Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43152
Назва: Розроблення та обґрунтування комунікаційної політики підприємства
Інші назви: Development and substantiation of the enterprise communication policy
Автори: Перкій, Руслан Андрійович
Perkii, Ruslan
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Перкій Р. А. Розроблення та обґрунтування комунікаційної політики підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „075 — маркетинг“ / Р. А. Перкій. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 90 с.
Дата публікації: 28-гру-2023
Дата внесення: 28-гру-2023
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Фалович, Володимир Андрійович
Члени комітету: Артеменко, Людмила Борисівна
УДК: 339.13
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
система маркетингових комунікацій
удосконалення маркетингової комунікаційної політики,
аналіз ринку
виставки
стратегія
маркетингові дослідження
персональний продаж
marketing communication system
improvement of marketing communication policy
market analysis
marketing research
personal selling
exhibitions
strategy
Короткий огляд (реферат): На підставі комплексного аналізу діяльності підприємства та маркетингових досліджень на меблевому ринку України визначено та обґрунтовано низку напрямків для удосконалення комунікаційної політики підприємства. Проведені дослідження стали основою для розробки конкретних заходів, спрямованих на вдосконалення комунікаційної політики підприємства
Опис: У сучасний період спостерігається не лише зростання важливості маркетингу, але й підвищення значення заходів з просування товарів підприємств. Практика демонструє, що наявність якісних товарів та послуг вже не є достатньою умовою успіху. Для ефективного збільшення обсягів продажів та отримання прибутку важливо донести до усвідомлення споживачів переваги від використання пропонованих продуктів і послуг. Система маркетингових комунікацій відіграє ключову роль у передачі повідомлень споживачам з метою розширення цільової аудиторії. Ефективні комунікації зі споживачами стають вирішальними факторами успіху будь-якого підприємства, що використовує маркетинговий підхід.
Зміст: Вступ
РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти комунікаційної політики підприємства
1.1. Роль комунікацій у стратегічному управлінні підприємством
1.2. Структура та компоненти комплексу маркетингових комунікацій
1.3. Розроблення рекомендацій з вдосконалення комунікаційної політики
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА
2.1.Характеристика діяльності підприємства
2.2. Аналіз зовнішнього середовища
2.3.Маркетингове дослідження ефективності комунікаційної політики підприємства
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. ОБГРУНТУВАННЯ НАПРЯМІВ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
3.1.Експозиційні події в системі маркетингових взаємодій
3.2.Застосування прийомів прямого маркетингу
3.3.Обгрунтування економічної ефективності
Висновки до розділу 3
РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ
Висновки до розділу 4
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43152
Власник авторського права: © Перкій Руслан Андрійович, 2023
Перелік літератури: 1. Про рекламу: Закон України URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80;
2. Амонс С. Е. Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект /С. Е. Амонс, О. П. Красняк //Ефективна
3. Ахновська І. О. Антикризове управління підприємством в умовах економіки мінімального контакту /І. О. Ахновська, П. І. Панасюк //Економічний простір: Збірник наукових праць. – 2021. – № 166. – С. 42-47.
4. Бабко Н. М. Поведінка споживача: навчальний посібник /Н. М. Бабко, О. В. Мандич, І. О. Сєвідова та ін. Харків: ХНТУСГ, 2020. – 170 с.
5. Балджи М.Д. Економіка та організація торгівлі: навчальний посібник /М.Д. Балджи. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2017. – 368 с.
6. Баланович А. М. Обґрунтування стратегії розвитку промислового підприємства на основі ринкових тенденцій /А. М. Баланович: дисертаційне дослідження на здобуття наукового степеня кандидата економічних наук. – Харків, 2018. – 343 с.
7. Безугла Л. С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / Л. С. Безугла, Т. В. Ільченко, Н. І. Юрченко та ін. – Дніпро: Видавець Біла К. О., 2019. – 300 с.
8. Бліщук К. Сучасні маркетингові стратегії /К. Бліщук // Ефективність державного управління. – 2016. – Вип. 4 (49) Ч. 2. – С. 301-308.
9. Бойчук І.В. Маркетинг промислового підприємства / І.В. Бойчук. – К.:ЦУЛ, 2017. – 620 с.
10. Бочко О. Ю. Вплив соціальних мереж на процес купівлі-продажу: орієнтація на економію часу, ресурсу / О.Ю. Бочко, Л.Я. Якимишин //Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: «Логістика».- 2017.- №892. - С. 25-31.
11. Бурачек І. В. Конкурентоспроможність продукції підприємств: сутність, методи оцінки та зарубіжний досвід управління /І. В. Бурачек, О. О. Біленчук //Глобальні та національні проблеми економіки. – 2016. – Вип. 14. – с. 288-293.
12. Бутенко Н.В. Маркетинг /Н. В. Бутенко. – URL: https://pidru4niki.com/1584072040014/marketing/marketing
13. Верлока В. С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / В. С. Верлока, М. К. Коноваленко, О. В. Сиволовська. – Харків: УкрДАЗТ, 2017. – 289 с.
14. Гармідер Л. Д. Підходи щодо оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємствах сфери послуг /Л. Д. Гармідер //Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі.– 2016. – № 3 (75). – С. 177-181.
15. Гевко І.Б. Методи прийняття управлінських рішень: підручник / І.Б. Гевко. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 187 с.
16. Горб П. В. Маркетингове планування на підприємствах в умовах трансформаційної економіки /П. В. Горб, П. М. Сокол, С. Ю. Хамініч //Ефективна економіка. – 2017. – № 5. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5581
17. Горбаченко С.А. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навчальний посібник / С.А. Горбаченко, В.А. карпов, Р.І. Шевченко-Перепьолкіна. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. – 320 с.
18. Гордієнко П.Л. Стратегічний аналіз: навчальний посібник. / П.Л. Гордієнко. – К.: Альтера, 2006. – 404 с.
19. Гудзь О.І. Методичний підхід до обґрунтування стратегії розвитку підприємства / О.І. Гудзь, О.Б. Мусійовська // Економіка та управління підприємствами. – 2018. – Вип. 18. – С. 346-352.
20. Гудзь О.І. Стратегія розвитку підприємства: сутність та класифікація / О.І. Гудзь //Економіка та управління підприємствами. – 2018. – Вип. 22. – С. 334-340.
21. Дерев’яненко Т. Є. Маркетинговий аудит внутрішнього середовища підприємства: навчальний посібник /Т. Є. Дерев’яненко. К.: КНЕУ, 2018.–357 с.
22. Діброва Т. Г. Рекламний менеджмент: теорія і практика: підручник / Т. Г. Діброва, С. О. Солнцев, К. В. Бажеріна. – К.: КПІ ім. Ігорія Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2018. – 300 с.
23. Довгунь О.С. Комунікації підприємств в інтернеті: тренди і напрями розвитку / О.С Довгунь, В. А. Фалович // Вісник ОНУ ім. І.І.Мечникова. – 2018. Т. 23. Вип. 1 (66). С. 59-62. URL: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf
24. Єсюнін С. С. Маркетингові комунікації як фактор впливу на конкурентоспроможність підприємства / С. С. Єсюнін, Л. М. Шульгіна //Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених. – 2016. – Вип. 10. – С. 134-138.
25. Жегус О. В. Маркетингові дослідження: навчальний посібник /О. В. Жегус, Т. М. Парцина. – Харків: ФОП Іванченко І.С., 2016. – 237 с.
26. Жмуденко В. О. Оптимізація ресурсного потенціалу як стратегічний напрям розвитку підприємства /В. О. Жмуденко, Р. І. Ліщук //Економічний простір: Збірник наукових праць. – 2021. – № 165. – С. 53-58. – URL: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/788/764
27. Зозульов О. Розроблення стратегії виведення інтернет-магазину на промисловий ринок /О. Зозульов, К. Афанасьева //Маркетинг в Україні. – 2017. – № 2. – С. 53-61.
28. Зоріна О.І. Маркетингова товарна політика: навчальний посібник / О. І. Зоріна, О. В. Сиволовська. – Харків: УкрДУЗТ, 2015. – 190 с.
29. Зоріна О. І. Вплив маркетингових комунікацій на діяльність підприємств в сучасних умовах /О. І. Зоріна, В. Ю. Фадєєнко //Глобальні та національні проблеми економіки. – 2018. – Вип. 21. – С. 284-287.
30. Ілляшенко С. М. Маркетингові дослідження: навчальний посібник /С. М. Ілляшенко. – К.: ЦНЛ, 2006. 192 с.
31. Ковтун О.І. Стратегії підприємства: монографія / О.І. Ковтун – Львів: Видавництво Львівської комерційної академії, 2008. – 424 с.
32. Корчинський А. Ефективність маркетингових комунікацій в соціальних медіа /А. Корчинський //Маркетинг в Україні. – 2019. – № 1. – С. 54-56.
33. Крикавський Є. Логістика та управління ланцюгами поставок: навчальний посібник / Є. Крикавський, О. Похильченко, М. Фертч. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 844 с.
34. Крикавський Є.В. Комплементарність стратегій маркетингу та логістики в ланцюгу поставок товарів повсякденного попиту / Крикавський Є.В., Якимишин Л.Я// Маркетинг і цифрові технології. – 2018.-№1(2).-С.21-32.
35. Кузьо Н. Є. Електронна комерція в Україні: сучасний стан, галузеві особливості та організаційні форми / Н. Є. Кузьо, Н. С. Косар, І. І. Мельниченко// Маркетинг і цифрові технології. – 2021. – Т. 1, № 5. – С. 27-41.
36. Левченко Ю.Г. Економіка та організація інноваційної діяльності: навчальний посібник /Ю.Г. Левченко. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 448 с.
37. Лепейко Т.І. Комплексна оцінка рівня розвитку промислових підприємств /Т. І. Лепейко, А. М. Баланович //Проблеми економіки – 2016. – № 4. – С. 136-143.
38. Литовченко І. Л. Інтернет-маркетинг. /І. Л. Литовченко. – Київ: Знання, 2017. – 198 с.
39. Маркетингові комунікації: навчально-методичний посібник /уклад. І. В. Король – МОН України, Уманський державний пед. ун-т ім. Павла Тичини. – Умань: Візаві, 2018. – 191 с.
40. Мельник Ю. М. Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій /Ю. М. Мельник, Л. Ю. Сагер, Н. С. Ілляшенко, Ю. М. Рязанцева //Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2016. – № 4. – С. 43-55. URL: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/
41. Новикова І. Формування системи управління маркетинговими ризиками інноваційної діяльності підприємств в сучасних умовах /І. Новикова, О. Баранова //Маркетинг в Україні. – 2019. – № 6. – С. 26-35.
42. Носач Л. Вплив виставкової діяльності на розвиток бізнесу / Л. Носач// Маркетинг в Україні. – 2019. – № 4. – С. 38-45.
43. Окландер М.А. Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки: монографія. /М. А. Окландер, І. Л. Литовченко, М. І. Ботушан. – К.: Знання, 2011. – С. 102.
44. Перевозова І. Нейромаркетинг: як краще зрозуміти покупця / І. Перевозова, О. Малинка //Маркетинг в Україні. – 2019. – № 2. – С. 40-44.
45. Пунін Ю. О. Стратегія і тактика інтернет-маркетингу компаній дистрибуторів на В2В ринку /Ю. О. Пунін //Маркетинг і цифрові технології. – 2018. – Т. 2, № 4. – С. 44-56.
46. Решетилова Т. Особливості просування інноваційних товарів на промисловому ринку /Т. Решетилова //Маркетинг в Україні. – 2020. – № 1. – С. 55-59.
47. Савицька Н. Контент маркетинг: стратегія і тактика /Н. Савицька, В. Михайлова, К. Полевач, В. Декадіна //Маркетинг в Україні. – 2018. – № 6. – С. 45-51.
48. Савицька Н. Л. Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти ринку В2В /Н. Л. Савицька //Маркетинг і цифрові технології. – 2018. – Т. 1, № 1. – С. 20-33. – URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/5/6
49. Семенюк С.Б. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств /С.Б. Семенюк, В.А. Фалович //Маркетинг і цифрові технології. 2020. – № 1. – С. 61-72.
50. Семенюк С.Б. Засади розвитку координування як емерджентної якості ланцюга поставок інвестиційних товарів / С. Семенюк, Н. Фалович, В. Фалович. Галицький економічний вісник. Тернопіль. ТНТУ, 2021. Том 69. № 2. С. 146–152.
51. Сєвонькаєва О. Сучасні технології маркетингових комунікацій / О. Сєвонькаєва //Маркетинг в Україні. – 2019. – № 2. – С. 45-50.
52. Соболєва-Терещенко О. А. Оцінка ефективності маркетингової діяльності в контексті розбудови програм лояльності покупців /О. А. Соболєва-Терещенко, В. О. Антонова //Ефективна економіка. – 2019. – № 5. – URL: www.economy.nayka.ua
53. Фалович В. А. Розвиток емерджентних властивостей ланцюга поставок інвестиційних товарів: монографія /В. А. Фалович. – Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2018. – 266 с.
54. Фалович В.А. Використання засобів логістичної інфраструктури в ланцюгу поставок. Економіка та суспільство (Електронне наукове фахове видання) – Мукачево 2017. – Випуск №10, С. 389-395. – URL: http://economyandsociety.in.ua/journal/10_ukr/68.pdf
55. Фалович В.А. Перспективи залучення промислових підприємств України до міжнародних ланцюгів поставок / В.А. Фалович. – Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2016. – № 487. – С. 170- 177. URL: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/34898/1/27_170-177.pdf
56. Хмарська І. А. Сутність та значення комплексу маркетингових комунікацій підприємств /І. А. Хмарська //Вісник Хмельницького національного університету. – 2011. – № 6, Т. 2. – С.114-118.
57. Шинкаренко Н. Віртуальні виставки – нові можливості маркетингових комунікацій /Н. Шинкаренко //Маркетинг в Україні. – 2017. – № 5-6. – С. 33-37.
58. Юдін А. 10 найбільш популярних інструментів інтернет-маркетингу/ А. Юдін. – URL: https://marketer.ua/ua/10-naibolee-populyarnyh-instrumentov-internet-marketinga/
59. Якимишин Л.Я. Електронні ланцюги поставок товарів повсякденного попиту/ Л.Я. Якимишин // Вісник Національного університету «Львівська політехніка» «Логістика». – 2011.– №706. – С. 193–197.
60. Якимишин Л.Я. Управління відносинами в ланцюгу поставок на засадах Vested / Л.Я.Якимишин, Н.Ю.Савіна, Л.Ю. Шевців //. Науковий вісник НЛТУ: зб. наук.-техн. праць. Львів: РВВ НЛТУ України.- 2014.- С. 309–315.
61. Якимишин Л. Я. Логістика ланцюгів поставок товарів повсякденного попиту: монографія /Л. Я. Якимишин – Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2017. – 220 с.
62. Ясинська Д. В. Сучасна парадигма діагностики фінансового стану підприємства в період кризи /Д. В. Ясинська, О. В. Добровольська // Економічний простір: Збірник наукових праць. – 2021. – № 166. – С. 81-84.
63. Яцух О. О. Фінансовий стан підприємства та методика його оцінки / О. О. Яцух, Н. Ю. Захарова //Вчені записки ТНУ ім. В. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. – 2018. – Т. 29 (68). № 3. – С. 173-180.
64. Falovych V., Kopytko O., Lagodiienko V. et al. Marketing Communications as a Factor of Sustainable Development. International Journal of Engineering and Advanced Technology, Volume-8 Issue-6, August 2019, pp. 3305-3309. – URL: https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85072029928&origin=resultslist
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Перкій ПМм-61.pdf999,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Перкій_Avtorsyka_dovidka_kvalifikaciyna_magistr (1).pdf508,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора