Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43191
Назва: Управління якістю послуг на підприємстві готельного господарства (на прикладі ТОВ «Готель «Ужгород»)
Інші назви: Service quality management at a hotel business enterprise (LLC “Hotel “Uzhhorod” as a case study)
Автори: Шевчук, Надія Сергіївна
Shevchuk, Nadiia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Шевчук Н. С. Управління якістю послуг на підприємстві готельного господарства (на прикладі ТОВ «Готель «Ужгород») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / Н. С. Шевчук. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 81 с.
Дата публікації: гру-2023
Дата подання: гру-2023
Дата внесення: 29-гру-2023
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Завідна, Людмила Дмитрівна
Zavidna, Liudmyla
Теми: якість послуг
управління якістю послуг
підприємство готельного господарства
модель визначення якості послуг
модель формування якості послуг
профіль менеджера готелю з якості
service quality
service quality management
hotel business enterprise
service quality determination model
service quality formation model
hotel manager quality profile
Діапазон сторінок: 1-81
Короткий огляд (реферат): Шевчук Н. С. Управління якістю послуг на підприємстві готельного господарства (на прикладі ТОВ «Готель «Ужгород») Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, 2023. У роботі розглядаються актуальні сьогоднішнім реаліям питання управління якістю послуг на підприємстві готельного господарства (на прикладі ТОВ «Готель «Ужгород»). У цьому контексті сформовано категоріально-понятійну визначеність якості послуг як соціоекономічного об’єкта управління, запропоновано підходи до розгляду якості в контексті складових компонентів, форм, профілів, аспектів, рівнів. Досліджено законодавчі основи стандартизації та сертифікації системи якості та визначено детермінанти управління якістю. Дано загальну характеристику організації обслуговування та управлінської діяльності ТОВ «Готель «Ужгород». Проведено аналіз фінансово-господарської діяльності готелю та здійснено оцінювання ефективності стратегії його розвитку в умовах економічної нестабільності. Надано оцінку складових якості послуг та обґрунтовано вплив якості послуг на ефективність діяльності підприємства. Побудовано модель визначення якості послуг, яка підтверджує, що високої якості послуг не можна досягнути шляхом проведення окремих заходів. Запропоновано типову модель управління якістю готельного підприємства. У контексті впровадження принципів загального управління якістю розроблено організаційну модель формування якості послуг. Для ефективного управління якістю готелю запропоновано складові профілю менеджера готелю з якості, сформовано блоки професійних знань, особистих та ділових рис, необхідних керівнику сучасного готелю.
Shevchuk N.S. Service quality management at a hotel business enterprise (LLC “Hotel “Uzhhorod” as a case study) Research on the receipt of educational level of Master’s Degree on speciality 241 "Hotel and restaurant business". Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University. Ternopil, 2023. The work examines the issues of service quality management that are relevant today in the hotel industry (using the example of Uzhgorod Hotel LLC). In this context, a categorical and conceptual definition of the quality of services as a socio-economic object of management was formed and approaches to considering quality by constituent components, forms, profiles, aspects and levels were proposed. The legal basis of standardization and certification of the quality system was studied and the determinants of quality management were determined. A general description of the service organization and management activities of Hotel Uzhgorod LLC is provided. An analysis of the hotel's financial and economic activity was carried out and an assessment of the effectiveness of its development strategy in conditions of economic instability was carried out. The assessment of the components of service quality is given and the influence of service quality on the efficiency of the enterprise is substantiated. A model for determining the quality of services has been built, which confirms that high quality of services cannot be achieved by carrying out certain types of activities. A typical model of hotel enterprise quality management is proposed. In the context of implementing the principles of general quality management, an organizational model of service quality formation has been developed. For effective hotel quality management, the components of the hotel quality manager's profile are proposed, blocks of professional knowledge, personal and business traits necessary for a modern hotel manager are formed.
Зміст: ВСТУП 7 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 10 1.1. Якість послуг як соціоекономічний об’єкт управління 10 1.2. Законодавчі основи стандартизації та сертифікації системи якості 25 1.3. Детермінанти управління якістю 32 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСЮ ІІОСЛУГ ТОВ «ГОТЕЛЬ «УЖГОРОД» 40 2.1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ «Готель «Ужгород» 40 2.2. Аналіз факторів зовнішнього та внутрішнього середовища ТОВ «Готель «Ужгород» 45 2.3. Управління якістю готельних послуг ТОВ «Готель «Ужгород» 51 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 57 3.1. Напрями вдосконалення механізму управління якістю послуг у готельному господарстві 57 3.2. Пропозиції вдосконалення управління якістю послуг ТОВ «Готель «Ужгород» 63 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 67 4.1. Системи безпеки підприємств готельного господарства 67 4.2. Техногенно-екологічна безпека системи цивільної оборони TOB «Готель «Ужгород» 69 ВИСНОВКИ 72 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 76 ДОДАТКИ 81
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43191
Власник авторського права: © Шевчук Н.С., 2023
Перелік літератури: 1. Закон України «Про туризм» від 15.09.1995 № 324/95-ВР.
2. Закон України «Про стандартизацію» від 05.06.2014 № 1315-VII.
3. ДСТУ 4268:2003. Національний стандарт України. «Послуги туристичні. Засоби розміщення. Загальні вимоги»: від 01.07.04. К. : Держспоживстандарт України, 2004.
4. ДСТУ 4269:2004. Національний стандарт України «Послуги туристичні. Класифікація готелів»: від 01.07.04. К. : Держспоживстандарт України, 2004.
5. ДСТУ 180 9000-2001. Системи управління якістю. Основні положення і словник : чин. від 10.01.2001 р. Київ: Держстандарт України, 2001. 27 с.
6. ДСТУ 180 9001-2001. Системи управління якістю. Вимоги : чин. від 10.01.2001 р. Київ : Держстандарт України, 2001. 23 с.
7. ДСТУ 180 9004-2001. Системи управління якістю. Настанови щодо поліпшення діяльності. Вимоги : чин. від 10.01.2001 р. Київ : Держстандарт України, 2001. 44 с.
8. Агафонова Л.Г., Агафонова О.С. Туризм, готельний га ресторанний бізнес: Ціноутворення, конкуренція, державне регулювання / Навч. посібник. K.: Знання України, 2002. 358 с.
9. Басюк Д. І., Мельник Д. О., Маршаленко М. П., Комплексний підхід до оцінки якості послуг готельних підприємств. Економiка та держава. № 3. 2019. С. 98-122.
10. Білецький Е. В., Янушкевич Д. А., Шайхлісламов З. Р., Управління якістю продукції та послуг. Харків. торгов-економ. інститут КНТЕУ, 2015. 222 с.
11. Березін О.В., Міценко Н.Г., Дуда С.Т. Управління потенціалом підприємства: навч. посіб. Львів : Магнолія. 2019. 308 с.
12. Бондар Н.П. Ефективне управління фірмою: Сучасна теорія і практика. URL: https://studfile.net/preview/5370698/
13. Брич В. Я., Охота В. І., Методологічні підходи до оцінки якості туристичних та готельно – ресторанних послуг. Інвестиції: практика та досвід № 18/2018.
14. Гуру менеджменту якості і їх концепції. URL: http://www.management.com.ua/qm/qm009.html.
15. Данилюк Л.П. Сутність управління якості готельних послуг. Вісник Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. 2016. №12 C.78-83.
16. Давидова О. Ю. Управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві : навч. посіб. Харків : ХНАМГ, 2016. 414 с.
17. Дубодєлова А.В. Система управління якістю готельних послуг: методологічні аспекти. Проблеми економіки та управління. Львів: Вид-во Нац. ун-ту Львів. Політехніка», 2018. №611. С.130-134.
18. Завідна Л. Д., Шевчук Н. С. Модель управління якістю готельних послуг. Modern research in science and education. Proceedings of the 4th International scientific and practical conference. (December 7-9, 2023) BoScience Publisher, Chicago, USA. 2023. Pp. 927-932. URL: https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2023/12/MODERN-RESEARCH-IN-SCIENCE-AND-EDUCATION-7-9.12.2023.pdf
19. Завідна Л. Д. Готельний бізнес: стратегії розвитку : монографія. Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017. 600 с.
20. Завідна Л. Д. Управління стратегічним розвитком підприємства готельного господарства : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. Київ. нац. торг.-екон. ун-т. Київ, 2018. 39 с.
21. Завідна Л.Д. Управління якістю послуг як стратегічний чинник розвитку підприємства готельного господарства. Реалії та перспективи розвитку індустрії гостинності в умовах інтеграційних процесів : тези доповідей Всеукраїнської наук.- практ. конф. (м. Мукачево, 26 березня 2019 р.). Мукачівський державний університет. Мукачево : РВВ МДУ, 2019. С. 52–54.
22. Завідна Л.Д. Клименко В.І. Якість послуг як ключовий чинник успіху готельного бізнесу. IІ International Scientific Conference Modern Transformation in Economics and Management. Conference Proceedings, Part I, March 29th, 2019. Klaipeda, Lithuania: Baltija Publishing, 2019. Vol. 1. P.70–74.
23. Загальні відомості про ТОВ «Готель «Ужгород». URL: http://www.hoteluzhgorod.com (дата звернення: 18.07.2023).
24. Іванова Л.О. Маркетинг готельного і ресторанного господарства. Львів : Магнолія. 2019. 216 с.
25. Коваленко В.П. Теоретико - методологічні аспекти управління якістю. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=254.
26. Кудла Н.Є. Управління якістю в туризмі: підручник. Київ : Центр учбової літератури, 2015. 28 с.
27. Капліна А.С. Методичний підхід до оцінки якості готельних послуг. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. 2016. №2(74). С.70-76.
28. Мазаракі А.А., Пугачеський Г.М. Модель Кано в системах управління якістю. Стандартизація, сертифікація, якість. 2004. № 3. С. 55-58.
29. Мартинова О. В. Управління якістю продукції в контексті інтеграції до ЄC. Україна Чехія ЄC : сучасний стан та перспективи: міжнародний науково-практичний семінар. Херсон-Пpara : Вишемирський В.C., 2007. 450 с.
30. Мальська М.П., Пандяк І.Г. Готельний бізнес: теорія та практика. Підручник. 2- вид. перероб. та доп. К.: Центр учбової літератури, 2012. 472 с.
31. Мальська М.П. Управління сферою готельного господарства: теорія та практика. Київ : Центр учбової літератури, 2017. 336 с.
32. Мельниченко С. Методика дослідження якості обслуговування на туристичних підприємствах. Вісник КНТЕУ. 2016. №1. С. 58-57.
33. Менеджмент ХХІ століття: сучасні моделі, стратегії, технології. Вінниця: Центр підготовки наукових та навчально-методичних видань ВТЕІ КНТЕУ, 2019. 204 с.
34. Моргулець О. Б. Менеджмент у сфері послуг. Навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2012. 384 с.
35. Момот О. І. Менеджмент якості та елементи системи якості. Київ : Центр учбової літератури, 2007. 368 с.
36. Нечаюк Л. І. Телеш Н.О. Готельно-ресторанний бізнес : Менеджмент. URL: https://tourlib.net/books_ukr/nechauk832.htm.
37. Новак М.В. Еволюція основоположних концепцій менеджменту якості та їх використання у готельному господарстві. Готельне господарство та туристична індустрія в ринкових умовах : зб. наук. пр. - К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2002. С. 134-142.
38. Офіційний сайт Державної статистики України. URL: http://ukrstat.gov.ua/.
39. Панченко М. О. Управління якістю: теорія та практика: навч. посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2019. 228 с.
40. Полковниченко С.О. Управління якістю. Чернігів: ЧНТУ, 2020. 165 с.
41. Сахно Є.Ю., Дорош М.С., Ребенок А.В. Менеджмент сервісу: теорія та практика: навч. посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2010. 328с.
42. Сергійко В. Ф. Фактори підвищення якості послуг у готельній індустрії та їх класифікація. Інститут міжнародних відносин Національного авіаційного університету . URL: https://jrnl.nau.edu.ua/index.php/IMV/article/view/2972
43. Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. 156 с.
44. Техноекологія та цивільна безпека. Частина «Цивільна безпека». Навч. посібник / В.С. Стручок, Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2022. 150 с.
45. Ткаченко Т.І. Управління якістю готельних послуг : монографія / Т.І. Ткаченко, С.В. Мельниченко, М.В. Новак. К. : Київ. нац. торг.- екон. ун-т, 2006. 234 с.
46. Ткаченко Т.І. Методологічні основи функціонування та формування механізму управління якістю готельних послуг / Т.І. Ткаченко, М.В. Новак // Готельне господарство та туристична індустрія в ринкових умовах : зб. наук. пр. - К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2003.
47. Ткаченко Т.І., Мельниченко С.В. Босовська М.В., Полтавська О.В. Управління якістю послуг готелів: методологія та практика: монографія / Т.І. Ткаченко, С.В. Мельниченко, М.В. Босовська, О.В. Полтавська. К. – КНТЕУ, 2012. 727 с.
48. Томаля Т.С., Щипанова Я.І. Управління якістю в готельно-ресторанному бізнесі. Економіка. Управління. Інновації. 2014. №2 (12). URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2014_2_56. (дата звернення: 08.09.2023).
49. Топольник В. Г. Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві : навч. посіб. Донецк : Національний університет економіки і торгівлі імені М.Тугана-Барановського, 2016. 328 c.
50. Топорецька З. В Україні залишаться лише «зоряні» готелі? URL: http://www.realestate.lviv.ua/news1730.html
51. Фейгенбаум А.В. Якість та продуктивність. URL: http://asq.org/qic/display-item/index.html?item=6646
52. Управління якістю та забезпечення якості. Терміни та визначення : ДСТУ 3230-95. Вимоги : чин. від 1996.01.07. К. : Держстандарт України, 1995. 34 с.
53. Харрінгтон Дж. Досконалість управління процесами. Стандарти та якість. 2007. 192 с.
54. Черевко І.В. , Шеметюк Ю.В., Катрік А. І. Управління якістю продукції та послуг в готельно-ресторанному господарстві. Любешів : Любешівський технічний коледж Луцького НТУ. 2020. 119 с.
55. Чередниченко А.О., Калинин М. В. Якість надання послуг як ключовий фактор привабливості підприємств готельного господарства. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2016. № 56. С.68-73.
56. Якість послуг у готельному господарстві. URL: https://ua-referat.com/
57. Якість послуг як економічна категорія і об'єкт управління. URL: http://um.co.ua/8/8-19/8-196973.html
58. Gronroos S. Service management and marketing : Customer Management in Service Competition. 3rd Edition. Wiley, 2007. 496 p.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Shevchuk N_S_2023.pdf2,2 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_ Шевчук.doc50 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора