Yazar Борисова, Т.

Atla: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
veya bir kaç harf giriniz:  
Gösterilen sonuçlar 1 - 8 den 8
TürYayın TarihiDate of entryBaşlıkYazar(lar)
Article14-Ara-201117-Şub-2016Класифікація детермінантів формування конкурентоспроможності галузіБорисова, Т.
Article20-Kas-201316-Mar-2017Маркетинг у сфері протидії торгівлі людьмиБорисова, Т.
Article27-Eki-201020-Şub-2016Маркетингове дослідження звернень на телефонну лінію Центру консультування мігрантівБорисова, Т.
Article21-Şub-20233-May-2023Маркетингове дослідження потреб жінок та дівчат – внутрішньо переміщених осібБорисова, Т.; Процишин, Ю.; Borysova, T.; Protsyshyn, Y.
Article21-Kas-20221-Nis-2023Маркетингове дослідження стану гендерної політики в системі публічного управління регіонуБорисова, Т.; Монастирський, Г.; Окрепкий, Р.; Галько, Л.; Borysova, T.; Monastyrskyi, G.; Okrepkyi, R.; Halko, L.
Article14-May-200824-May-2016Прикладні аспекти використання теорії нечітких множин в маркетингуБорисова, Т.
Article5-Ara-201211-Şub-2016Теоретичні передумови виникнення маркетингу некомерційних організаційБорисова, Т.
Article29-Eki-201422-Oca-2016Інформаційне забезпечення як чинник ефективного управління витратамиКогут, У.; Борисова, Т.; Kohut, U.; Borysova, T.