Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43339
Назва: Розроблення та обґрунтування маркетингової товарно-збутової політики підприємства на маркетингових засадах
Інші назви: Development and substantiation of the enterprise marketing product-sales policy based on marketing
Автори: Лабек, Юрій Олегович
Labek, Yuriy
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Лабек Ю. О. Розроблення та обґрунтування маркетингової товарно-збутової політики підприємства на маркетингових засадах : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „075 — маркетинг“ / Ю. О. Лабек. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 105 с.
Дата публікації: 30-гру-2023
Дата внесення: 3-січ-2024
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Краузе, Ольга Ігорівна
Члени комітету: Панухник, Олена Віталіївна
УДК: 339.13
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
ринок хліба та хлібобулочних виробів
хлібозавод
товарно-збутова політика
конкурентоспроможність
bread and bakery market
commodity and sales policy
competitiveness
bakery
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі здійснено огляд ринку хліба та хлібобулочної продукції, аналіз ефективності товарно-збутової політики підприємства, визначено конкурентоспроможність продукції, запропоновано комплекс маркетингових заходів щодо посилення ефективності товарно-збутової політики хлібозаводу, що полягає в покращенні структури товарного асортименту та розширенні ринку збуту.
Опис: Формування ефективної товарно-збутової політики передбачає дослідження купівельної поведінки споживача, мотивацій спожива до здійснення покупки та можливостей впливу на нього за допомогою використання вдало розроблених маркетингових заходів.
Зміст: ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ТА АБРЕВІАТУР
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТОВАРНО-ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність і завдання товарно-збутової політики підприємства
1.2. Важливість забезпечення стратегічного підходу до товарно-збутової діяльності підприємства
1.3. Матричні моделі формування товарно-збутової політики підприємства
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТОВАРНО-ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Огляд ринку хліба і хлібобулочних виробів України
2.2. Аналіз організаційної структури та виробничо-господарської діяльності підприємства
2.3. Визначення ефективності товарно-збутової політики підприємства
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ ТОВАРНО-ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Визначення основних напрямів покращення товарно-збутової політики підприємства
3.2. Розроблення комплексу маркетингових заходів вдосконалення товарно-збутової політики підприємства
Висновки до розділу 3
РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ
Висновки до розділу 4
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43339
Власник авторського права: © Лабек Юрій Олегович, 2023
Перелік літератури: 1. Абрамович І.А., Квасова М.С. Маркетингова товарна політика та її особливості в кризових умовах господарювання. Економіка та суспільство. 2022. № 39. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1345/1299
2. Аналіз ринку хлібобулочних виробів України. 2020 р. URL: https://proconsulting.ua/ua/issledovanie-rynka/analiz-rynka-hlebobulochnyh-izdelij-2020
3. Андрущенко А. Причини росту цін на хліб у Києві та Київській області. URL: https://lb.ua/blog/andriy_andruschenko/285006_prichini_rostu_tsin_hlib_kiievi.html
4. Балабанова Л.В. SWOT – основа формування маркетингової стратегії: навчальний посібник. К.: Знання, 2005. 301 с.
5. Балабанова Л.В. Маркетинг: підручник. К.: Знання-Прес, 2004. 645 с
6. Безугла Л.С., Агафонов О.Д., Гладкий Д.Р. Формування маркетингової товарної політики. Інфраструктура ринку. 2019. № 35. С. 133-137
7. Безугла Л.С. Роль підприємництва як чинника забезпечення стабільності економіки. Інвестиції: практика та досвід. 2010. № 21. С. 31-33.
8. Бєлявцев М., Безпята М. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємства. Маркетинг в Україні. 2010. № 1. С. 24-26
9. Бізнес-каталог. ТзОВ «Сарненський Хлібозавод». URL: https://www.uaregion.com.ua/00379436#google_vignette
10. Бокій О.В. Оцінка динаміки і стану промислового виробництва хлібобулочної та борошняної продукції, 17.08.2021. URL: https://vap.org.ua/reviews/ocinka-dinamiki-i-stanu-promislovogo-virobnictvahlibobulochnoi-ta-boroshnjanoi-produkcii/
11. Вачевський М.В. Маркетинг: формування професійної компетенції: підручник. К.: ВД «Професіонал», 2005. 512 с.
12. Виробництво промислової продукції за видами в Україні за січень-грудень 2021 року: статистичний бюлетень. Держана служба статистики України, 2021. 226 с
13. Гірченко Т.Д., Дубовик О.В. Маркетинг: навчальний посібник. К.: Інкос, Центр навчальної літератури, 2020. 255 с.
14. Динаміка зміни індексу середньомісячних цін на хліб пшеничний (графік з накопиченням, зростаючим підсумком з 03.2017). Мінфін. URL: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/index/bakery/bread/wheat/
15. Електронний каталог товарів ТзОВ «Кузнецовський хлібозавод». URL: https://listex.info/uk/merchant/kuznecovskiy-hlibozavod-tzov
16. Завертаний Д.В. Сучасний стан та перспективи розвитку хлібопекарської галузі України. Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. 2015. Т. 14. Вип. 2. С. 194-203
17. Звітність ТзОВ «Кузнецовський хлібозавод» за 2021-2022 рр.
18. Зоріна О.І., Сиволовська О.В. Маркетингова товарна політика : навчальний посібник. М-во освіти і науки України. Харків : УкрДУЗТ, 2015. 190 с
19. Калініченко О.О., Пойта І.О. Проблеми та перспективи розвитку маркетингової товарної політики підприємства. URL: http://eprints.zu.edu.ua/32925/1/Тези%201%20Калініченко.pdf
20. Калина Ю. Стимулювання збуту у сучасних ринкових умовах. URL: https://rocketmen.com.ua/ua/article/stimul_sbyta
21. Кобиляцький Л.С. Управління конкурентоспроможністю: навчальний посібник. К.: Зовнішня торгівля, 2019. 304 с
22. Костецька Н.І. Ринок хліба і хлібобулочних виробів України: стан і перспективи розвитку. Галицький економічний вісник. 2015. № 1 (48). С. 26-31
23. Кузьминчук Н.В., Куценко Т.М., Терованесова О.Ю. Теоретичні підходи до розуміння сутності маркетингової товарної політики підприємства. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2019. № 66. С. 149-158
24. Кузьо Н.Є., Косар Н.С., Пагута М.Г. Дослідження ринку хлібобулочних виробів України та обґрунтування товарних інновацій виробників на ньому. Економіка і суспільство. 2017. № 12. С. 284-291
24. Кузьо Н.Є., Косар Н.С., Пагута М.Г. Дослідження ринку хлібобулочних виробів України та обґрунтування товарних інновацій виробників на ньому. Економіка і суспільство. 2017. № 12. С. 284-291
25. Липчук В.В., Дудяк А.П., Бугіль С.Я. Маркетинг: основи теорії та практики: навчальний посібник. Львів: «Науковий світ-2000». 2004. 288 с.
26. Лунів О.М. Тактика і стратегія управління компанією. К.:2017. 348 с.
27. Лялюк А.М. Маркетингова товарна політика: конспект лекцій. Луцьк: Видво КП ІА «Волиньенергософт», 2022. 104 с.
28. Маркетингова товарна політика: практикум / уклад. А. В. Шевченко, О. С. Борисенко, Ю. В. Фісун, О. М. Крапко. – К.: НАУ, 2022. – 68 с.
29. Матриця BCG: зручний метод для простого аналізу потенціалу товарів та послуг компанії. URL: https://bakertilly.ua
30. Навольська Н.В. Дослідження ринку хліба і хлібобулочних виробів в Україні. Глобальні та національні проблеми економіки. 2016. Вип. 11. URL: http://global-national.in.ua/archive/11-2016/93.pdf
31. Ніколаєнко С.М., Куліш С.Г., Янченко А.В. Аналіз виробництва хліба та хлібобулочних виробів. Приазовський економічний вісник. 2020. № 3(20). С. 252-257
32. Нікішина О.В., Бобікова Н.О. Інтеграційні механізми розвитку українського ринку хліба та хлібобулочних виробів. Економіка харчової промисловості. 2018. Т. 10. С. 16-27
33. Обсяг виробництва хліба на Рівненщині зріс на 27%: AgroPortal. URL: https://agroportal.ua/multimedia/obsyag-virobnictva-hliba-na-rivnenshchini-zris-na- 27
34. Огляд ринку хлібобулочних і борошняних кондитерських виробів в Україні. URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/obzor-rynka-hlebobulochnyh-imuchnyh-konditerskih-izdelij-v-ukraine
35. Опендатабот. ТзОВ «Сарненський хлібозавод». URL: https://opendatabot.ua/c/00379436
36. Опендатабот. Підприємство споживчої кооперації «Хлібокомбінат Рівненської райспоживспілки». URL: https://opendatabot.ua/c/01733319
37. Опендатабот. ТОВ «Віп президент». URL: https://opendatabot.ua/c/42578340
38. Ординат О. Хліб є, був і буде: керівництво Кузнецовського хлібозаводу запевняє, що все під контролем. URL: https://varash.rayon.in.ua/news/490577-hlib-e-buv-i-bude-kerivnitstvo-kuznetsovskogo-khlibozavodu-zapevnyae-shchovse-pid-kontrolem
39. Офіційний сайт ТМ «Скиба». URL: https://skyba.ua/
40. Офіційний сайт ТзОВ «Кузнецовський хлібозавод». URL: https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/05519273/
41. Офіційний сайт ТзОВ «Дубенський хлібозавод». URL: https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/31542411/
42. Піскун А. Модель Shell/DPM. URL: https://www.antonpiskun.pro/model-shelldpm/
43. Попов С.А. Стратегічний менеджмент: навчальний посібник. URL: https://stud.com.ua/34937/menedzhment/strategichniy_menedzhment
44. Прокіп М.І. Стан хлібопекарської галузі в Україні URL: http://www.rusnauka.com/20_DNI_2013/Economics/9_142783.doc.htm.
45. Ринок хлібобулочних виробів в Україні: за цінами наздоганяємо Європу. URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/rynok-hlebobulochnyh-izdelij-vukraine-po-cenam-dogonyaem-evropu
46. Руденко О., Сергієнко О. Сучасні підходи до маркетингової товарної політики, рекламного креативу, мерчандайзингу як запорука ефективного менеджменту. Економіка та суспільство. 2021. № 32. С. 134-141.
47. Савенко О.А., Пальчик І.М., Вороніна В.В., Назарець А.В. Теоретичні основи виробничо-збутової діяльності підприємства. Агросвіт. 2021. № 3. С. 44-49.
48. Сенишин О.С., Кривешко О.В. Маркетинг: навч. посібник. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с.
49. Середньорічне зростання світового ринку ХБВ у найближчі 5 років може скласти близько 2,3% – HD-group. URL: https://www.apkinform.com/uk/news/1522379
50. Смолін І.В. Конкурентоспроможність підприємства: монографія / за ред. І.В. Смоліна, Ю.І. Опанасюка. Генеза, 2016. 208 с
51. Струнін В.В., Філоненко Т.М. Вітчизняний ринок хлібобулочних виробів: сучасний стан та перспективи розвитку. Ефективна економіка. 2014. № 12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/ ?op=1&z=3661.
52. Терент’єва Н.В. Управління збутовою діяльністю в системі управління підприємством. Ефективна економіка. 2016. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4783
53. Шаманська О.С. Споживча поведінка домогосподарств: основні чинники та мотиви. URL: http://www.rusnauka.com/9_NND_2012/Economics/6_104898.doc.htm
54. Швидко заморожені вироби – новий тренд українського хлібопекарства. URL: https://harch.tech/2023/10/13/svydkozamorogeni_vuroby-novyj-trendukrainskogo-hlibopekarstva/
55. Шереметинська О.В., Невмержицька Ю. Стимулювання збуту: заходи та засоби, які допомагають при формуванні маркетингової діяльності підприємства при здійсненні ЗЕД. Ефективна економіка. 2016. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4785
56. Шведа Н. М., Шпилик С. В., Піняк І. Л. Механізми управління транспортнологістичною системою Європейського Союзу в умовах пандемії: досвід для України. Бізнес Інформ. 2020. №11. C. 43–48
57. Шпилик С. Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії. Соціально-екoномічні проблеми і держава. Вип. 1 (4). 2011. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdf
58. Штепа О.В. Товарно-збутова політика аграрних підприємств в системі забезпечення продукцією овочівництва Херсонської області. Бізнес-навігатор. 2011. № 23. С. 146-151.
59. Ярмоленко Т. Найбільший в Україні виробник замороженого хліба та круасанів відновлює роботу. URL: https://agroportal.ua/agrocheck/zvidkijizha/naybilshiy-v-ukrajini-virobnik-zamorozhenogo-hliba-ta-kruasaniv-vidnovlyuyerobotu
60. Ярмолка О. «У виробництві хлібу не може бути перерв»: як працює «Сарненський хлібозавод» під час війни. URL: https://sarnynews.city/articles/213946/u-virobnictvi-hlibu-ne-mozhe-buti-pererv-yakpracyuye-sarnenskij-hlibozavod-pid-chas-vijni
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лабек Ю.О._ПМм-61.pdf2,27 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Лабек Ю. ПМм-61_авторська довідка.pdf617,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора