Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43541
Назва: Удосконалення руху на двосмуговому кільцевому перехресті (вулиць Володимира Великого – Княгині Ольги)
Інші назви: Improvement of traffic at a two-lane roundabout (intersection of Volodymyra Velykogo and Knyahyni Olhy streets)
Автори: Хміль, Петро Дмитрович
Khmil, Petro Dmytrovych
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Хміль П. Д. Удосконалення руху на двосмуговому кільцевому перехресті (вулиць Володимира Великого – Княгині Ольги) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „275 — транспортні технології (на автомобільному транспорті)“ / П. Д. Хміль. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 70 с.
Bibliographic description: Khmil P.D. Improvement of traffic at a two-lane roundabout (intersection of Volodymyra Velykogo and Knyahyni Olhy streets) : qualification work of the magister on a specialty 275.03 − "Transport technologies (on motor transport)" / P.D. Khmil. -Ternopil: TNTU, 2023. − 70 p.
Дата публікації: гру-2023
Дата подання: гру-2023
Дата внесення: 13-січ-2024
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Вовк, Юрій Ярославович
Vovk, Yuriy Yaroslavovych
Члени комітету: Олексюк, Василь Петрович
Oleksyuk, Vasyl Petrovych
Теми: 275
транспортні технології (на автомобільному транспорті)
кільцеве перехрестя
рух
транспортний потік
безпека
roundball intersection
traffic
traffic flow
safety
Кількість сторінок: 70
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження: Визначити критерії встановлення світлофорів на двосмугових кругових перехрестях з використанням затримок як показника ефективності. Методи дослідження: Створення імітаційної моделі кругового перехрестя за допомогою програмного забезпечення PTV VISSIM та аналіз різних сценаріїв з урахуванням геометрії, потоку транспорту та пішоходів. Основні результати: Встановлення порогового значення затримки для визначення необхідності встановлення світлофорів. Виявлення впливу діаметра кола, швидкості циркуляції, смуг ковзання та пішоходів на пропускну здатність та затримку на круговому перехресті. В роботі розглянуто питання з безпеки праці в умовах воєнного стану та шляхи підвищення стійкості роботи підприємств автотранспортного профілю у воєнний час.
Research objective: to determine the criteria for installing traffic lights at two-lane roundabouts using delays as an effectiveness indicator. Research methods: creation of a simulation model of the roundabout using software and analysis of various scenarios considering geometry, traffic flow, and pedestrians. Key findings: establishment of a threshold delay value to determine the need for traffic light installation. Identification of the impact of roundabout diameter, circulation speed, slip lanes, and pedestrians on capacity and delay at the roundabout. The paper also addresses occupational safety issues during wartime conditions and methods to enhance the resilience of transportation-related enterprises during wartime. The work addresses occupational safety issues during wartime conditions and methods to enhance the resilience of transportation-related enterprises during wartime.
Зміст: ВСТУП 9 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ 10 1.1. Теоретичні основи кругових розв’язок 10 1.2. Ефективність та операційний аналіз сигналізованих кругових розв'язок 16 1.2.1. Рівень обслуговування 23 1.2.2. Визначення затримок 23 1.3. Переваги сигналізованих кругових розв'язок 24 2. АНАЛІТИКО-ДОСЛІДНИЦЬКИЙ РОЗДІЛ 27 2.1. Область дослідження 27 2.2. Моделювання 28 2.3. Калібрування та перевірка моделі 34 2.3.1. Калібрування 34 2.3.2. Перевірка даних 35 3. ПРОЕКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ РОЗДІЛ 36 3.1. Результати досліджень 36 3.2. Результати моделювання 37 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 59 4.1. Безпека праці в умовах воєнного часу 59 4.2. Підвищення стійкості роботи підприємств автотранспортного профілю у воєнний час 62 ВИСНОВКИ 66 ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ 68
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43541
Перелік літератури: 1. Akcelik, R. (2001), Roundabouts with Metering Signals: Capacity and Performaance Analysis, Akcelik and Associates Pty Ltd, Melboure.
2. Akcelik, R. (2004). “Roundabouts with Unbalanced Flow Patterns.” Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board.
3. Azemsha, S., Kravchenya, I., Vovk, Y., Lyashuk, O., & Vovk, I. (2021). Scheduling technique of route vehicles on duplicating stretches. Zeszyty Naukowe. Transport/Politechnika Śląska, (113).
4. Karpenko, O., Horbenko, A., Vovk, Y., & Tson, O. (2017). Research of the structure and trends in the development of the logistics market in Ukraine. Journal of Sustainable Development of Transport and Logistics, 2(2), 57-66.
5. Khudobei, R. V., Bakan, S. A., & Vovk, Y. Y. (2023). Increasing the efficiency of technological support for transport operations. Підвищення надійності і ефективності машин, процесів і систем, 62.
6. Martin-Gasulla, M., García, A., and Moreno, A. T. (2016a). “Benefits of Metering Signals at Roundabouts with Unbalanced Flow.” Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board.
7. Martin-Gasulla, M., Garcia, A., Moreno, A. T., and Llorca, C. (2016b). “Capacity and Operational Improvements of Metering Roundabouts in Spain.” Transportation Research Procedia.
8. Savchenko, L., Grygorak, M., Polishchuk, V., Vovk, Y., Lyashuk, O., Vovk, I., & Khudobei, R. (2022). Complex evaluation of the efficiency of urban consolidation centers at the micro level. Zeszyty Naukowe. Transport/Politechnika Śląska, (115).
9. Savchenko, L., Zhigula, S., Yurchenko, K., Vovk, Y., & Oleksiuk, A. (2021). Combination of different means of parcel deliveries in urban logistics in adverse weather conditions. Journal of Sustainable Development of Transport and Logistics, 6(1), 6-17.
10. Tracz, M., and Chodur, J. (2012). “Performance and Safety Roundabouts with Traffic Signals.” Procedia - Social and Behavioral Sciences.
11. Transportation Research Board. (2016). Highway capacity manual. Environmental Protection.
12. TRB, and Manual, H. C. (2016). “Transportation research board.” National Research Council, Washington, DC.
13. Vovk Y. Resource-efficient intelligent transportation systems as a basis for sustainable development. Overview of initiatives and strategies / Y. Vovk // Journal of Sustainable Development of Transport and Logistics, 2016. – Vol. 1, No. 1. – p. 6-10. (Польща).
14. Whitham, G. B. (1974). Linear and Nonlinear Waves. New York: Wiley.
15. Yang, X., Li, X., and Xue, K. (2004). “A new traffic-signal control for modern roundabouts: Method and application.” IEEE Transactions on Intelligent Transportation Systems.
16. Вовк Ю. Аналіз стану транспортної системи України та перспективи її розвитку [Електронний ресурс] / Юрій Вовк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2015. — Вип. 2 (13). — С. 5-15.
17. Вовк Ю.Я. Комплексний підхід до вирішення проблем ресурсозбереження виробничих підприємств, сфери послуг та транспорту / Ю.Я. Вовк, О.Л. Ляшук, І.П. Вовк // Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції "Транспорт: механічна інженерія, експлуатація, матеріалознавство (ТМІЕТ – 2017)", 21-22 вересня 2017 року, Херсон: ХДМА, 2017. - С. 15-16.
18. Вовк Ю.Я., Ляшук О.Л., Мосейко Ю.В., Хавтур П.В., Заривенний А.Р. Дорожній рух та його безпека: Програма «нульова смертність на дорогах» // Транспортна безпека: правові та організаційні аспекти: матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції (в авторській редакції), (м. Кривий Ріг, 12 листопада 2019 року). Кривий Ріг, 2019. 346 с. – С. 71-74.
19. Вовк, Ю. Я., & Худобей, Р. В. (2021). Контроль дотримання безпеки перевезень на громадському транспорті в умовах карантинних обмежень з використанням інтелектуальних транспортних систем. Транспортна безпека: правові та організаційні аспекти: матеріали ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції (в авторській редакції), (м. Кривий Ріг, 19 листопада 2021 року). Кривий Ріг, 2021. 238 с.
20. Методичні вказівки до виконання розділу «Охорона праці» дипломної роботи (для студентів спеціальності 275 «Транспортні технології») / Укл.: Вовк Ю.Я., Цьонь О.П., Вовк І.П. – Тернопіль: ТНТУ, 2018. – 28 с.
21. Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання / В.С.Стручок. — Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. – 156 с.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:275 — транспортні технології (на автомобільному транспорті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
!Авторська довідка Хміль.pdf231,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Khmil KRM.pdf1,52 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора