Browsing by Author Борисова, Т.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 8 of 8
TipusData de publicacióDate of entryTítolAutor(s)
Article14-de -201117-de -2016Класифікація детермінантів формування конкурентоспроможності галузіБорисова, Т.
Article20-de -201316-de -2017Маркетинг у сфері протидії торгівлі людьмиБорисова, Т.
Article27-d’o-201020-de -2016Маркетингове дослідження звернень на телефонну лінію Центру консультування мігрантівБорисова, Т.
Article21-de -20233-de -2023Маркетингове дослідження потреб жінок та дівчат – внутрішньо переміщених осібБорисова, Т.; Процишин, Ю.; Borysova, T.; Protsyshyn, Y.
Article21-de -20221-d’a-2023Маркетингове дослідження стану гендерної політики в системі публічного управління регіонуБорисова, Т.; Монастирський, Г.; Окрепкий, Р.; Галько, Л.; Borysova, T.; Monastyrskyi, G.; Okrepkyi, R.; Halko, L.
Article14-de -200824-de -2016Прикладні аспекти використання теорії нечітких множин в маркетингуБорисова, Т.
Article5-de -201211-de -2016Теоретичні передумови виникнення маркетингу некомерційних організаційБорисова, Т.
Article29-d’o-201422-de -2016Інформаційне забезпечення як чинник ефективного управління витратамиКогут, У.; Борисова, Т.; Kohut, U.; Borysova, T.