Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43080
Назва: Розробка експортної стратегії малого підприємства в умовах сучасних глобальних викликів (на прикладі ФОП Ключ Г.В.).
Інші назви: Development of an export strategy for a small business facing modern global challenges (PE Klyuch G.V. as a case study)
Автори: Січкун, Олександр Олександрович
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Січкун О.О. Розробка експортної стратегії малого підприємства в умовах сучасних глобальних викликів (на прикладі ФОП Ключ Г.В.): кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „051 — економіка“ / О.О.Січкун. — Тернопіль : ТНТУ, 2023. — 68 с.
Дата публікації: гру-2023
Дата подання: гру-2023
Дата внесення: 26-гру-2023
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Бакушевич, Іванна Всеволодівна
УДК: 339
Теми: 051
економіка
експорт
експортна стратегія
імпорт
зовнішня торгівля
малий бізнес
сальдо
стратегія
торгівля
цифровізація
ehport
ehport strategy
import
foreign trade
small business
balance
strategy
trade
digitalization
Короткий огляд (реферат): Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 051 «Економіка» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль. 2023. Кваліфікаційну роботу виконано на 68 аркушах, містить 10 рисунків, 14 таблиць, додатки розміщено на 6 сторінках. В роботі використано 37 літературних джерел, а саме: законодавчі акти, монографії, підручники, статті, інтернет-сайти. Об’єкт дослідження – господарська діяльність ФОП Ключ Г.В. Предмет дослідження – система показників, які характеризують діяльність ФОП Ключ Г.В. Методи дослідження – економічний аналіз, статистичний аналіз, порівняння, узагальнення, спостереження, SWOT – аналіз. В першому розділі розкрито сутність експортної стратегії малого підприємства в умовах сучасних глобальних викликів; здійснено аналіз зовнішньої торгівлі товарами в умовах війни; викладено особливості експортної стратегії малих підприємств в умовах цифрової трансформації. В другому розділі виокремлено проблемні аспекти діяльності малого бізнесу в умовах війни; проведено аналіз діяльності ФОП Ключ Г.В. та наведено заходи з підвищення конкурентоспроможності підприємств торгівлі в умовах глобальних викликів. В третьому розділі обґрунтовано необхідність використання CRM – систем для розробки та впровадження комунікаційних стратегій. В четвертому розділі висвітлені питання забезпечення розширеної відповідальності виробника в ході управління відходами та охорони праці на підприємстві
Research for obtaining a master's degree in specialty 051 "Economics" - Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine - Ternopil. 2023. The qualification work is completed on 68 sheets, contains 10 figures, 14 tables, appendices are placed on 6 pages. The work uses 37 literary sources, namely: legislative acts, monographs, textbooks, articles, Internet sites. The object of the research is PE Klyuch G.V. The subject of the research is a system of indicators that characterize the activity of the PE Klyuch G.V. Research methods - economic analysis, statistical analysis, comparison, generalization, observation, SWOT - analysis. The first chapter reveals the essence of the export strategy of a small enterprise in the conditions of modern global challenges; an analysis of foreign trade in goods during the war was carried out; the peculiarities of the export strategy of small enterprises in the conditions of digital transformation are outlined. In the second chapter, problematic aspects of small business activity in wartime conditions are highlighted; an analysis of the activities of the PE Klyuch G.V. was carried out. and measures to increase the competitiveness of enterprises in foreign trade in the conditions of global challenges are provided. The third chapter substantiates the need to use CRM systems for the development and implementation of communication strategies. In the fourth chapter, the issues of ensuring extended responsibility of the producer during waste management and labor protection at the enterprise are covered
Зміст: Вступ 7 Теоретико-методичний розділ 9 1.1.Сутність експортної стратегії малого підприємства в умовах сучасних глобальних викликів 9 1.2.Зовнішня торгівля товарами в умовах війни 17 1.3.Експортна стратегія малих підприємств в умовах цифрової трансформації 21 Аналітико-розрахунковий розділ 24 2.1. Проблемні аспекти діяльності малого бізнесу в умовах війни. 24 2.2. Економічний аналіз діяльності ФОП Ключ Г.В. 30 2.3. Заходи з підвищення конкурентоспроможності підприємств торгівлі в умовах глобальних викликів 34 Проєктно рекомендаційний розділ 37 3.1. Використання CRM – систем для розробки та впровадження експортних комунікаційних стратегій 37 3.2. Розробка стратегії в діяльності ФОП Ключ Г.В. 40 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 50 4.1. Врахування в експортній стратегії ФОП Ключ Г.В. розширеної відповідальності виробника в ході управління відходами. 50 4.2. Аналіз сучасного стану охорони праці в діяльності ФОП Ключ Г.В. 52 Всиновки 55 Список використаних джерел 57 Додатки 62
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43080
Перелік літератури: 1. Бакушевич, І. В., Берестецька, О. М., Січкун, О. О. (2023). Цифровізація українського бізнесу під час війни. Матеріали XI Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН Миколи Григоровича Чумаченка „Наука, інновації, бізнес: проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку“, 16-17.
2. Бакушевич І., Мартиняк І. Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон'юнктури транскордонних ринків. Маркетинг в Україні. 2013. №1.-с. 24-33.
3. Берестецька О.М. Вдосконалення сайту підприємства для пошукових систем та користувачів. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Пріоритетні шляхи розвитку науки» (частина 1). (Київ, 15-16 червня 2019р.). Київ, 2019. с. 12-14. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28933
4. Берестецька, О., & Різник, Н. (2023). Використання CRM – систем в Україні в умовах невизначеностей. Bulletin of Sumy National Agrarian University, (4 (96), 26-31. URL: https://doi.org/10.32782/bsnau.2023.4.5
5. Бізнес під час війни: скільки підприємців почали працювати "на закордон". URL: https://www.epravda.com.ua/news/2022/09/27/691914/
6. Білоусов Є.М. Глобалізаційні виклики та їх подолання в контексті забезпечення економічної безпеки держави. С.12-20. URL: https://ndipzir.org.ua/wp-content/uploads/2018/03/Bilousov.pdf (дата звернення 12.05.2023р.)
7. Бондар В. Ю., Нудьга А. В. Вплив глобалізації на міжнародний бізнес. 2022: ІІI МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ "БІЗНЕС, ІННОВАЦІЇ, МЕНЕДЖМЕНТ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ". URL: file:///C:/Users/DELL/Downloads/271411-Текст%20статті-625860-1-10-20230109.pdf
8. Використання методів стратегічного менеджменту в системі прийняття управлінських рішень: Навчально-методичний посібник / Укладачі: І.В.Бакушевич, Н.М.Шведа.- Тернопіль : ТНТУ, 2011.- 98 с
9. Державна служба статистики України. URL: https://ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2020/zd/tsztt/tsztt_u/arh_tsztt2020_u.html
10. Експортна стратегія України (“дорожня карта” стратегічного розвитку торгівлі) на 2017-2021 роки. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1017-2017-р#Text (дата звернення 16.06.2023р.)
11. Експортна стратегія України: секторальні та крос-секторальні експортні стратегії. Інформаційна довідка станом на 2018 рік. URL: file:///C:/Users/DELL/Downloads/perspective_Sectors_2018.pdf
12. Інтернет - портал “Дія.Бізнес. Експортний напрям”. URL: https://export.gov.ua/1-iak_eksportuvati
13. Ковальчик О., Берестецька О. Сучасні інструменти digital – маркетингу. Збірник тез доповідей Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації». 2022. С.36-38. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/39767/2/ICBuTS_2022_Kovalchyk_O-Modern_tools_of_digital_36-38.pdf
14. Ковтун О.І. Методологія формування та вибору інноваційних стратегій. Економічний часопис ХХІ ст. 2015. № 1-2 (1). С. 36–39.
15. Кожен восьмий підприємець очікує зростання бізнесу у 2022 році – дослідження. URL: https://thepage.ua/ua/economy/stan-ukrayinskogo-biznesu-v-umovah-vijni
16. Конкурентоспроможність підприємства: навчальний посібник. /І.А. Дмитрієв, І.М. Кирчата, О.М. Шершенюк Х.: ФОП Бровін О.В., 2020. 340 с.
17. Кредисов А., Дерев'яненко О. Конкурентоспроможність країни та стратегія її експорту на світовому ринку. Економіка України. 1997. №5.
18. Крос – секторальна експортна стратегія 2019–2023. URL: file:///C:/Users/DELL/Downloads/FIN_Trade_Information_&_Trade_Promotion_Cross_Sector_Strategy_2019–2023_UKR.pdf (дата звернення: 17.05.2023р.)
19. Лозовський О.М., Яремко А.О. Основні тенденції розвитку малого бізнесу в Україні. Економіка і суспільство. 2017. Випуск 13. С. 578-582.
20. Мартиняк І. Міжнародний досвід інтернаціоналізації бізнесу в умовах економіки знань [Електронний ресурс] / Ірина Мартиняк, Іванна Бакушевич // Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 564-574. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21miouez.pdf
21. Марченко В.М. Стратегія експортної діяльності суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності. Економіка і суспільство. 2017. Випуск 13. С.592-596. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/13_ukr/99.pdf
22. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» віх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форми навчання «Безпека в надзвичайних ситуаціях» / В.С.Стручок – Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., -156с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39196
23. Міністерство економіки України. URL: https://me.gov.ua/News/Detail?lang=uk-UA&id=1487b1f5-eeb7-4946-b9c8-3370f20568a2&title=UkrainaV2022-RotsiEksportuvala (Дата звернення 14.05.2023р.)
24. Мозгова Г.В., Морозов А.О., Фомін О.Д. Використання CRM- систем на українському ринку: особливості та перспективи. Проблеми системного підходу в економіці. 2017. Випуск 2 (58). С. 89-94.
25. Навчальний посібник «Техноекологія та цивільна безпека. Частина «Цивільна безпека»» / автор-укладач В.С.Стручок – Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., -156с. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/3942
26. Нове обличчя українського підприємництва. URL: https://www.epravda.com.ua/columns/2022/08/29/690937/
27. Переверзєва А.В., Мала К.С. Експортна стратегія підприємства як основа діяльності на міжнародному ринку. Вісник Запорізького національного університету. 2017. № 3 (35). С. 102-108. URL: file:///C:/Users/DELL/Downloads/Vznu_eco_2017_3_17.pdf
28. План відновлення України. URL: https://recovery.gov.ua (дата звернення 12.05.2023р.)
29. Програма релокації підприємств. URL: https://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=3e766cf9-f3ca-4121-8679-e4853640a99a&title=ProgramaRelokatsiiPidprimstv (дата звернення 04.05.2023).
30. Проект Плану відновлення України. Матеріали робочої групи «Екологічна безпека». URL: https://www.kmu.gov.ua/storage/app/sites/1/recoveryrada/ua/environmental-safety-assembly.pdf (дата звернення 13.11.2023)
31. Прокопишин О.С. Розроблення прогнозів експортно – імпортних операцій у системі зовнішньоекономічної діяльності. Управління економікою: теорія та практика: Зб. наук. пр. К: ІЕП НАНУ, 2020. С. 252-260.
32. Різник Н., Берестецька О., Іваськів Н. Моделювання конкурентоспроможності торгівельного підприємства на основі економетричного підходу. Електронне наукове фахове видання" Соціально-економічні проблеми і держава". 2021. Вип.2(25). С. 533-540. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/38870/1/21rnmoep.pdf
33. Рокоча В. В. Міжнародна торгівля: теорія та політика: навч. посібник. - К.: Таксон, 2009. 561с.
34. Савіцький А.В. Специфіка формування експортної стратегії розвитку в управлінні прибутковістю промислового підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. 2019, № 1. С. 37-40. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2021/01/9-14.pdf
35. Як почувається бізнес в Україні в умовах війни та чого потребує найбільше – дослідження. URL: https://thepage.ua/ua/news/malij-ta-serednij-biznes-v-umovah-vijni-doslidzhennya-mastercard
36. Forbes. Державна митна служба.URL: https://forbes.ua/company/golovniy-rinok-yak-rozvivaetsya-i-zrostae-ukrainskiy-eksport-v-es-02032023-12061 (дата звернення 14.05.2023р.)
37. Berestetska, O., Iankovets, T., Orozonova, A., Voitovych, S., Parmanasova, A., & Medvedieva, K. (2023). Using Crm Systems for the Development and Implementation of Communication Strategies for Digital Brand Management and Internet Marketing: eu Experience. International Journal of Professional Business Review, 8(4), e01613 - e01613. p.1-16.
38. Методичні рекомендації до написання, оформлення та захисту кваліфікаційної роботи за другим (магістерським) рівнем вищої освіти для здобувачів вищої освіти галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки», спеціальності 051 «Економіка» усіх форм навчання / Укладачі: Дмитрів Д.В., Берестецька О.М., Гац Л.Є. Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020. 50 с. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40548
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:051 — економіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КМР_Січкун_О.pdf735,41 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Avtorsyka_dovidka_Січкун.pdf236,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора