Naviga per Autore Загородна, Ольга

vai a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
o inserisci le iniziali:  
Mostrati i risultati da 1 a 5 di 5
TipologiaData di edizioneDate of entryTitoloAutore/i
Article26-apr-201624-mag-2016Бізнес-процес і маркетингове середовищеЗагородна, Ольга; Zagorodna, Olga
Article25-mar-201620-apr-2016Вплив ризику та невизначеності на ефективність інвестуванняЗагородна, Ольга; Zagorodna, Olga
Conference Abstract20-dic-201731-mar-2018Вплив інформаційно-аналітичного забезпечення на ефективність маркетингового управлінняЗагородна, Ольга; Zahorodna, Olga
Article6-apr-201722-giu-2017Динамічні характеристики виробничо-збутових процесів підприємстваЗагородна, Ольга; Спільник, Ірина; Zahorodna, Olga; Spilnyk, Iryna
Article28-apr-201730-apr-2017Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищіКраузе, Ольга; Березівська, Лілія; Шпилик, Світлана; Рожко, Наталія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Пижик, Олександр; Фалович, Володимир; Федорович, Роман; Семенюк, Андрій; Якимишин, Лілія; Голда, Надія Михайлівна; Оксентюк, Богдана; Оксентюк, Сергій; Піняк, Ірина; Мазан, Оксана; Серединська, Віра; Загородна, Ольга