Lehitse UDC 658.8.013

Otsi: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
või sisesta esimesed tähed:  
Näidatakse tulemusi 1 kuni 20 33 -st  järgmine >
TüüpIlmumisaegDate of entryPealkiriAutor(id)
Article17-apr-200821-mär-2016PR–консалтинг в УкраїніБогомолова, І.
Conference Abstract8-nov-201927-nov-2019Дослідження конкурентної позиції підприємств сфери послугКотула, Віталій; Kotula, Vitaliy
Article22-apr-201020-vee-2016Конкурентоспроможнісь як міра прибутку підприємстваЦубера, М.
Article27-okt-201020-vee-2016Конкуренція як рушійна сила ринкуДубик, Орест Іванович
Article26-apr-201624-mai-2016Маркетинг інвестиційного ринкуГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Conference Abstract8-nov-201927-nov-2019Маркетингові комунікації у сфері послугРабий, Віктор; Rabbi, Victor
Article27-okt-201020-vee-2016Методи маркетингового дослідження ринку послугГолда, Надія Михайлівна; Голда, Ю.
Article14-mai-200824-mai-2016Методи оцнки ефективності стратегій конкурентоспроможностіГолда, Надія Михайлівна
Article26-apr-201624-mai-2016Модель М. Портера у визначення інтенсивності конкуренціїКибало, Віталій; Голда, Надія Михайлівна; Kybalo, Vitaliy; Golda, Nadiya
Article22-apr-201020-vee-2016Моделі сприйняття рекламної інформаціїГолда, А.
Other18-mai-20116-juu-2011Наукові підходи до формування конкурентного середовищаГолда, Андрій Ігорович; Golda, Andriy
Article17-apr-200821-mär-2016Особливості маркетингових стратегійБондарук, О.
Article22-apr-201020-vee-2016Особливості рекламного менеджментуКорінь, О.
Article26-apr-201624-mai-2016Особливості створення рекламного зверненняБілінська, Оксана; Голда, Надія Михайлівна; Bilinsky, Oksana; Golda, Nadiya
Article22-apr-201020-vee-2016Особливості формування стратегій підприємстваЦубера, М.
Article22-apr-201020-vee-2016Особливості формування стратегій підприємстваЦубера, В.
Conference Abstract8-nov-201927-nov-2019Особливості інвестиційної політики в туризміГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article27-okt-201020-vee-2016Оцінка власної позиції фірми на ринкуГолда, А.
Article17-apr-200821-mär-2016Попит як елемент ринкового механізмуГолда, Ю.
Article17-apr-200821-mär-2016Реклама як механізм формування потребГолда, Ю.