Yazar Rozhko, Nataliya

Atla: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
veya bir kaç harf giriniz:  
Gösterilen sonuçlar 1 - 7 den 7
TürYayın TarihiDate of entryBaşlıkYazar(lar)
Conference Abstract8-Kas-201927-Kas-2019Значення трейд-маркетингу для промислових підприємствРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Article21-Kas-201727-Ara-2017Основні етапи формування маркетингового менеджменту промислових підприємствРожко, Наталія Ярославівна; Васильців, Надія Михайлівна; Rozhko, Nataliya; Vasyltsiv, Nadiya
Article27-Nis-201716-Haz-2017Основні напрями вибору маркетингової товарної стратегії промисловим підприємствомРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract16-Kas-202013-Ara-2020Основні підходи до визначення ролі і місця експортно-кредитних агентств в УкраїніРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Other20118-Haz-2011Проблеми підвищення ефективності маркетингового потенціалу підприємстваРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract8-Kas-201927-Kas-2019Роль товарно-асортиментної політики для промислових підприємствОсовськаЛюба; Рожко, Наталія; Osovskaya, Lyuba; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract19-May-202313-Haz-2023Соціальна відповідальність роботодавцівКраузе, Ольга Ігорівна; Рожко, Наталія; Krause, Olga; Rozhko, Nataliya