Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43076
Назва: Вдосконалення систем роботи з клієнтами із використанням сучасних ІКТ (на прикладі ТД АТ "Укрпошта")
Інші назви: Improvement of customer relationship systems using modern ICT (TS JSC “Ukrposhta” as a case study)
Автори: Стрельбіцька, Роксолана Вікторівна
Strelbitska Roksolana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Стрельбіцька Р. В..Вдосконалення систем роботи з клієнтами із використанням сучасних ІКТ (на прикладі ТД АТ "Укрпошта") : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „051 — економіка“ / Р. В. Стрельбіцька . — Тернопіль : ТНТУ, 2023 — 67 с.
Дата публікації: гру-2023
Дата подання: гру-2023
Дата внесення: 26-гру-2023
Видавництво: ТНТУ
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Берестецька, Олена Михайлівна
УДК: 338
Теми: 051
економіка
зв'язок
інтернет мережа
інформаційно-комунікаційні технології
інформація
поштомат
поштамп
CALL - центр
CRM - система
відділення Укрпошти
communication
internet network
information and communication technologies
information
post office
post office
Call - center
CRM - system
department of ukpost
Короткий огляд (реферат): Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 051 «Економіка» - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль. 2023. Кваліфікаційну роботу виконано на 67 аркушах, містить 6 рисунків, 5 таблиць, додатки розміщено на 9 сторінках. В роботі використано 27 літературних джерел, а саме: законодавчі акти, монографії, підручники, статті, інтернет-сайти. Об’єкт дослідження – діяльність АТ «Укрпошта». Предмет дослідження – система показників, які характеризують діяльність АТ «Укрпошта». Методи дослідження – економічний аналіз, статистичний аналіз, порівняння, узагальнення, спостереження, SWOT – аналіз. В першому розділі розкрито поняття інформаційно-комунікаційної системи та виокремлено особливості системи управління відносинами з клієнтами. В другому розділі розглянуто організаційну структуру та напрями діяльності АТ «Укрпошта», проведено економічний аналіз досліджуваного підприємства. В третьому розділі зазначено проблеми та виведено перспективи розвитку акціонерного товариства «Укрпошта» в умовах війни; обґрунтовано стратегію вдосконалення систем роботи з клієнтами з використання сучасних ІКТ. В четвертому розділі висвітлені питання безпеки в надзвичайних ситуаціях та охорони праці працівників АТ «Укрпошта» в умовах війни.
Опис: Research for obtaining a master's degree in specialty 051 "Economics" - Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine - Ternopil. 2023. The qualification work is completed on 67 sheets, contains 6 figures, 5 tables, appendices are placed on 9 pages. The work uses 27 literary sources, namely: legislative acts, monographs, textbooks, articles, Internet sites. The object of the research is the activity of TS JSC "Ukrposhta". The subject of the study is a system of indicators that characterize the activity of TS JSC "Ukrposhta". Research methods - economic analysis, statistical analysis, comparison, generalization, observation, SWOT - analysis. In the first chapter, the concept of the information and communication system is revealed and the features of the customer relationship management system are highlighted. In the second chapter, the organizational structure and directions of activity of JSC "Ukrposhta" were considered, and an economic analysis of the investigated enterprise was carried out. In the third section, the problems and prospects for the development of the joint-stock company "Ukrposhta" in war conditions are identified; the strategy of improving systems of working with clients based on the use of modern ICT is substantiated. In the fourth chapter, the issues of safety in emergency situations and occupational health and safety of employees of JSC "Ukrposhta" in the conditions of war are highlighted.
Зміст: ВСТУП 7 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНИЙ РОЗДІЛ…9 1.1. Поняття про інформаційно-комунікаційні системи…9 1.2. Особливості системи управління відносинами з клієнтами…12 АНАЛІТИКО-РОЗРАХУНКОВИЙ РОЗДІЛ 19 2.1. Опис діяльності підприємства та організаційна структура АТ «Укрпошта» 19 2.2. Економічний аналіз АТ «Укрпошта» 22 ПРОЄКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ РОЗДІЛ 34 3.1.Проблеми та перспективи розвитку акціонерного товариства «Укрпошта» в умовах війни 34 3.2.Розробка стратегії вдосконалення систем роботи з клієнтами з використання сучасних ІКТ. 46 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 50 4.1. Безпеки в надзвичайних ситуаціях: оповіщення населення про надзвичайні ситуації та інформування про наявну обстановку і вжиті заходи 50 4.2. Організація навчання і перевірки знань з питань охорони праці працівників АТ «Укрпошта» в умовах війни 53 ВИСНОВКИ 56 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 59 ДОДАТКИ 63
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43076
Перелік літератури: 1. Берестецька, О., & Різник, Н. (2023). Використання CRM – систем в Україні в умовах невизначеностей. Bulletin of Sumy National Agrarian University, (4 (96), 26-31. https://doi.org/10.32782/bsnau.2023.4.5
2. Білоцерківський О. Б. Оцінювання економічної ефективності впровадження CRM – систем у діяльність торговельних підприємств. Вісник ОНУ імені І.І. Мечнікова. 2020. Т.25.Вип.2(81). С. 167-172
3. Варічєва Р.В. Звіт про власний капітал як джерело аудиту операцій з руху власного капіталу. Міжнародний збірник наукових праць. Випуск 2(17).2010. с.37-43
4. Гордєєва – Герасимова Л. Впровадження CRM – системи на підприємстві. Вісник Хмельницького національного університету. 2022. № 6, Том 2. С.115-118
5. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання «Безпека в надзвичайних ситуаціях» / В.С. Стручок –Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., –156 с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39196
6. Мозгова Г.В., Морозов А.О., Фомін О.Д. Використання CRM- систем на українському ринку: особливості та перспективи. Проблеми системного підходу в економіці. 2017. Випуск 2 (58). С. 89-94.
7. Навчання працівників Укрпошти. URL: http://learning.ukrposhta.ua/ (дата звернення 23.11.2023)
8. Пігуль Н. Г., Боряк Т. Ю. Сучасні методи аналізу фінансового стану суб’єктів господарювання. Проблеми та перспективи розвитку фінансово-кредитної системи України : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / за заг. ред.: Л. Л. Гриценко, І. В. Тютюник. Суми : Сумський державний університет, 2022. С. 20–22
9. Пігуль Н. Г., Боряк Т. Ю. Фінансова стійкість підприємства: сутність та значення. Фінанси, банківська система та страхування в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку в кризовій економіці: Матеріали VI Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції 2-3 березня 2023 р.: Дніпро : ДДАЕУ, 2023. С.170-171. 26. Пігуль Н.Г., Клименко А.В.. Пігуль Є.І. Аналіз фінансової стійкості підприємств України. Приазовський економічний вісник. 2019. №1(12). С. 186-190.
10. Погоріла Ю.В. Інформаційно-комунікативна діяльність підприємств поштового зв’язку України. Вісник студентського наукового товариства ДонНУ імені Василя Стуса, Том 1. № 12. 2020. С. 355-359. URL: https://jvestniksss.donnu.edu.ua/article/view/930
11. Погоріла Ю.В. Особливості діяльності підприємств поштового зв’язку на прикладі Укрпошти. Розвиток суспільних наук: європейські практики та національні перспективи: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 25–26 грудня 2020 року). Львів: ГО «Львівська фундація суспільних наук», 2020. 88 с. С.24-28
12. Приймак С.В., Волкова О.А. Інформаційне забезпечення фінансової діагностики підприємств. Принципи формування зовнішньої політики держави: економічні та інституціональні аспекти : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Ужгород, 14-15 травня 2021 р. Ужгород : ДВНЗ «УжНУ», 2021. С. 92–94
13. Про затвердження Інструкції про порядок проведення на підприємствах поштового зв’язку в їхніх філіалах та структурних підрозділах перевірок за фактами втрат. URL: https://ips.ligazakon.net/document/view/REG2571?an=17881&ed=1998_01_27 (дата звернення 4.12.2023)
14. Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2664-14#Text (дата звернення 2.12.2023)
15. Рибачук-Ярова Т.В., Марченко М.І. Теоретико - методичні засади використання CRM - системи на підприємствах. URL: https://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/31910/1/CRM%20system.pdf (дата звернення: 5.12.2023).
16. Стрельбіцька Р.В. Вдосконалення систем роботи з клієнтами з використанням сучасних ІКТ на прикладі АТ «Укрпошта». Тези доповідей IV Міжнародної науково - практичної конференції учених та студентів «Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства». Тернопіль, 7-8 грудня 2023
17. Укрпошта. Головна пошта України. URL: https://www.ukrposhta.ua/ua (дата звернення 28.11.2023)
18. Укрпошта загальна інформація. URL: https://mtu.gov.ua/content/ukrposhta-zagalna-informaciya.html (дата звернення 28.11.2023)
19. Фінансова звітність АТ «Укрпошта» за 2022 рік URL:https://clarity-project.info/edr/21560045/finances?current_year=2022 (дата звернення 2.12.2023)
20. Фінансова звітність відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності та звіт незалежного аудитора 2019. Офіційний сайт АТ "Укрпошта". URL: https://www.ukrposhta.ua/doc/annual-reports/Ukrposhta_FS_2019_Ukr_2606.pdf (дата звернення 29.11.2023)
21. Фінансова звітність відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності та звіт незалежного аудитора 2020. Офіційний сайт АТ "Укрпошта". URL: https://www.ukrposhta.ua/doc/annual-reports/final_financial_statements_man datory_ukr.pdf(дата звернення 29.11.2023).
22. Фінансова звітність відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності та звіт незалежного аудитора 2021. Офіційний сайт АТ "Укрпошта". URL:https://www.ukrposhta.ua/doc/annualreports/ukrposhta_financial_statements_2021 (дата звернення 29.11.2023)
23. Фінансовий аналіз : навчальний посібник / за заг. ред. І. О. Школьник. Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України». Суми : ДВНЗ «УАБС НБУ», 2015. 421 с.
24. Фінансовий аналіз: навчальний посібник./ За заг. ред. Школьником І. О. К.: Центр учбової літератури, 2016. - 368 с.
25. Фурман І. В. Процес управління фінансовою стійкістю підприємства та шляхи його вдосконалення. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2017. №. 1. С. 31– 36.
26. Berestetska, O., Iankovets, T., Orozonova, A., Voitovych, S., Parmanasova, A., & Medvedieva, K. (2023). Using Crm Systems for the Development and Implementation of Communication Strategies for Digital Brand Management and Internet Marketing: eu Experience. International Journal of Professional Business Review, 8(4), e01613-e01613. p.1-16.
27. Методичні рекомендації до написання, оформлення та захисту кваліфікаційної роботи за другим (магістерським) рівнем вищої освіти для здобувачів вищої освіти галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки», спеціальності 051 «Економіка» усіх форм навчання / Укладачі: Дмитрів Д.В., Берестецька О.М., Гац Л.Є. Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020. 50 с. [http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40548]
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:051 — економіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КМР_Стрельбіцька_Р.pdf1,89 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Avtorsyka_dovidka_Стрельбіцька_Р.pdf284,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора