การเรียกดู ตาม ผู้แต่ง Загородна, Ольга

ข้ามไปยัง: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
หรือใส่อักษรขึ้นต้นของชื่อผู้แต่ง:  
แสดงผลลัพธ์ 1 ถึง 5 จากทั้งหมด 5
ประเภทวันที่เผยแพร่Date of entryชื่อเรื่องผู้แต่ง
Article26-เมษ-201624-พฤษ-2016Бізнес-процес і маркетингове середовищеЗагородна, Ольга; Zagorodna, Olga
Article25-มีน-201620-เมษ-2016Вплив ризику та невизначеності на ефективність інвестуванняЗагородна, Ольга; Zagorodna, Olga
Conference Abstract20-ธัน-201731-มีน-2018Вплив інформаційно-аналітичного забезпечення на ефективність маркетингового управлінняЗагородна, Ольга; Zahorodna, Olga
Article6-เมษ-201722-มิถ-2017Динамічні характеристики виробничо-збутових процесів підприємстваЗагородна, Ольга; Спільник, Ірина; Zahorodna, Olga; Spilnyk, Iryna
Article28-เมษ-201730-เมษ-2017Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищіКраузе, Ольга; Березівська, Лілія; Шпилик, Світлана; Рожко, Наталія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Пижик, Олександр; Фалович, Володимир; Федорович, Роман; Семенюк, Андрій; Якимишин, Лілія; Голда, Надія Михайлівна; Оксентюк, Богдана; Оксентюк, Сергій; Піняк, Ірина; Мазан, Оксана; Серединська, Віра; Загородна, Ольга