Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43549
Pealkiri: Напрямки вдосконалення транспортних властивостей регульованих перехресть вулично-дорожньої мережі міст
Teised pealkirjad: Directions for improving the traffic characteristics of controlled intersections in the urban road network
Autor: Гнідий, Денис Андрійович
Gniduy, Denis
Крук, Сергій Андрійович
Kryk, Serhiy
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Гнідий Д. А., Крук С. А. Напрямки вдосконалення транспортних властивостей регульованих перехресть вулично-дорожньої мережі міст : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „275 — транспортні технології (на автомобільному транспорті)“ / Д. А. Гнідий, С. А. Крук. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 142 с.
Bibliographic description (International): Gniduy D.А., Kryk S.A. Directions for improving the traffic characteristics of controlled intersections in the urban road network: master's thesis in specialty "275 - Transport technologies (on road transport)" / D.А. Gniduy, S.A. Kryk - Ternopil: TNTU, 2023 - 142 p.
Ilmumisaasta: det-2023
Submitted date: det-2023
Date of entry: 14-jaa-2024
Kirjastaja: ТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Україна
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Україна
Supervisor: Дзюра, Володимир Олексійович
Committee members: Комар, Роман Васильович
UDC: 656
Märksõnad: 275
транспортні технології (на автомобільному транспорті)
транспорт
transport
регульовані перехрестя
passenger transportation
безпека
intersection
конфліктні точки
conflict point
Page range: 142
Kokkuvõte: У кваліфікаційній роботі обґрунтовано напрямки вдосконалення транспортних властивостей регульованих перехресть вулично-дорожньої мережі міст.
In the graduation thesis directions for improving the transport properties of regulated intersections of the street and road network of cities are substantiated.
Content: РЕФЕРАТ. ВСТУП. 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ. 1.1 Аналіз стану регульованих перехресть у містах. 1.2 Споживчі властивості ізольованих регульованих перехресть в Україні та за кордоном та методи їх оцінки. 1.2.1 Аналіз оцінюваних споживчих властивостей ізольованих регульованих перехресть. 1.2.2. Оцінка пропускної здатності смуги руху на ізольованому регульованому перехресті. 1.2.3 Порівняння методик оцінки пропускної здатності смуги руху для умовно сумісних потоків у США та ФРН. 1.2.4 Безпека дорожнього руху на регульованому перехресті. 1.2.5 Екологічні споживчі властивості регульованих перехресть. 1.2.6 Економічні споживчі властивості регульованих перехресть. 1.2.7 Комплексні показники споживчих властивостей. 1.3 Методи підвищення споживчих властивостей на регульованих перехрестях. 1.4 Проведені дослідження пропускної здатності обладнаних світлофорами смуг руху автомобільних доріг. 1.5 Мета та завдання кваліфікаційної роботи магістра. 2. АНАЛІТИКО-ДОСЛІДНИЦЬКИЙ РОЗДІЛ. 2.1 Загальні підходи до теоретичного обґрунтування методики оцінки та підвищення споживчих властивостей ізольованих регульованих перехресть. 2.2 Системний аналіз ізольованого регульованого перехрестя як підсистеми вулично-дорожньої мережі. 2.3. Формування системи споживчих властивостей ізольованих регульованих перехресть. 2.3.1 Принципи формування системи споживчих властивостей ізольованих регульованих перехресть. 2.3.2 Методика проведення експертної оцінки. 2.3.3. Аналіз результатів експертного опитування визначення системи споживчих властивостей.0 2.4 Система споживчих властивостей ізольованих регульованих перехресть. 2.5 Пріоритетність заходів підвищення споживчих властивостей ізольованих регульованих перехресть та оцінка їх ефективності. 2.6 Визначення переліку параметрів споживчих властивостей, об'єктів та методів для проведення натурних спостережень. 3. ПРОЕКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ РОЗДІЛ. 3.1 Обгрунтування вимог до оцінки закономірностей розподілу величини інтервалів між автомобілями, що роз'їжджаються з ізольованого регульованого перехрестя. 3.1.1 Попередня оцінка закономірності розподілу величини інтервалів. 3.1.2 Перевірка закону розподілу часових інтервалів між автомобілями. 3.1.3 Обґрунтування необхідного обсягу вибірки для оцінки математичного очікування. 3.2 Закономірності впливу геометричних характеристик ІРП та сучасного складу транспортних потоків на споживчі властивості ІРП. 3.2.1 Інтервали між автомобілями, що роз'їжджаються з ізольованого регульованого перехрестя. 3.2.3 Вплив складу транспортних потоків та геометрії смуг руху на пропускну здатність ІРП. 3.2.4 Закономірності зміни потоку насичення залежно від дорожньо-транспортних умов на ІРП. 3.2.5 Вплив величини потоку насичення на споживчі властивості ізольованого регульованого перехрестя. 4. ОХОРОНА ПРАЦІ І БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. 4.1. Охорона праці на підприємствах автотранспортного комплексу. 4.2. Управління охороною праці на підприємстві. 4.3. Методи і шляхи вирішення завдань управління охороною праці. 4.4. Пожежна безпека. ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ДО КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ. ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43549
Copyright owner: Гнідий Денис Андрійович, Крук Сергій Андрійович, 2023
References (Ukraine): 1. Планування міст і транспорт : навч. посібник / О. С. Безлюбченко, С. М. Гордієнко, О. В. Завальний; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2021. – 271 с. ISBN 978-966-695-525-1
2. Поліщук В. П., Красильнікова О. В., Дзюба О. П. Транспортне планування міст. – Знання України. Київ. – 372 с. 2014. 978-966-316-347-5.
3. Axhausen, K.W., M. Fellendorf and D. Hook: Zur Abhängigkeit der Zeitbedarfswerte von der Knotenpunktgeometrie, Strassenverkehrstechnik, 33, 1989, S. 170-174.
4. Конспект лекцій з дисципліни «Транспортне планування міст» (для студентів 5 курсу всіх форм навчання спеціальностей 7.100402 і 8.100402 «Транспортні системи»/Укл.: Лобашов О.О.- Харків: ХНАМГ, 2009.-с.46. (електронний варіант).
5. Плешкановська А. М. Функціонально-планувальна оптимізація використання міських територій / А. М. Плешкановська. – Київ, 2005. – 190.
6. Любарський Р.Е. Проектування міських транспортних систем. – К.: будівельник, 1984. - 93 с.
7. ДБН В. 2.3-5-2001 Вулиці і дороги населених пунктів.
8. Hoffmann, S., Die neuen Richtlinien für die Anlage von Stadtstraßen (RASt 06), Tagung der Fachgruppe Verkehr und Vermessung im Verband Beratender Ingenieure am 18. April in Wiesbaden, 2008.
9. Bosserhoff, D., Novotny, T., Verkehrslenkung und Verkehrsbeeinflussung, Kapitel 5.2 Sonderformen der LSA-Steuerung, Handbuch für Verkehrssicherheit und Verkehrstechnik der Hessischen Straßen- und Verkehrsverwaltung, Hessisches Landesamt für Straßen- und Verkehrswesen, 2008.
10. Richtlinien für die Anlage von Strassen, Teil: Knotenpunkte RAS – K., Forschungsgesellschaft für Straßen- und Verkehrswesen, Arbeitsgruppe «Straßenentwurf», 1988.
11. Luftqualität verbessern – Mobilität sichern, Ergebnisse der 14. Wettbewerb für Städte und Gemeinden 2005/2006.
12. ДБН Б.2.2-12:2019. Планування і забудова територій. На заміну: ДБН Б.2.2-12:2018. – [Чинний від 01.10.2019]. – Київ : Держбуд України, 2019. – 183 с.
13. RiLSA (1992/2003). Richtlinien für Lichtsignalanlagen - Lichtzeichenanlagen für den Straßenverkehr. Forschungsgesellschaft für Straßen- und Verkehrswesen (Hrsg.), Nr. 321. Köln.Berichtigter Nachdruck 1998.
14. Wu, N., Bemessung und Bewertung von Lichtsignalanlagen – Vergleich zweier neuen Regelwerke HCM 2000 und HBS 2001, "Straßenverkehrstechnik", Heft 12/2003. KirschbaumVerlag GmbH, Bonn, 2003.
15. Wiltschko, T., Sichere Information durch infrastrukturgestützte Fahrerassistenzsysteme zur Steigerung der Verkehrssicherheit an Straßenknotenpunkten, Dissertation zur Erlangung der Würde eines Doktor- Ingenieurs, Universität Stuttgart, 2004.
16. Lagemann A. Vorrang für Busse und Straßenbahnen an Kreisverkehren, vom Fachbereich Architektur / Raum- und Umweltplanung / Bauingenieurwesen der Technischen Universitat Kaiserslautern zur Verleihung des akademischen Grades Dr.- Ing. genehmigte Dissertation, 2004.
17. Handbuch für die Bemessung von Straßenverkehrsanlagen (HBS 2001), Forschungsgesellschaft für Straßen- und Verkehrswesen (Hrsg.), Nr. 299, FGSV Verlag GmbH, Kö
18. Scholz T., Ortlepp J., Verkehrstechnische Auswirkungen der Sonderphase für Linksabbieger an Knotenpunkten mit Lichtsignalanlage, 2010.
19. Planungshinweise für Stadtstraßen, Teil 5 Knotenpunkte, Freie und Hansestadt Hamburg Behörde für Stadtentwicklung und Umwelt (BSU) Amt für Verkehr und Straßenwesen 2008.
20. Highway Capacity Manual (HCM 2000). TRB, National Research Council, Washington,D.C., 2000.
Content type: Master Thesis
Asub kollektsiooni(de)s:275 — транспортні технології (на автомобільному транспорті)

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
Авторс_ка_довiдка_Гнідий_Крук.doc41 kBMicrosoft WordVaata/Ava
Гнідий_Крук.pdf5,09 MBAdobe PDFVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Admin vahendid