Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43187
Назва: Дослідження маркетингового менеджменту підприємства в умовах кризи, на прикладі ТОВ «Мастерпласт Україна»
Інші назви: Researching the enterprise marketing management under crisis conditions (LLC “Masterplast Ukraine” as a case study)
Автори: Балик, Тетяна Андріївна
Balyk, Tetiany
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Балик Т.А. Дослідження маркетингового менеджменту підприємства в умовах кризи, на прикладі ТОВ «Мастерпласт Україна» : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „073 — менеджмент“ / Т.А. Балик. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 71 с.
Bibliographic description: Balyk T. Researching the enterprise marketing management under crisis conditions (LLC “Masterplast Ukraine” as a case study) : master's qualifying paper on specialty "073 — management" / T. Balyk. — Ternopil: TNTU, 2023. — 71 p.
Дата публікації: 28-гру-2023
Дата подання: 29-січ-2023
Дата внесення: 29-гру-2023
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Науковий керівник: Юрик, Наталія Євгенівна
Yuryk, Nataliіa
Члени комітету: Шерстюк, Роман Петрович
Sherstiuk, Roman
УДК: 339
Теми: маркетинг
менеджмент
криза
кризова ситуація
маркетингова стратегія
адаптивна бізнес-модель
прогнозна маркетингова модель
marketing
management
crisis
crisis situation
marketing strategy
adaptive business model
predictive marketing model
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження – маркетинговий менеджмент. Предмет дослідження – шляхи вдосконалення системи маркетингового менеджменту підприємства в кризових умовах. Мета дослідження – вивчення, аналіз та представлення основних шляхів вдосконалення щодо системи маркетингового менеджменту ТОВ «Мастерпласт Україна» в умовах кризи. Методи наукового дослідження: теоретично-дослідницький; системний; дослідницько-порівняльний; економіко-статистичний; економічний; прогнозно-експерний; метод фінансово-економічного моделювання тощо.
The object of investigation is the marketing management. The subject of the study is ways of improving the marketing management of the enterprise in crisis conditions The aim of the work is to study, analyze and present the main ways to improve the marketing management of «Masterplast Ukraine» LLC in the crisis conditions. The results are obtained with the following research methods: theoretical and research; systemic; research and comparative; economic and statistical; economic; predictive and expert; method of financial and economic modeling.
Опис: В роботі сформовано проектні пропозиції щодо формування маркетингової стратегії ТОВ «Мастерпласт Україна» як складової системи управління в умовах кризи; розробки адаптивної бізнес-моделі маркетингового менеджменту для ТОВ «Мастерпласт Україна» в умовах кризи; впровадження прогнозної маркетингово-управлінської моделі для ТОВ «Мастерпласт Україна» в кризових умовах.
General recommendations for the formation of the marketing strategy of «Masterplast Ukraine» LLC as a component of the company’s management in crisis conditions have been formed. An adaptive business model of marketing management for «Masterplast Ukraine» LLC in crisis conditions has been developed. It’s proposed to implement a predictive marketing and management model for «Masterplast Ukraine» LLC in crisis conditions.
Зміст: ВСТУП...7 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА...10 1.1 Основні поняття та сутність маркетингового менеджменту...10 1.2 Організація процесу управління маркетингом на підприємстві...17 1.3 Особливості маркетингового менеджменту в умовах кризи...22 РОЗДІЛ 2 ОЦІНКА СТАНУ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТОВ «МАСТЕРПЛАСТ УКРАЇНА» В УМОВАХ КРИЗИ...26 2.1 Загальна характеристика діяльності ТОВ «Мастерпласт Україна»…26 2.2 Аналіз маркетингового менеджменту на підприємстві в умовах кризи…32 2.3 Аналіз внутрішнього фінансово-економічного бізнес-середовища підприємства в умовах кризи...37 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТОВ «МАСТЕРПЛАСТ УКРАЇНА» В УМОВАХ КРИЗИ...43 3.1 Формування маркетингової стратегії ТОВ «Мастерпласт Україна» як складової системи управління в умовах кризи...43 3.2 Розробка адаптивної бізнес-моделі маркетингового менеджменту для ТОВ «Мастерпласт Україна» в умовах кризи...48 3.3 Впровадження прогнозної маркетингово-управлінської моделі для ТОВ «Мастерпласт Україна» в кризових умовах...53 РОЗДІЛ4ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ...59 4.1 Вплив виробничого середовища на здоров’я та працездатність людини...59 4.2 Організація захисту персоналу та обладнання підприємства у разі виникнення пожеж…61 ВИСНОВКИ…65 БІБЛІОГРАФІЯ…67 ДОДАТКИ…71
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43187
Власник авторського права: © Балик Тетяна Андріївна, 2023
URL-посилання пов’язаного матеріалу: Закон України «Про охорону праці» № 2694-ХІІ від 14.10.1992 р. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2694-12.
ТОВ «Мастерпласт Україна»: офіційний сайт. URL: https://www.masterplast.ua/posluhy/.
Українська асоціація маркетингу. URL: https://.uam.in.ua.
Фінансова звітність ТОВ «Мастерпласт Україна» за 2020-2022 роки: офіційний сайт. URL: https://www.masterplast.ua/pro-nas/zvitnisty/.
Перелік літератури: 1. Біловодська О.А. Маркетинговий менеджмент: Навчальний посібник. К: Знання, 2010. 332 с.
2. Бондаренко В.М., Поліщук І.І., Шарко В.В. Маркетинговий менеджмент: Навчальний посібник. Вінниця: Видавничо-редакційний відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2016. 224 с.
3. Борисенко О.С., Шевченко А.В., Фісун Ю.В., Крапко О.М. Маркетинговий менеджмент: Навчальний посібник. К.: НАУ, 2022. 204 с.
4. Борисенко О.С., Фісун Ю.В., Чорна Д.О. Теоретико-методологічні аспекти організації та впровадження маркетингового менеджменту на підприємствах. Приазовський економічний вісник. З.: КПУ, 2021. Вип. № 2 (25).
5. Буняк Н.М. Маркетинговий менеджмент: конспект лекцій. Луцьк: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2019. 76 с.
6. Гур’янов А.Б., Терещенко Д.А. Управління діяльністю підприємства на засадах маркетингового менеджменту. Науково-технічний збірник. № 98. Комунальне господарство міст. 2011. С. 94-99.
7. Ільченко Т.В. Впровадження маркетингового менеджменту на підприємстві: проблеми теорії та практики. Східна Європа: Економіка, бізнес та управління. 2019. Вип. 1 (18). С. 115-121. URL: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/18_2019/20.pdf.
8. Калмикова Н.М. Маркетинговий менеджмент в системі управління підприємством. URL: http://www.nbuv.gov.ua/node/906.
9. Ковшова І.О. Концептуальні основи розвитку маркетингового менеджменту телекомунікаційних підприємств. С. 36-40.
10. Курбацька Л.М. Маркетинг в системі управління підприємством. Ефективна економіка. № 5. 2013.
11. Маркетинг. Менеджмент. Інновації: монографія / за ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. Суми: ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2010. 621 с.
12. Митрохіна Ю.П. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств: дисертація. 2008. 345 с.
13. Мосійчук І.В. Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств в Україні. URL: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25081.
14. Окрепкий Р., Дудар В. Упровадження концепції маркетингового управління в діяльність підприємств міського електротранспорту Галицький економічний вісник. № 1 (62). 2020. С. 118-131.
15. Пачева Н.О. Особливості процесу маркетингового менеджменту. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. інтернет. конф., 29 жовтня 2021 р. Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2021. С. 57-60.
16. Пачева Н., Подзігун С. Організація маркетингового менеджменту в системі управління підприємством. Економіка та суспільство. 2022. № 38. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-38-21.
17. Пілюшенко В.Л., Аракелова І.О. Стратегія інноваційного управління сферою послуг на основі маркетингового підходу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2013. № 4. С. 133-142.
18. Петрова І.Л., Лойко Є.М. Методичний засади розробки маркетингової стратегії підприємства. Вчені записки Університету «КРОК». 2022. № 1 (65). С. 95-104. URL: https://doi.org/10.31732/2663-2209-2022-65-95-104.
19. Россоха В.В. Маркетинговий менеджмент в системі управління підприємством. Агроінком, № 10-12. 2012. С. 108-112.
20. Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2022. 156 с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39196.
21. Федорченко А.В., Таран О.О. Сучасні концепції маркетингового управління розвитком підприємств. 2013. С. 372-381.
22. Фоміченко І.П., Кондратенко О.О., Руденко Т.Є., Брант М.А. Організація маркетингової діяльності промислових підприємств у сучасних умовах господарювання. Економічний вісник Донбасу. 2020. № 3 (61). С. 139-145.
23. Чайка І.П. Сучасна концепція маркетингового управління діяльністю підприємства. Економічний аналіз: зб. наук. праць. 2017. № 1 (27). С. 257-262.
24. Шевченко Т.М., Шевченко О.А. Маркетингова стратегія підприємства: формування та розвиток в умовах ринкових відносин національної економіки. Ефективна економіка. 2020. №12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8414.
25. Шульга Л.В., Терещенко І.О., Горілей В.Ю. Система маркетингового менеджменту підприємства. Агросвіт. 2019. № 18. URL: http://www.agrosvit.info/pdf/18_2019/10.pdf.
26. Шульга Л.В., Терещенко І.О., Шарлай О.В. Сучасні маркетингові стратегії управління підприємством. Ефективна економіка. 2020. № 9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8192.
27. Юрик Н., Балик Т. Тенденції розвитку маркетингового менеджменту як інструменту посилення конкурентних позицій організації. Матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 03 листопада 2023 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2023. С. 7-8.
28. Юрик Н.Є., Кужда Т. І., Шведа Н.М. Застосування інформаційних технологій при бізнес-аналізі діяльності організації в кризових умовах. Галицький економічний вісник. 2023. Том 81. № 2. С. 96-105.
29. Юрик Н.Є., Котовська І.В. Необхідність створення комплексної системи антикризового менеджменту. Матеріали ХХ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя. Тернопіль: ТНТУ, 2017. С. 229-230.
30. Язвінська Н.В. Маркетинговий менеджмент: Навчально-методичний комплекс. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. 60 с.
31. Янчук Т.В. Стратегія формування конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах ринку. Галицький економічний вісник. 2019. № 3 (58). С. 115-120.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська довідка_Балик.pdf258,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
КРМ_Балик.pdf987,09 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора