Browsing by Author Oksentyuk, Roman

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 12 of 12
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Article27-már-201527-jan-2016Актуальні питання процесу ефективного управління інтелектуальною власністю сучасного промислового підприємстваНагорняк, Галина Степанівна; Нагорняк, Ірина Степанівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Nahorniak, Galina; Nahorniak, Iryna; Oksentyuk, Roman
Articlemáj-201210-jún-2012Алгоритм інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман; Oksentyuk, Roman
Article27-ápr-201716-jún-2017Використання інтернет-браузерів як засіб комунікації в управлінні інформаційними зв’язкамиОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Other18-máj-20118-jún-2011Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Other18-máj-20118-jún-2011Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Conference Abstract9-nov-20186-dec-2018Значення інноваційного маркетингу в діяльності підприємстваКачур, Ігор; Оксентюк, Роман Андрійович; Kachur, Igor; Oksentyuk, Roman
Article30-máj-20165-jún-2016Коучинг як новий метод управління персоналомКотовська, Ірина Василівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Вовк, Юрій Ярославович; Kotovska, Iryna; Oksentyuk, Roman; Vovk, Yuriy; Котовская, Ирина Васильевна; Оксентюк, Роман Андреевич; Вовк, Юрий Ярославович
Article30-máj-201528-máj-2015Обґрунтування економічної ефективності практичного інтернет-просування інформаційного продукту на підприємствах машинобудуванняОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман; Oksentyuk, Roman
Article21-már-201227-jan-2016«Партнерські програми» як один з найпоширеніших видів просування продукту в мережі ІнтернетОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Article25-már-201620-ápr-2016Роль брендингу у забезпеченні конкурентоспроможності вітчизняних підприємствНагорняк, Галина Степанівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Nahorniak, Halyna; Oksentyuk, Roman
Article20-már-20145-dec-2014Удосконалення концептуальної моделі керування просуванням інформаційного продукту машинобудівного підприємства в мережі інтернетOksentyuk, Roman
Conference Abstract9-nov-20186-dec-2018Інноваційні аспекти використання методів Інтернет-просування продуктуПрокопчук, Андрій; Оксентюк, Роман Андрійович; Prokopchuk, Andriy; Oksentyuk, Roman