Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43107
Назва: Розроблення та обґрунтування вибору ефективної стратегії розвитку підприємства
Інші назви: Development and substantiation of the effective strategy choice of the enterprise development
Автори: Візнюк, Максим Ярославович
Vizniuk, Maksym
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Візнюк М. Я. Розроблення та обґрунтування вибору ефективної стратегії розвитку підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „075 — маркетинг“ / М. Я. Візнюк. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 86с.
Дата публікації: 28-гру-2023
Дата внесення: 28-гру-2023
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Піняк, Ірина Любомирівна
Члени комітету: Тимошик, Наталія Степанівна
УДК: 339.13
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
стратегія
існуючий ринок
новий ринок
диверсифікація
інновації
конкурентні позиції
strategy
existing market
new market
diversification
innovation
competitive positions
Короткий огляд (реферат): Дослідження на здобуття освітнього рівня «Магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2023. В кваліфікаційній роботі здійснено аналіз маркетингової діяльності компанії «АРС», досліджено вплив зовнішнього середовища на вибір стратегії розвитку підприємства, визначено ефективність існуючої системи маркетингу. Обґрунтовано вибір стратегії розвитку підприємства. Розроблено комплекс маркетингових заходів орієнтований на стратегічну перспективу
Опис: Актуальність теми. У сучасних умовах економічного розвитку, який ускладнений змінами в навколишньому бізнес-середовищі, глобальною економічною кризою, пандемією та війною з Росією, важливість ефективної маркетингової стратегії для успішного функціонування підприємства неможливо переоцінити. Особлива увага повинна бути приділена розробці механізму та інструментарію стратегії розвитку підприємства. Систематизація обґрунтованих ідей та розробок з розвитку підприємства є ключовим чинником для його гармонійного зростання. Відсутність системного та збалансованого підходу до формування та реалізації стратегії розвитку може призвести до втрат підприємства у здатності адаптуватися до змін у навколишньому середовищі та його утрати можливостей для стійкого розвитку. Тому важливість професійного підходу та уважного вивчення питань розроблення та обґрунтування ефективної маркетингової стратегії надзвичайно висока.
Зміст: ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИБОРУ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Стратегічний аналіз в процесі планування на підприємстві
1.2. Підходи до питань вибору та реалізації стратегії підприємств
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ НА ПІДПРИЄМСТВІ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ БУДІВЕЛЬНИМИ МАТЕРІАЛАМИ «АРС»
2.1. Характеристика господарської та маркетингової діяльності досліджуваного підприємства
2.2. Оцінювання впливу зовнішнього середовища на стратегічний розвиток підприємства
2.3. Визначення ефективності маркетингової діяльності підприємства
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. ОБГРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЧНИХ АЛЬТЕРНАТИВ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Вибір напрямів стратегічного розвитку компанії «АРС»
3.2. Реалізація ключових стратегій зростання підприємства
Висновки до розділу 3
РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ
Висновки до розділу 4
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43107
Власник авторського права: © Візнюк Максим Ярославович , 2023
Перелік літератури: 1. Конституція України URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80
2. Господарський кодекс України URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15
3. Податковий кодекс України URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2755-17
4. Про рекламу: Закон України URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80
5. Про захист прав споживачів: Закон України від 12.05. 1991 р. //Відомості Верховної Ради України. 1991. № 30. С. 379.
6. Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11.01.2001 р. //Відомості Верховної Ради України. 2001. № 12. С. 64.
7. АгеєваІ. М. Можливі стратегії розвитку підприємства в сучасних ринкових умовах /І. М. Агеєва //Прометей: регіональний зб. наук. праць з економіки. Вип. 2 (23). Донецьк: ТОВ «Юго-Восток Лтд», 2007. С. 221-223.
8. Андрушків Б. М. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства /Б. М. Андрушків, Л. Я. Малюта, Л. М. Мельник. Тернопіль: ТНТУ, 2010. 271 с.
9. Артеменко Л.П. Реалізація стратегії розвитку підприємства: синергічний підхід /Л.П. Артеменко, О.В. Гук, Ж.М. Жигалкевич //Інвестиції: практика і досвід. 2009. № 19. С. 12-14.
10. Баланович А. М. Обґрунтування стратегії розвитку промислового підприємства на основі ринкових тенденцій /А. М. Баланович: дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук. Харків, 2018. 343 с.
11. Балджи М.Д. Економіка та організація торгівлі: навчальний посібник /М.Д. Балджи. К.: Видавничий дім «Кондор», 2017. 368 с.
12. Бліщук К. Сучасні маркетингові стратегії /К. Бліщук // Ефективність державного управління. – 2016. – Вип. 4 (49) Ч. 2. – С. 301-308.
13. Бутенко Н.В. Маркетинг /Н. В. Бутенко. URL: https://pidru4niki.com/1584072040014/marketing/marketing
14. Верлока В. С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / В. С. Верлока, М. К. Коноваленко, О. В. Сиволовська. Харків: УкрДАЗТ, 2017. 289 с.
15. Власенко В. А. Розробка та реалізація стратегії розвитку підприємства в умовах трансформації ринкових відносин: принципові підходи та інструменти /В.А. Власенко //Економіка Менеджмент Підприємництво. 2014. № 26 (1). С. 32-41.
16. В умовах війни: що відбувається у будівельному секторі. URL: https://interfax.com.ua/news/blog/896001.html
17. Гарафанова О.І. Стратегічне управління: принципи та підходи до класифікації стратегій розвитку /О.І. Гарафонова //Чернігівський науковий часопис. Серія 1. Економіка і управління. 2013. № 1 (4). С. 49-58.
18. Герасимчук В.Г. Стратегічне управління підприємством. Графічне моделювання: Навч. посібник. К.: КНЕУ, 2000. 360 с.
19. Горб П. В. Маркетингове планування на підприємствах в умовах трансформаційної економіки /П. В. Горб, П. М. Сокол, С. Ю. Хамініч //Ефективна економіка. 2017. No 5. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5581
20. Горбаченко С.А. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навчальний посібник / С.А. Горбаченко, В.А. Карпов, Р.І. Шевченко- Перепьолкіна. К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. 320 с.
21. Гордієнко П.Л. Стратегічний аналіз: навчальний посібник. / П.Л. Гордієнко. К.: Альтера, 2006. 404 с.
22. Григор’єва Л. Базові стратегії як основа розвитку підприємства /Л. Григор’єва //Соціально-економічні проблеми і держава. 2013. Вип. 1. С. 116-124.
23. Гудзь О.І. Методичний підхід до обґрунтування стратегії розвитку підприємства / О.І. Гудзь, О.Б. Мусійовська // Економіка та управління підприємствами. 2018. Вип. 18. С. 346-352.
24. Гудзь О.І. Стратегія розвитку підприємства: сутність та класифікація /О.І. Гудзь //Економіка та управління підприємствами. 2018. Вип. 22. С. 334-340.
25. Дерев’яненко Т. Є. Маркетинговий аудит внутрішнього середовища підприємства: навчальний посібник / Т. Є. Дерев’яненко. К.: КНЕУ, 2018. 357 с.
26. Должанський І. З. Стратегія управління діяльністю підприємства на основі збалансованої системи показників: монографія /І. З. Должанський, І. М. Ягнюк. Донецьк: СПД Купріянов В. С. 2012. 213 с.
27. Дорошенко Г. О. Маркетинг: навчальний посібник /Г. О. Дорошенко Харків: Тім Пабліш Груп, 2016. 411 с.
28. Жмуденко В. О. Оптимізація ресурсного потенціалу як стратегічний напрям розвитку підприємства /В. О. Жмуденко, Р. І. Ліщук //Економічний простір: Збірник наукових праць. 2021. No 165. С. 53-58. URL: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/788/764
29. Захарчин Р.М. Сучасні виклики щодо формування економічної стратегії розвитку підприємства /Р.М. Захарчин //Науковий вісник НЛТУ України. 2014. Вип. 24.7. С. 245-250.
30. Катаєв А. В. Маркетинг: навчальний посібник /А. В. Катаєв. Харків: видавничий центр «Діалог», 2016. 290 с.
31. Кобєлєв В.М. Теоретичні та методологічні основи формування стратегії розвитку підприємства /В.М. Кобєлєв, Ю.В. Захарченко //Вісник економіки транспорту і промисловості. 2013. № 42. С. 297-302.
32. Коваленко О.В. Стратегія діяльності підприємства як генеральна програма розвитку /О.В. Коваленко, В. І. Калита //Проблеми системного підходу в економіці. 2016. № 54. С. 35-39.
33. Ковтун О.І. Стратегії підприємства: монографія / О.І. Ковтун. Львів: Видавництво Львівської комерційної академії, 2008. 424 с.
34. Ковшова І. О. Маркетинговий менеджмент: теорія, методологія, практика: монографія / І. О. Ковшова. Видавництво ФОП Вишемирський В. С., 2018. 516 с.
35. Корецький М. Х. Стратегічне управління: навчальний посібник /М. Х. Корецький, А. О. Дєгтяр, О. І. Дацій. К.: Центр учбової літератури, 2007. 240 с.
36. Костюк Г. В. Управління стратегією розвитку підприємства /Г. В. Костюк, О. В. Голуб //Ефективна економіка (електронний1 журнал). 2012. № 12.
37. Костюк В. Стратегія формування конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах ринку /В. Костюк, Т. Янчук //Галицький економічний вісник. 2019. No 3 (58). URL: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu
38. Краузе О.І., Піняк І.Л., Шпилик С.В. Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємства // Галицький економічний вісник. № 3. 2022. С. 81-90. URL: https:// scholar.google.com.ua/citations?view_op=view_citation&hl=uk&user=5JaEFVYAA AAJ&sortby=pubdate&citation_for_view=5JaEFVYAAAAJ:fFSKOagxvKUC
39. Краузе О.І., Піняк І.Л., Шпилик С.В. СRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністю //Галицький економічний вісник. № 4.
40. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: навч. посібник. / Н.В. Куденко. Вид. 2-ге, без змін. К.: КНЕУ 2006. 152 с.
41. Кукушкін О.М. Сутність поняття «стратегія розвитку підприємства» /О. М. Кукушкін //Науковий вісник. 2005. Вип. 15.2. С. 220-227.
42. Маркетинговий аналіз ринку: інструкція по застосуванню. 04.12.2019 URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/marketingovyj-analiz-rynka-instrukciya- po-primeneniyu
43. Мартиненко А. В. Формування маркетингових стратегій для інноваційних товарів на окремих стадія їх життєвого циклу /А. В. Мартиненко, П. Г. Перерва //Маркетинг і цифрові технології. 2021. Т. 1, No 5. С. 6-16.
44. Махова Л. В. Зміна векторів стратегічного розвитку ТНК під впливом глобальної трансформації зовнішнього середовища /Л. В. Махова // Економічний простір: Збірник наукових праць. 2021. No 166. С. 18-23.
45. Меркулов М.М. Побудова стратегії розвитку підприємства на основі сформованої системи збалансованих показників /М.М. Меркулов //Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. – 2015. – Т. 2, Вип. 1. – С. 47- 54. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rectpu_2015_2_1_7.
46. Муляр Т.С. Формування і реалізація стратегії підприємств /Т.С. Муляр //Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). 2013. № 2(6). С. 289-300.
47. Олійник Л.В. Методичні засади формування стратегії розвитку підприємства /Л.В. Олійник, А.П. Кузнєцова //Методологічні засади формування стратегії розвитку підприємства. 2018. № 3 (31). С. 118-126.
48. Парсяк В. Н. Маркетинг: сучасна концепція та технології: підручник / В. Н. Парсяк. Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2015. 324 с.
49. Петруня Ю. Є. Маркетинг: навчальний посібник /Ю. Є. Петруня, В. Ю. Петруня. Дніпропетровськ: Університет митної справи та фінансів, 2016. 362 с.
50. Писар Н.Б. Застосування методів прогнозування при формуванні стратегії розвитку підприємства /Н.Б. Писар //Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. 2012. Вип. 8 (2). С. 175-183. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprer_2012_8(2)__31
51. Писаренко В.В. Стратегічний маркетинг: навчальний посібник / В. В. Писаренко, М. О. Багорка. Дніпро: Видавець, 2019. 240 с.
52. Писаренко В.В. Стратегічний маркетинг: навчальний посібник / В. В. Писаренко, М. О. Багорка. Дніпро: Видавець, 2019. 240 с.
53. Погорелов Ю. С. Оцінювання та моделювання розвитку підприємства: [монографія] /Ю. С. Погорелов. Луганськ: Глобус, 2010. 512 с.
54. Полюхович М. Аналіз підходів до формування конкурентної стратегії розвитку підприємства /М. Полюхович //Галицький економічний вісник. 2021. Т. 69, No 2. С. 118-128.
55. Пономаренко В.С. Стратегія розвитку підприємства в умовах кризи: монографія /В. С. Пономаренко, О. М. Тридід, М. О. Кизим. Харків: Вид. Дім «ІНЖЕК», 2003. 328 с.
56. Попова Н. В. Маркетинг: підручник /Н. В. Попова. Харків: В справі, 2016. 298 с.
57. Порохня В.М., Безземельна Т.О., Кравченко Т.А. Стратегічне управління: Навчальний посібник /В. М. Порохня, К.: Центр учбової літератури, 2012. 224 с.
58. Портер М. Э. Конкуренция /Майкл Э. Портер ; [пер. с англ.]. М.: Издательский дом «Вильямс», 2005. 608 с.
59. Раєвнєва О.В. Сучасний інструментарій розроблення стратегії розвитку підприємства /О.В. Раєвнєва //Економіка. Менеджмент. Підприємництво. 2014. – № 26(1). – С. 47-54.
60. Самуляк В. Ю. Непрямий метод оцінювання рівня розвитку підприємств /В. Ю. Самуляк, Р. В. Фещур, С. В. Шишковський //Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку: [збірник наукових праць] /відп. ред. О. Є. Кузьмін. Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2012. С. 286-291.
61. Сєркова Г. М. Аналіз науково-методичних підходів до оцінки рівня економічного розвитку підприємства /Г. М. Сєркова //Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. 2015. Вип. 2 (12). Т. 3. – С. 178- 184.
62. Смолін І.В. Стратегічне планування розвитку організації: [монографія] /І.В. Смолін. К. :КНТЕУ, 2004. 344 с.
63. Стратегічний аналіз галузі: навчальний посібник / за ред. О. Я. Лотиш. Тернопіль: Економічна думка, 2019. 248 с.
64. Ступчук С.М. Формування системи цільових показників як складова стратегії розвитку підприємства /С.М. Ступчук //Вісник Хмельницького національного університету. Сер.: Економічні науки. 2014. № 3. Т. 3. С. 168-172.
65. Суслов О.П. Моделювання стратегії розвитку підприємства /О.П. Суслов, Б.О. Тішков //Моделювання та інформаційні системи в економіці. 2012. Вип. 87. С. 265-275. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mise_2012_87_23.
66. Хацер М.В. Стратегія розвитку підприємства в умовах нестабільності економіки держави /М.В. Хацер //Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). 2014. № 3. С. 109-112. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znptdau_2014_3_24.
67. Холод С.Б. Удосконалення структури підприємства і системи управління щодо реалізації стратегії розвитку /С.Б. Холод, С.В. Грушевський, О.Ю. Куянова //Вісник економічної науки України. 2014. № 2. С. 163-165. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Venu_2014_2_33.
68. Хоменко О.І. Види стратегій та інструментарій формування стратегії розвитку підприємства /О.І. Хоменко //Управління розвитком. 2015. № 3 (181). С. 131-137.
69. Шавшин О.С. Стратегія інноваційного розвитку підприємства /О.С. Шавшин //Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Сер.: Економічні науки. 2017. № 3 (25). Т. 2. С. 167-171.
70. BCPSA. (2015). Core competencies for strategic leaders. British Colombia Public Service Agency. Retrieved at January 20, 2016. URL: http://www2.gov.bc.ca/local/myhr/documents/jobs_hiring/strategic_leaders_compete ncy_guide.pdf
71. Biesdorf, S., Court, D., & Willmott, P. (2013). Big data: What’s your plan. The McKinsey quarterly. Retrieved at March 10, 2016. URL: https://www.mckinsey.com/business-functions/mckinsey-digital/our-insights/big- data-whats-your-plan
72. Chintagunta, P., Anderson, D. H., Hauser, J. R., Raju, J. S., Srinivasan, K., & Staelin, R. (2013, January–February). Marketing science: A strategic review. Marketing Science, 32(1), 4–7. Retrieved at March 30, 2016. URL: http://pubsonline.informs.org/doi/pdf/10.1287/mksc.1120.0763
73. PESTEL ANALYSIS. URL: https://medium.com/akkimakademi/pestel- analysis-4e89e6f9225b
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
дипл 23 АРС_скан.pdf1,6 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
автор_довідка АРС.pdf632,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора