Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43099
Назва: Удосконалення системи надання освітніх послуг в умовах воєнного стану (на прикладі Тернопільського ліцею №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети)
Інші назви: Improvement of the educational services delivery system under martial law conditions (Ternopil Lyceum No. 21 - Igor Hereta Specialized Art School as a case study)
Автори: Оболончик, Зоряна Сергіївна
Obolonchyk, Zoriana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Оболончик З. С. Удосконалення системи надання освітніх послуг в умовах воєнного стану (на прикладі Тернопільського ліцею №21 - спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети): кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „051 — економіка“ / З. С. Облончик. — Тернопіль : ТНТУ, 2023. — 60 с.
Дата публікації: гру-2023
Дата подання: гру-2023
Дата внесення: 27-гру-2023
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Різник, Наталія Михайлівна
УДК: 37.06
Теми: 051
економіка
підвищення ефективності освітнього закладу
методи оцінки економічної ефективності
умови війни
increasing the efficiency of the educational institution
methods of economic efficiency assessment
war conditions
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розкрили поняття та сутність освіти в умовах війни, вплив війни на освіту. У роботі проаналізували діяльність освітніх закладів в Україні, провели аналіз фінансових результатів Тернопільського ліцею №21 – спеціалізованої мистецької школи імені Ігоря Герети, порівняли прибутки і витрати, проаналізували джерела отримання прибутків, їх стабільність, розібрали статті найбільших витрат. Запропонували проєкт підвищення прибутковості ліцею та удосконалення системи надання освітніх послуг з урахуванням умов війни. Запропоновано 4 основних шляхів вирішення недофінансування та полегшення доступу та отримання освітніх послуг. Перший варіант передбачає впровадження електронної системи для навчання та адміністрування «Єдина школа». Другий варіант передбачає збільшення кількості послуг, що надається ліцеєм у сфері мистецької освіти. У третьому пункті пропонуємо ліцею брати участь у експериментах, конкурсах, це дає додаткове фінансування. Четвертий варіант пропонує працівникам приходити курси підвищення кваліфікації, впроваджувати новітні методи та технології у навчання та брати участь у конкурсах. Обґрунтували доцільність впроваджувати цих кроків в Тернопільському ліцеї №21 – спеціалізованій мистецькій школі імені Ігоря Герети в умовах воєнного стану
Опис: In the qualification work, the concept and essence of education in the conditions of war, the impact of war on education were revealed. The work analyzed the activities of educational institutions in Ukraine, conducted an analysis of the financial results of Ternopil Lyceum No. 21 - a specialized art school named after Ihor Hereta, compared profits and costs, analyzed the sources of profits, their stability, analyzed the items of the largest expenses. They proposed a project to increase the profitability of the lyceum and improve the system of providing educational services, taking into account the conditions of war. 4 main ways of solving underfunding and facilitating access to and obtaining educational services are proposed. The first option involves the implementation of the electronic system for training and administration "Edyna Shkola". The second option involves increasing the number of services provided by the lyceum in the field of art education. In the third point, we offer the lyceum to participate in experiments, competitions, this provides additional funding. The fourth option offers employees to attend advanced training courses, implement the latest methods and technologies in training, and participate in competitions. They substantiated the feasibility of implementing these steps in Ternopil Lyceum No. 21 - a specialized art school named after Igor Gereta under martial law
Зміст: Вcтуп 7 Теоретико-методичний розділ 9 1.1. Поняття та сутність освіти в умовах війни 9 1.2. Вплив війни на освітню систему, освітні виклики та проблеми в умовах війни 14 1.3. Інклюзивна освіта в умовах війни 17 Аналітико-розрахунковий розділ 22 2.1. Аналіз діяльності освітніх закладів в Україні 22 2.2. Аналіз економічних показників Тернопільського ліцею №21 – спеціалізованої мистецької школи імені Ігоря Герети 31 Проєктно-рекомендаційний розділ 39 3.1. Інноваційні підходи до надання освітніх послуг в умовах воєнного часу 39 3.2. Методи покращення якості освітніх послуг 42 3.3. Розроблення пропозицій щодо удосконалення системи надання освітніх послуг у Тернопільському ліцеї №21 – спеціалізованій мистецькій школі імені Ігоря Герети в умовах воєнного стану 43 Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях 50 4.1. Дотримання вимог охорони праці під час освітнього процесу та поза ним 50 4.2. Розробка сценаріїв та планів дій для різних типів надзвичайних ситуацій, пов’язаних з воєнними діями 52 Висновки 54 Список використаних джерел 58 Додатки 61
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43099
Перелік літератури: 1. Unicef Україна. URL: https://www.unicef.org/ukraine
2. Благодійний фонд savED. URL: https://saved.foundation
3. В.С. Стручок, автор-укладач. Навчальний посібник «ТЕХНОЕКОЛОГІЯ ТА ЦИВІЛЬНА БЕЗПЕКА. ЧАСТИНА «ЦИВІЛЬНА БЕЗПЕКА» – Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022,156 с.
4. В. С. Стручок. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання «БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ» / –Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022, 156 с.
5. Державна служба статистики України. Звіт про освіту. URL: https://www.ukrstat.gov.ua/operativ/pro_stat/Prosto/Osvita/osvita.pdf
6. ДНУ «Інститут освітньої аналітики» : веб-сайт. URL: http://iea.gov.ua/.
7. Єдина школа. URL: https://eschool-ua.com/#/
8. Іщук Я. В., Горна М. О. Моніторинг реалізації стратегії сталого розвитку «Україна – 2020». Статистика в Україні та світі: стан, тенденції та перспективи розвитку : матеріали XVI Міжнар. наук.-практ. конф. з нагоди Дня працівників статистики, м.Київ, 5 груд. 2018 р. Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2018. С. 35–39. URL: https://ir.kneu.edu. ua/handle/2010/27328
9. Ковтунець В. Формування стратегії розвитку освітньої статистики в Україні. Освітня аналітика України. 2018. Вип. 1. С. 5–10. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ educanalukr_2018_1_2.
10. Ліга крилатих. URL: https://ligakrylatykh.com/
11. Лондар С. Завдання модернізації Державної інформаційної системи освіти (ДІСО). Освітня аналітика України. 2018. № 1. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ educanalukr_2018_1_3.
12. Лондар С. Л., Горна М. О. Розвиток міжнародної статистики освіти для забезпечення моніторингу досягнення 4-ї цілі сталого розвитку. м. Київ, “Освітня аналітика України” 2021р. № 2 (13). ст. 11-12.
13. Міжнародна база даних ЮНЕСКО за освітою. URL: http://data.uis.unesco.org/.
14. Міністерство освіти і науки України. Бюджет МОН на 2021 рік. URL: https://mon.gov.ua/ua/news/byudzhet-mon-na-2021-rik-majzhe-140-mlrd-grn-dlya-rozvitku-osviti-i-nauki
15. Міністерство освіти і науки України. Бюджет МОН на 2022 рік. URL: https://mon.gov.ua/ua/news/u-derzhavnomu-byudzheti-na-2022-rik-mon-peredbacheno-1537-mlrd-grn-ce-na-144-mlrd-grn-bilshe-nizh-u-2021-mu
16. Міністерство освіти і науки України. Експеримент із впровадження змішаного формату навчання. URL: https://mon.gov.ua/ua/news/trivaye-zagalnoukrayinskij-eksperiment-iz-vprovadzhennya-zmishanogo-formatu-navchannya-u-shkolah-ukrayini
17. Міністерство фінансів України. Бюджет на 2023 рік. URL: https://mof.gov.ua/uk/budget_2023-582
18. Оболончик З.С. Удосконалення системи надання освітніх послуг в умовах воєнного стану. Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів «Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства». 2023.
19. Платформа Інституту статистики ЮНЕСКО (BDDS). URL: https://apiportal.uis. unesco.org/bdds.
20. Портал відкритих даних Державної наукової установи «Інститут освітньої аналітики». URL: http://opendata.iea.gov.ua/.
21. Про освіту: Закон України від 05.09.2017 № 2145-VIII. URL: https://zakon.rada. gov.ua/laws/show/2145-19#Text.
22. Програма розвитку державної статистики до 2023 року : затв. постановою Кабінету Міністрів України від 27.02.2019 №222. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/ show/222-2019-%D0%BF#Text.
23. Проєкт Концепції цифрової трансформації освіти і науки на період до 2026 року. URL: https://mon.gov.ua/ua/news/koncepciya-cifrovoyi-transformaciyi-osviti-i-nauki-monzaproshuye-do-gromadskogo-obgovorennya.
24. Прозорро. URL: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-14-011856-a
25. Різник Н.М. Аналіз впливу пандемії COVID-19 на розвиток цифрової економіки світу. Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції „Цифрова економіка як фактор інноваційного розвитку суспільства “, 11.11.2020, ст. 40-41
26. Різник Н.М. Бачинська О.М. Фінансування вищої освіти в Україні: реалії та перспективи. Журнал «Економіка. Управління. Інновації. Серія: Економічні науки», 2013
27. Тернопільський ліцей №21 – спеціалізована мистецька школа імені Ігоря Герети. Фінансово-господарська звітність. URL: https://l21.te.ua/finansovo-hospodarska-diyalnist/
28. Укрінформ. Проєкт держбюджету-2020. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-economy/2780543-proekt-derzbudzetu2020-skilki-zaklali-na-zdorova-kulturu-ta-osvitu.html
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:051 — економіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КМР_Оболончик_З.pdf4,86 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Avtorsyka_dovidka_Оболончик_З.pdf232,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора