Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43449
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності підприємства
Інші назви: Improvement of the enterprise marketing activity
Автори: Баньковський, Дмитро Іванович
Bankovskyi, Dmytro
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Баньковський Д. І. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „075 — маркетинг“ / Д. І. Баньковський. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 87 с.
Дата публікації: 30-гру-2023
Дата внесення: 9-січ-2024
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Семенюк, Світлана Богданівна
Члени комітету: Тимошик, Наталія Степанівна
УДК: 339.13
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
митна послуга
ринок митних послуг
митний брокер
стратегія
механізм маркетингової діяльності
customs service
market of customs services
customs broker
strategy
mechanism of marketing activity
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретичних та практичних підходів щодо сутності та нових перспективних напрямків митного маркетингу, а також розробка механізму формування маркетингу митних послуг та вдосконалення системи оцінювання якості митних послуг на засадах маркетингу. В першому розділі роботи визначено сутність, проблеми та нові перспективні напрямки розвитку сучасного маркетингу, охарактеризовано види та інструменти сучасного маркетингу, а також розглянуто методичні підходи до оцінювання маркетингової діяльності митних послуг. В другому розділі проведено дослідження ринку митних послуг, зокрема, досліджено маркетингову діяльність компанії «Веста», а також здійснено оцінювання маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. В третьому розділі розглянуто механізм формування маркетингу митних послуг, а також розроблено комплекс інструментів для оцінювання якості митних послуг на засадах маркетингу для компанії «Веста». Для забезпечення належної якості митних послуг, які відповідатимуть потребам споживачів митних послуг та держави в цілому, кожен керівник, в тому числі і керівник ТОВ МСП «Веста» повинен брати участь у процесах реалізації маркетингових програм та знати маркетинговий інструментарій сфери митних послуг.
Опис: На сьогоднішній день світова економіка глобалізується і останнім часом зазнає суттєвих змін. Відбувається інформатизація суспільства та завдяки досягненням науково-технічного прогресу географічна та культурна відстань між країнами скорочується. Це дає змогу розширювати можливості для підприємств значно збільшувати географічне охоплення ринку, обсягів виробництва та продаж. Сьогодні компанії намагаються не лише продавати на міжнародних ринках більшу кількість товарів, які виробляють всередині країни, але збільшують купівлю за кордоном значної кількості комплектуючих та сировини. Для освоєння світових та європейських ринків продукції, товарів та послуг українським підприємствам потрібно використовувати нові форми та підходи до використання нових інструментів маркетингу. Зрушення відбуваються також і в маркетингу, від об’єктивної аналітичної і формальної оцінки, від орієнтації на певні ідеали в сторону повсякденної турботи про споживача. Кількість інновацій і нових товарів, збільшення часу, коли споживачі проводять в мережі Інтернет роблять зусилля маркетологів все більш складними і значущими. Інтернет укріплюється як провідний медіамайданчик, і це в основному обумовлюється все більшою міграцією користувачів традиційних медіа в онлайн-сферу. Тож, успішна компанія має все більше використовувати сучасні принципи та технології маркетингу.
Зміст: ВСТУП
РОЗДІЛ 1. СУЧАСНІ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність, проблеми та нові перспективні напрямки розвитку сучасного маркетингу
1.2. Види та інструменти сучасного маркетингу
1.3. Методичні підходи до оцінювання маркетингової діяльності митних послуг
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКУ МИТНИХ ПОСЛУГ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОМПАНІЇ «ВЕСТА»
2.1. Аналіз ринку митних послуг в Украіні
2.2. Дослідження маркетингової діяльності компанії «Веста»
2.3. Оцінка маркетингової стратегії досліджуваного підприємства
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ МСП «ВЕСТА»
3.1. Механізм формування маркетингу митних послуг
3.2. Використання інструментів для оцінювання якості митних послуг на засадах маркетингу
Висновки до розділу 3
РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ
Висновки до розділу 4
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43449
Власник авторського права: © Баньковський Дмитро Іванович, 2023
Перелік літератури: 1. Господарський кодекс України. - URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15;
2. Деякі питання реалізації принципу «єдиного вікна» під час здійснення митного, санітарно-епідеміологічного, ветеринарно-санітарного, фітосанітарного, екологічного, радіологічного та інших видів державного контролю. Постанова Кабінету Міністрів України № 364 від 25.05.2016 р. URL: http:// zakon4.rada.gov.ua/laws/show/364-2016-%D0%BF.
3. Митний кодекс України. URL: http:// zakon5.rada.gov.ua/laws/show/4495-17
4. Про внесення змін до Митного кодексу України та інших законів України щодо деяких питань виконання глави 5 розділу IV Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони: Закон України від 15.08.2022 р. № 2510-IX. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2510-20#Text
5. Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану: Закон України від 15.03.2022 р. № 2120-IX. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2120-20#Text
6. Про затвердження Методичних рекомендацій щодо розроблення стандартів надання адміністративних послуг: Наказ Міністерства економіки України від 12 лип. 2017 р. № 219. URL: www.me.gov.ua.
7. Про охорону праці: Закон України [прийнято ВР 14 жовтня 1992 року № 2694-ХІ
8. «NIKO Український термінал» URL: https://www.ukrterminal.kiev.ua/about (дата звернення: 17.10.2022).
9. 9 статистичних даних, які змусять вас інвестувати в контентмаркетинг URL: https://contentmarketinginstitute.com/articles/stats-invest-contentmarketing/
10. Балабанова Л.В. Маркетинг : підручник / Балабанова Л.В. — Донецьк, 2002. — 562 с.
11. Баланович А.М. Обґрунтування стратегії розвитку промислового підприємства на основі ринкових тенденцій /А.М. Баланович: дисертаційне дослідження на здобуття наукового степеня кандидата економічних наук. – Харків, 2018. – 343 с.
12. Балацький Є.О., Бондаренко А.Ф. Маркетинг: навч. посібник. Суми: ДВНЗ «УАБС НБУ», 2015. 397 с.
13. Бліщук К. Сучасні маркетингові стратегії / К. Бліщук // Ефективність державного управління. 2016. Вип. 4 (49) Ч. 2. С. 301-308.
14. Бутенко Н.В. Маркетинг / Н.В. Бутенко. – URL: https://pidru4niki.com/1584072040014/marketing/marketing
15. Верлока В. С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / В.С. Верлока, М.К. Коноваленко, О.В. Сиволовська. – Харків: УкрДАЗТ, 2017. – 289 с.
16. Вернигор Є. В. Маркетингова стратегія підприємства / Є. В. Вернигор // Управління розвитком. 2014. № 5. С. 27-28. URL: http://nbuv.gov.ua/jpdf/Uproz_2014_5_14.pdf.
17. Давиденко Л. Надання митних послуг громадянам. Митна справа. 2013. No. 1. С. 47–52.
18. Економічні ризики: фінансово-обліково-аналітичний аспекти: монографія/за ред. докт. екон. наук, проф. ЗВ Гуцайлюка.-Тернопіль: ТНТУ ім. І Пулюя, 2011.- 200с.
19. Жижарєва В.В., Савельєва Т.М. Формування стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності /В.В. Жижарєва, Т.М. Савельєва // Економіка і суспільство. 2017. № 9. С. 423-427. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/9_ukr/73.pdf
20. Зозульов О. Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє /О. Зозульов // Маркетинг в Україні. 2017. № 5-6. С. 64-72.
21. Ілляшенко С.М. Маркетинг для магістрів. Навчальний посібник. Суми: Вид-во «Університетська книга». 2023. 936 с.
22. Ілляшенко С.М. Сучасні тенденції застосування Інтернет-технологій у маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. № 4 С. 64–74.
23. Квеліашвілі І. Якість надання митних послуг як складова іміджу держави у світовому просторі. Ефективність державного управління. 2016. № 9. С. 164–170.
24. Ключові показники ефективності (KPIs). URL: https://www.minfin.gov.ua/uploads/redactor/files/ KPI%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D0%94%D0%A4%D0%A1.pdf
25. Комарницька Г. О. Показники оцінювання якості митного обслуговування державно та приватного партнерства. Економічна наука. URL: http://www.investplan.com.ua/pdf/14_2019/3.pdf
26. Котлер Ф., Кетарджая Г., Сетьяван Ї. Маркетинг 4.0: від традиційного до цифрового. К. Вид-во К-БУКС. 2020. 208с.
27. Коюда В.О., Мазко Т.І. Методичний підхід до інтегральної оцінки системи маркетингу підприємства. Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. 2012. Вип. 2. Т. 1. С. 134-138
28. Крисоватий А.І., Герчаківський С.Д., Дем’янюк О.Б. Митна справа. Тернопіль : ВПЦ «Екон. думка ТНЕУ», 2014. 540 с.
29. Лилик І.В. Маркетинг в українській економіці : [монографія] / І.В. Лилик. – К. : КНЕУ, 2008. – 243 с.
30. Маркетинг : підручник / Руделіус В., Азарян О.М., Бабенко Н.О. та ін. — 4-те вид. К.: Навчально-методичний центр “Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні”, 2009. ― С. 648.
31. Маркетинг впливу в 2022 році і далі [Influence marketing in 2022 and beyond] URL: https://www.management.com.ua/tend/tend1369.html
32. Маркетинговий менеджмент: Підручник / Ф. Котлер, К. Л. Келлер, А. Ф. Павленко та ін. — К.: Видавництво «Хімджест», 2008. — 720 с.
33. Мендела І.Я. Стратегічний маркетинг: навч.-метод. посібник. ІваноФранківськ: Фоліант, 2012. 102 с.
34. Міжнародна конвенція про спрощення і гармонізацію митних процедур (Кіотська конвенція). Всесвітня митна організація. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/995_643#Text
35. Міщенко Д. А., Даценко В. В., Хурдей В. Д. Маркетингові дослідження у сфері митних послуг. Ефективна економіка. 2020. № 12. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8439 (дата звернення: 12.12.2023)
36. Міщенко Д.А., Даценко В.В., Хурдей В.Д. Марке$ тингові дослідження у сфері митних послуг. Ефективна економіка. 2020. № 12. URL: http://www.economy.nay$ ka.com.ua/?op=1&z=8439
37. Мороз С.Е., Калашник О.В. PESTLE-аналіз макросередовища митноброкерської підприємницької діяльності: Управління ресурсним забезпеченням господарської діяльності підприємств реального сектору економіки: мат-ли Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 01 лист. 2019 р. Полтава, 2019. С. 238-241
38. Окландер Т.О. Новий вектор розвитку теорії маркетингу https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/5692/1/68.pdf
39. Осадча Н. В. Система управління якістю послуг митного органу: документообіг та матриця відповідальності. Вісник економічної науки України. 2021. № 1. С. 94–103.
40. Основи охорони праці: підручник / К.Н. Ткачук, Н.О. Халімовський, В.В. Зацарний та ін. ; за ред. К.Н. Ткачука і М.О. Халімовського. К.: Основа, 2006. – 448 с.
41. Остаточний список маркетингової статистики за 2022 рік URL: https://www.hubspot.com/marketing-statistics)
42. Офіційний сайт ТОВ «Пелат» URL: https://tovpelat.nethouse.ua/page/35972 (дата звернення: 18.10.2022)
43. Петруня В. Ю. Економічна глобалізація: вплив на бізнес та суб’єктів надання митних послуг у контексті маркетингового управління. Вісник Академії митної служби України. 2021 № 1. С. 71–78.
44. Петруня Ю.Є., Петруня В.Ю. Маркетинг: навч. посібник. Дніпропетровськ: Університет митної справи та фінансів, 2016. 362 с.
45. Приймаченко Д. В. Адміністративні послуги, що надають митні органи: стан і перспективи. Вісник Академії митної служби України. Сер.: Право.2020 № 2. С. 7–13.
46. Річний звіт Cisco про Інтернет (2018–2023 рр.) Біла книга URL: https://www.cisco.com/c/en/us/solutions/collateral/executive-perspectives/annualinternet-report/white-paper-c11-741490.html
47. Романенко О.О. Види маркетингових інтернет-стратегій / О.О. Романенко // Економіка: реалії часу. – 2014. – № 6 (16). – С. 70–76. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://economics.opu.ua/ files/archive/2014/n6.html.
48. Руда М.В., Пукас Ю.А. Ключові аспекти застосування інструментарію оцінювання якості митних послуг на засадах маркетинг. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку. 2023.№1 (9).
49. Руда Т. Сутність та значення митних послуг в умовах реформування митної справи в Україні. URL: http:// naukajournal.org/index.php/ naukajournal/article/viewFile/ 85/114.
50. Сайт Державної митної служби України. URL: https://customs.gov.ua/
51. Сайт Державної служби статистики України. URL: https://www.ukrstat.gov.ua/
52. Сайт Державної прикордонної служби України. URL: https://dpsu.gov.ua/
53. Сайт Міністерства цифрової трансформації України: URL: https://thedigital.gov.ua/
54. Світлак І.І. Організаційно-правові засади провадження посередницької діяльності митного брокера та митного перевізника в Україні: дис. канд. юрид. наук: 12.00.07. Національна академія держ. податкової служби України. Ірпінь. 2016 . С. 112.
55. Семенюк С., Штефанич Д. Особливості ціноутворення на ринку освітніх послуг. Науковий вісник Волинського національного університету імені Л. Українки. 2008. Випуск 7. С. 29-34.
56. Семенюк С.Б. Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств / Галицький економічний вісник: ТНТУ, 2015 Том 49. № 2. С. 204- 212.
57. Семенюк С.Б. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович // Маркетинг і цифрові технології. 2020. № 1. С.61-72.
58. Соколенко В.А. Сучасні тенденції розвитку маркетингу / В.А. Соколенко // НТУ «ХПІ». – 2012 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://blog.twitter.com/2012/03/numbers.html
59. Соколенко В.А. Сучасні тенденції розвитку маркетингу / В.А. Соколенко // НТУ «ХПІ». – 2012 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://blog.twitter.com/2012/03/numbers.html
60. Таргетована реклама — що це, налаштування та принципи роботи URL: https://netpeak.net/uk/blog/targetovana-reklama-nalashtuvannya-ta-printsipiroboti-neobkhidniy-minimum-znan-pro-targeting/
61. Тимощук В. П. Адміністративна процедура та адміністративні послуги. Зарубіжний досвід і пропозиції для України. 2013. Київ: Факт, 200 с.
62. Федорович Р.В., Семенюк С.Б. Маркетингове моделювання діяльності підприємств// Наука й економіка, 2010. Випуск 2 (18), – С.150-156.
63. Череп А.В. Розвиток сучасного маркетингу та вимоги до нього / А.В. Череп, Т.С. Абліцова // Вісник Хмельницького національного університету. – 2009. – № 1. – С. 202–205.
64. Шталь Т. В. «Електронна митниця» - якісно новий етап надання митних послуг в Україні. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. 2013. № 1 (56). С. 101-105.
65. Що таке інфлюєнс-маркетинг і як він працює URL: https://horoshop.ua/ua/blog/what-is-influence-marketing-and-how-does-it-work/
66. Berry L. (1999). Discovering the soul of service: The nine drivers of sustainable business success. New York: The Free Press, 142.
67. Gupanova Y. Methodical approach to complex assessment of quality of customs services. Creative Commons Attribution. URL: https://www.researchgate.net/publication/335694287_METHODICAL_APPROACH _TO_COMPLEX_ASSESSME NT_OF_QUALITY_OF_CUSTOMS_SERVICES.
68. Maja Pawinska Sims. Business leaders must be more accessible on social media. URL: https://www.provokemedia.com/ (дата звернення: 27.11.2023)
69. Nigmanov Erkin Abdulmugnievich, Lutfullaev Shukrullo Qudratillaevich, & Sodikov Islombek Isakali ugli (2022). Methodologic approach to assessing the quality of services provided in the optimization of customs services. International journal of social science & interdisciplinary research. 11(01), 84–93. URL: http://www.gejournal.net/index.php/IJSSIR/article/view/90
70. The age of influence: how to personalize social media. URL: https://www.gwi.com/reports/age-of-influence (дата звернення: 20.11.2023)
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора