової промисловості УкраїниОксентюк, Роман Андрійович; Шевчук, А.; Oksentuk, R. A.; Shevchuk, A.
Monograph1-січ-20204-вер-2020Формування стратегії розвитку об'єднаної територіальної громади, на прикладі Скала-Подільської селищної радиОксентюк, Роман Андрійович; Oksentiuk, R. A.
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Інноваційні аспекти використання методів Інтернет-просування продуктуПрокопчук, Андрій; Оксентюк, Роман Андрійович; Prokopchuk, Andriy; Oksentyuk, Roman