Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43179
Назва: Розробка маркетингової стратегії підприємства, на прикладі ПрАТ Тернопільський кар’єр
Інші назви: Development of the enterprise marketing strategy (PJSC “Ternopil quarry” as a case study)
Автори: Більський, Андрій Вікторович
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Більський А.В. Розробка маркетингової стратегії підприємства, на прикладі ПрАТ Тернопільський кар’єр: кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“ / А.В. Більський. - Тернопіль: ТНТУ, 2023. - 74 с.
Bibliographic description: Bilskyi A. Development of the enterprise marketing strategy (PJSC “Ternopil quarry” as a case study): master's thesis in the speciality „073 — management“ / A. Bilskyi . Ternopil: TNTU, 2023. 74 p.
Дата публікації: 29-гру-2023
Дата подання: 27-гру-2023
Дата внесення: 29-гру-2023
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Галущак, Михайло Петрович
Члени комітету: Малюта, Людмила Ярославівна
УДК: 658.8
Теми: 073
менеджмент
маркетинг
маркетингова стратегія
маркетингова діяльність
видобуток вапняку
marketing
marketing strategy
marketing activities
limestone mining
Короткий огляд (реферат): Предмет дослідження - теоретичні положення та практичні рекомендації щодо стратегії виходу підприємства з кризи. Об'єкт дослідження ‒ маркетингова діяльність підприємства. Метою роботи є теоретичне дослідження процесів розробки маркетингових стратегій підприємства та на основі проведеного аналізу надання керівництву практичних рекомендацій щодо налагодження маркетингових процесів у компанії. Методи дослідження – спостереження, системного підходу, фінансово-економічного аналізу, порівняння, графічний. Розроблено низку заходів щодо оптимізації маркетингової стратегії підприємства, обґрунтовано доцільність розвитку бренду з метою створення унікальності та визнаності його на ринку, запропоновано удосконалення організаційної структури шляхом реорганізації відділу продаж у повноцінний відділ маркетингу для ефективного просування продукції та налагодження якісних комунікацій зі споживачами і більш активне використання інструментів діджитал маркетингу.
The Subject of Investigation - theoretical provisions and practical recommendations regarding the company's exit strategy from the crisis. The Object of Investigation‒ marketing activity of the enterprise. The Aim of the Work is a theoretical study of the processes of developing the company's marketing strategies and, based on the analysis, the provision of practical recommendations to the management regarding the establishment of marketing processes in the company. Research methods ‒ observation, system approach, financial and economic analysis, comparison, graphic. A number of measures have been developed to optimize the marketing strategy of the enterprise, the feasibility of developing the brand in order to create its uniqueness and recognition on the market has been substantiated, it has been proposed to improve the organizational structure by reorganizing the sales department into a full-fledged marketing department for effective product promotion and establishing high-quality communications with consumers and more active use of tools digital marketin
Зміст: Вступ…7. Розділ 1 Теоретичні особливості маркетингової конкурентної стратегії…9. 1.1 Теоретичні особливості організації маркетингової діяльності …9. 1.2 Маркетингова конкурентна стратегія як ключова складова стратегії розвитку підприємства …18. 1.3 Методологія та етапи формування маркетингової конкурентної стратегії… 23. Розділ 2 Дослідження маркетингової стратегії ПрАТ «Тернопільський кар’єр»… 28. 2.1 Загальна характеристика діяльності товариства …. 28. 2.2 Аналіз основних показників фінансово-господарської діяльності…33. 2.3 Оцінка маркетингової стратегії …37. Розділ 3 Шляхи оптимізації маркетингової стратегії ПрАТ «Тернопільський кар’єр»… 46. 3.1 Вибір прийнятної маркетингової стратегії та розвиток бренду …46. 3.2 Реорганізація структури управління маркетинговою діяльністю…50. 3.3 Використання діджитал маркетингу для розширення цільової аудиторії…58. Розділ 4 Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях…65. 4.1 Організація охорони праці в ПрАТ «Тернопільський кар’єр»… 65. 4.2 Оцінка стійкості підприємства до дії повітряної ударної хвилі при промислових вибухах …67. Висновки…69. Список використаних джерел …72. Додатки…75
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43179
Власник авторського права: © Більський Андрій Вікторович, 2023
Перелік літератури: 1. Агентство інтернет-маркетингу Elit-Web: сайт. URL: https://elit-web.ua/uslugi-smm.
2. Балабанова Л. В. SWOT-аналіз формування маркетингових стратегій: навч. посібн. К.: Знання, 2021. 301 с.
3. Березін О.В. Стратегія підприємства: навчальний посібник. К.: Ліра-К, 2013. 224 с.
4. Біденко К.Р. Стратегічний аналіз зовнішнього середовища функціонування підприємства як інструмент антикризового управління. Управління розвитком. 2018. №12. С. 107 – 109.
5. Болотна О.В., Терзян Ю.Г., Хомутова О.О. Актуальність впровадження ефективної товарної стратегії бренду на підприємстві. Ефективна економіка 2016. № 7. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5095.
6. Бриндіна O.А. Стратегічний набір товарної політики та стратегії управління товарним портфелем. Агросвіт. 2020. № 11. С. 107-114.
7. Веб-студія Business Site. URL: https://www.site2b.ua/ua/rozrobka-sajtu-katalogu.
8. Величко Т.Г. Основні напрями стратегічного управління підприємством в умовах сталого розвитку. Агросвіт. 2020. № 7. С. 92-96.
9. Вєкслєр Д.М. Вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. Вісник ХНАУ. Серія: Економічні науки. 2018. № 4. С. 74-81.
10. Гаркавенко С. С. Маркетинг: підручник для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. К.: Лібра, 2013. 717 с.
11. Герасимчук В.Г. Стратегічне управління підприємством. Графічне моделювання. К.: КНЕУ, 2014. 360 с.
12. Геращенко С.О, Петруня В.Ю. Маркетингове середовище діяльності підприємств: можливі зміни в контексті стратегії зовнішньоекономічної інтеграції. Вісник Академії митної служби України. Сер.: Економіка. 2013. №1. С. 70-76.
13. Казачков I.О. Особливості формування стратегічного набору на промисловому підприємстві. Вісник Хмельницького національного університету. 2018. № 5. Т. 2. С. 17-21.
14. Калюта А.В. Аналіз маркетингового середовища і вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. Матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених та студентів «Маркетингове управління конкурентоспроможністю». ДУЕП, 2017. С. 136.
15. Карбовська Л.О. Стратегічне управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства на засадах маркетингу в умовах конкурентного середовища. Сучасні питання економіки і права. 2019. №2. С. 33-42.
16. Корінєв В.Л. Оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства при формуванні маркетингової стратегії. Держава та регіони. Сер.: Економіка та підприємництво. 2014. № 2. С. 98-101.
17. Котлер Ф. Армстронг Г. Основи маркетингу. К.: Науковий світ, 2022. 880с.
18. Корнєєва І.О., Кітченко О.М. Маркетинг в малому бізнесі. Вісник НТУ «Харківський політехнічний інститут». 21017 №45 (1266). С. 22-25.
19. Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг: Навч. посібник. К.: КНЕУ, 2008. 152 с.
20. Кужда Т.І., Галущак М.П. Моделювання управлінських процесів з використанням типових моделей менеджменту. Галицький економічний вісник. 2014. № 1 (44). С. 11-21.
21. Кужда Т.І., Галущак М.П. Оцінювання соціально-економічних факторів інноваційного розвитку підприємства на основі прогнозування з інтервалом довіри. Галицький економічний вісник. 2010. № 2. С. 102-108.
22. Мелушова І.Ю. Визначення цілей управління результативністю маркетингу на засадах сталого розвитку підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2018. №2. С. 200-211. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2018_2_19.
23. Мурована Т.О. Управління бізнес-процесами в контексті стратегічного розвитку підприємств. Економіка та держава. 2020. № 3. С. 100-103.
24. Немцов В. Д., Довгань Л. Є. Стратегічний менеджмент: Навчальний посібник. - К.: "Експрес-Поліграф", 2002. 560 с.
25. Олейникова О.О., Панченко М.О., Чернишова А.С. Управління конкурентним потенціалом підприємства на засадах стратегічного та системного підходів. Економіка. Фінанси. Право. 2019. № 5(3). С. 16-19.
26. Пoртер М. Cтрaтегiя кoнкуренцiї. Метoдикa aнaлiзу гaлузей i дiяльнocтi кoнкурентiв / Пер. з aнгл. A. Oлiйник, Р. Cкiльcькoгo. К.: Ocнoви, 2018. 390c.
27. Рейтингування брендів вапняної галузі України: сайт Української Асоціації Маркетингу й Аналітичної групи "Стратегіко. URL: http://strategico.com.ua/news/.
28. Сенишин О.С., Кривешко О.В. Маркетинг: навч. посібник. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с.
29. Смирнова Т. Що таке маркетинг мікс [комбінація чотирьох P]. 2022. URL: https://ua.gbc-time.com/article/sho-take-marketing-miks-kombinaciya-chotiroh-p66178.html.
30. Ткаченко А. Digital-маркетинг для бізнесу. Сайт ІТ-компанії WEZOM. URL: https://wezom.com.ua/blog/digital-marketing-6-preimuschestv-dlja-biznesa.
31. Шершньова З.Є. Стратегічне управління: підручник. К.: КНЕУ, 2004. 699с.
32. Halushchak O., Halushchak M. Some aspects of the organizing of administrative management in organizations. Соціально-економічні проблеми і держава. 2015. Вип. 1 (12). С. 230-238. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2015/15hoyuvo.pdf
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ Більський.pdf4,34 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Більський.pdf347,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора