Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43034
Назва: Формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства
Інші назви: Formation of the enterprise marketing competitive strategy
Автори: Золота, Наталя Петрівна
Zolota, Natalia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Золота Н. П. Формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „075 — маркетинг“ / Н. П. Золота. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 112 с.
Дата публікації: 22-гру-2023
Дата внесення: 22-гру-2023
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Шпилик, Світлана Василівна
Члени комітету: Панухник, Олена Віталіївна
УДК: 339.13
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
ринок видавничо-поліграфічних послуг
видавництво
книжковий ринок
маркетингова конкурентна стратегія
програми лояльності
publishing and printing services market
publishing
book market
marketing competitive strategy
loyalty programs
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі запропоновано комплекс заходів зміцнення конкурентних позицій підприємства «Редакція газети «Підручники і посібники», який передбачає удосконалення програм лояльності до споживачів з матеріальними, економічними та універсальними компонентами, впровадження інноваційних програмних продуктів з метою оптимізації діяльності видавництва та покращення комунікацій зі споживачами, розширення ринків збуту
Опис: На сучасному етапі розвитку вітчизняний бізнес зіткнувся з рядом викликів: затяжна пандемія, війна, руйнування, релокація бізнесу, відтік кадрів, перебої з енергозабезпеченням, ускладнення логістики, брак ресурсів і це далеко не повний перелік. Кризові явища є переломним моментом як в діяльності окремо взятого підприємства, так і в державі загалом. Саме тому щодня доводиться моніторити ситуацію, коригувати плани, ухвалювати оперативні рішення та визначати стратегічні орієнтири. З метою ефективної протидії переліченим загрозливим факторам підприємству необхідно впроваджувати комплекс маркетингових заходів, що забезпечать здатність протидіяти кризовій ситуації, знешкодити або пом’якшити наслідки та розвиватися. Актуальним е розроблення маркетингової конкурентної стратегії, основним завданням якої є зміцнення конкурентних позицій
Зміст: ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ТА АБРЕВІАТУР
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність, значення та класифікація маркетингових конкурентних стратегій
1.2. Алгоритм формування маркетингової конкурентної стратегії
1.3. Контроль та оцінювання ефективності маркетингової конкурентної стратегії
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКУ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Огляд тенденцій розвитку ринку видавничо-поліграфічних послуг
2.2. Організаційно-економічна характеристика підприємства «Редакція газети «Підручники і посібники»»
2.3. Аналіз комплексу маркетингу підприємства
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Визначення основних напрямів підсилення конкурентних позицій підприємства
3.2. Розроблення комплексу маркетингових заходів зміцнення конкурентних позицій
Висновки до розділу 3
РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ
Висновки до розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43034
Власник авторського права: © Золота Наталія Петрівна , 2023
Перелік літератури: 1. Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення системи державного управління у книговидавничій сфері». Відомості Верховної Ради України. 2016. №10. Ст. 102.
2. Закон України «Про бібліотеки та бібліотечну справу» від 27.01.1995 року № 32/95-ВР. Відомості Верховної Ради України. URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/32/95-%D0%B2%D1%80/conv
3. Закон України «Про видавничу справу» від 05.06.1997 року № 318/97-ВР URL: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/318/97-%D0%B2%D1%80/conv
4. Закон України «Про охорону праці» від 14.10.1992 року № 2694-XII / Відомості Верховної Ради України. URL: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2694-12
5. Закон України «Про підтримку книговидавничої справи в Україні» від 06.03.2003 року N 601-IV. Відомості Верховної Ради України. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/601-15
6. Опендатабот. Редакція газети «Підручники і посібники». URL: https://opendatabot.ua/c/22604402
7. Офіційна сторінка. Видавництво «Підручники і посібники». URL: https://pp- books.com.ua/
8. Офіційна сторінка Книжкової Палати України. URL: http://www.ukrbook.net/form_zvit.html
9. Фінансова звітність «Редакція газети «Підручники і посібники», 2020- 2022 рр.
10. Балабанова Л. В., Холод В. В., Балабанова І. В. Стратегічний маркетинг: підручник. Київ: Центр учбової літератури, 2012. 630 с.
11. Безус П.І., Залізняк З.І. Принципи та проблеми розробки конкурентних стратегій розвитку підприємства. Ефективна економіка. 2017. № 12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5936
12. Бєлєвцев М. І., Іваненко Л. М. Маркетинг: навч. посібн. К.: Центр навчальної літератури, 2005. 328 с.
13. Бєлова Т.Г. Стратегічний маркетинг: конспект лекцій для студентів спеціальностей 7.03050701, 8.03050701 «Маркетинг», 8.03051001 «Товарознавство і комерційна діяльність» усіх форм навчання. К.: НУХТ, 2012. 127 с
14. Божидай І.І. Дефініція поняття «конкурентна стратегія» та її місце в управлінській ієрархії стратегій. Траекторія науки. 2016. № 1(6). С. 98-115.
15. Войтович С. Я., Потапюк І. П. Сутність і зміст поняття «маркетингова стратегія». Економіка і регіон. 2011. № 4 (31). С. 77–81.
16. Гаркавенко С. С. Маркетинг: підручник, 7-ме вид., Київ: Лібра, 2010. 720 с 17. Горлач П. 85,9% видавництв в Україні продовжують свою роботу під час війни. URL: https://suspilne.media/culture/328532-859-vidavnictv-v-ukraini-prodovzuut-svou- robotu-pid-cas-vijni
18. Дослідження стану українського бізнесу під час війни: як себе посувають середні, малі та великі компанії. Kyivstar Business HUB. URL: https://hub.kyivstar.ua/articles/doslidzhennya-stanu-ukrayinskogo-biznesu-pid-chas- vijny-yak-sebe-pochuvayut-seredni-mali-ta-velyki-kompaniyi
19. Дуброва О.С. Процес розробки та реалізації конкурентної стратегії підприємства. Ефективна економіка. 2010. № 8. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=274
20. Загальні конкурентні стратегії (за М. Портером): Студентська бібліотека. URL: https://buklib.net/books/26095/
21. Зайчук Т. О. Стратегічний маркетинг органічних продуктів харчування: монографія. Київ: КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, 2012. 265 с.
22. Зозульов О. Стратегії ринкового позиціонування товару на споживчому ринку. Економіка України. 2006. № 10 (539). С. 43-48.
23. Інформаційно-аналітичний портал про бізнес «Контракти.UA». URL: http://m.kontrakty.ua/article/128123
24. Калькулятор NPS. URL: https://www.npscalculator.com/en#
25. Кендюхов О. В., Димитрова С. М. Маркетингова стратегія підприємства: бренд-підхід до визначення ефективності: монографія. Донецьк: ДонУЕП, 2009. 182 c.
26. Ковальчук О.В. Маркетингові конкурентні стратегії. URL: https://elib.lntu.edu.ua/sites/default/files/elib_upload/%D0%9A%D0%BE%D0%B2 %D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%9E.%D0%92 /page11.html
27. Краснокутська Н.С. Потенціал підприємства: формування та оцінка: Навчальний посібник. К.: Центр навчальної літератури, 2005. 352 с.
28. Краузе О. Моделювання конкурентної стратегії підприємства в умовах невизначеності середовища господарювання. Наука й економіка. 2009. № 1 (13). С. 100-106.
29. Краузе О.І. Корпоративна культура соціальної відповідальності бізнесу [Сучасний маркетинг: візія, технології, інновації]: монографія / за ред. д.е.н., доц. В.А. Фаловича. Тернопіль: Бескиди, 2023.- 179 с.]. - С.203-210.
30. Краузе О.І., Піняк І.Л. Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингу. Соціально-економічні проблеми і держава. №2 (25). 2021. С. 586- 593. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21koiaim.pdf
31. Краузе О.І., Піняк І.Л., Шпилик С.В. Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємства. Галицький економічний вісник. – № 3. – 2022. – С. 81-90. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1082
32. Краузе О., Піняк І., Шпилик С. СRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністю. Галицький економічний вісник. 2022. Том 77. № 4. С. 94-102. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1095
33. Круглов В. Книжковий рік під час війни. Факти. Стан справ. Перспективи. URL: https://biz.nv.ua/ukr/experts/nestacha-ukrajinskih-knizhok-yak-knizhkoviy- rinok-perezhivaye-viynu-ostanni-novini-50297029.html
34. Кустріч Л.О. Маркетингова конкурентна стратегія як необхідний елемент системи управління підприємством. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: економічні науки. 2019. Вип. 33. С. 112-116.
35. Кузьменко Д., Родіон О. Тенденції розвитку видавничо-поліграфічної галузі України. POLIT.Challenges of science today, 5 квіт. 2022 р. URL: https://dspace.nau.edu.ua/bitstream/NAU/55169/1/%d0%9f%d0%be%d0%bb%d1 %96%d1%82%2022%20%d0%9c%d0%9c%d0%a2%d1%96%d0%a1%20%d0%9 a%d1%83%d0%b7%d1%8c%d0%bc%d0%b5%d0%bd%d0%ba%d0%be%20%d0 %94..pdf
36. Лазарчук А. Визначення сутності логотипів та їх класифікація. Науковий блог. Національний університет «Острозька академія». URL: https://naub.oa.edu.ua/vyznachennya-sutnosti-lohotypiv-ta-jih-klasyfikatsiya/
37. Логотип і його функції. URL: http://um.co.ua/10/10-14/10-147475.htm
38. Лук’янець Т. І. Рекламний менеджмент: навчально-метод. посібник для самост. вивч. дисципліни. К.: КНЕУ, 2002. 200 с.
39. Матричні методи формування стратегії розвитку компанії. URL: http://www.ekonomikam.com/ecfins-452-5.htm
40. Мороз Л. А., Чухрай Н.Т. Маркетинг. [2-е вид.]. Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2002. 244 с.
41. Михайлова О.Ю. Актуальні проблеми ринку книжкової продукції в Україні в контексті завдань гуманітарної політики. URL: https://niss.gov.ua/doslidzhennya/gumanitarniy-rozvitok/aktualni-problemi-rinku- knizhkovoi-produkcii-v-ukraini-v
42. Населення України (Тернопільська область). Мінфін. URL: https://index.minfin.com.ua/ua/reference/people/ternopolskaya/
43. Ніколайчук О. Маркетингова стратегія: сутність й особливості. Галицький економічний вісник. 2019. № 6 (61). С. 111-118.
44. Обсяг та структура роздрібного товарообігу підприємств роздрібної торгівлі у 2021 р. URL: https://www.vn.ukrstat.gov.ua/index.php/statistical- information/7577-2022-03-30-08-05-17.html
45. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг: підручник. К.: КНЕУ, 2003. 246 с.
46. Палига Є.М., Босак І.П. Сучасні тенденції функціонування видавничо- поліграфічної галузі та альтернативи їх розвитку. Науковий вісник ужгородського університету. 2016. Вип. № 1 (47). Т. 2. С. 285-290.
47. Писаренко В.В., Багорка М.О. Стратегічний маркетинг: навчальний посібник. Дніпро: Видавець, 2019. 240 с.
48. Примак Т.О. Стратегії позиціонування у теорії маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 1. С. 13-20.
49. Пронько Л.М., Токар К.С. Маркетингова стратегія у формуванні конкурентоспроможності підприємства. Ефективна економіка. 2022. № 3. С. 89-96.
50. Прямі збитки українського бізнесу внаслідок війни сягнули 13 мільярдів доларів – KSE. Укрінформ: Мультимедійна платформа іномовлення України. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-economy/3660446-prami-zbitki-ukrainskogo- biznesu-vnaslidok-vijni-sagnuli-13-milardiv-kse.html
51. Пурій Г. М. Інформаційні системи і технології в управлінні діяльністю підприємства. Ефективна економіка. 2019. № 6. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/6_2019/58.pdf
52. Рейтинг українських видавництв. URL: https://bookforum.ua/en/p/rejtyng- ukrayinskyh-vydavnytstv
53. Роль логотипу. URL: https://dalistrategies.com/ua/rol-lohotypu/
54. Романенко О. О. Специфіка маркетингової стратегії підприємств харчової промисловості. Вісник Хмельницького національного університету. 2014. № 3. Том 1. С. 78-85.
55. Руделіус В., Азарян О. М., Бабенко Н. О., О.А. Виноградова. Маркетинг: підручник. К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні». 2008. 648 с.
56. Середня місячна зарплата по регіонах України в 2022 р. (грн.). Мінфін. URL: https://index.minfin.com.ua/ua/labour/salary/average
57. Серпухов М., Нестеренко А. Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств. URL: http://uam.in.ua/upload/iblock/9e3/9e373651304eacbfa7006fefe09b5113.pdf
58. Скакальська В., Шендирук Н. Ціноутворення у видавничому бізнесі (на прикладі видавництва «Підручники і посібники»). Збірник наукових тез: за матеріалами студентських наукових читань. Навчально-практична майстерня редакційно-видавничих технологій Галицького коледжу імені В’ячеслава Чорновола. Тернопіль, 2021. URL: https://gi.edu.ua/en/college- main/subsection/library/repozytorii/746-tsinoutvorennia-u-vydavnychomu-biznesi- na-prykladi-vydavnytstva-pidruchnyky-i-posibnyky
59. Сучасні IT-рішення для управління бізнесом. URL: https://www.it.ua/
60. Тарасовський Ю. За рік великої війни в Україні відкрилось 202000 ФОпів. У яких сферах українці будують бізнес. URL: https://forbes.ua/news/za-rik-velikoi- viyni-v-ukraini-vidkrilosya-202-000-fopiv-v-yakikh-sferakh-ukraintsi-buduyut- biznes-28032023-12671
61. Таргетинг. URL: https://snov.io/glossary/ua/targeting-ua/
62. Тимонін О. М., Олійний С. С. Стратегії маркетингу: навчальний посібник. Х.: Око, 2019. 184 с.
63. Узагальнені дані Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції станом на 05.05.2022. URL: http://comin.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=184000&cat_id=97933
64. Шендерівська Л.П. Комплекс маркетингу сучасного видавництва. Економіка та держава. 2018 С. 61-65.
65. Шинкаренко В. Г., Кузьменко А. В. Обґрунтування поняття «маркетингова стратегія підприємства». Вісник економіки транспорту і промисловості. 2011. № 33. С. 242-246.
66. Шпак В.І. Видавничий бізнес: книга редактора: навчальний посібник. К.: ДП «Експрес-об’ява». 2022. 292 с.
67. Шпилик С. Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії. Соціально-економічні проблеми і держава. 2011. Вип. 1 (4). 2011. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdf.
68. Шпилик С. В. Управлінський інструментарій оцінювання ефективності впровадження конкурентної стратегії як механізму підвищення конкурентоспроможності підприємства. Галицький економічний вісник. 2017. № 2. (53). С. 89-102.
69. Шпилик С., Вовчук О. Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесу. Галицький економічний вісник. 2018. № 2 (55). С. 106-113.
70. Шталь Т. В. Маркетингові стратегії підприємства ресторанного господарства: автореферат дис. ... на здоб. наук. ступ. докт. економ. наук. Донецьк, 2012. 41 с.
71. Як скласти портрет твого ідеального покупця. URL: https://fractus.com.ua/uk/blog/korysni-statti/marketyng/jak-sklasti-portret-tvogo- idealnogo-pokupcja
72. Aaker David A. Strategic Market Management: Global Perspectives. New York : John Wiley and Sons, Ltd, 2010. 368 p.
73. Ansoff I.H. Implanting strategic management. Englewood Cliffs, N.J.: Prentice Hall International, 1984
74. Armstrong G., Kotler Р. Marketing: An Introduction 12-th ed. Pearson, 2015. 673 p.
75. Industry Analysis Size and trends – Technavio. Market Resear ch Reports. URL: https://t1p.de/7i0fm
76. Yuliia Tymchenko, Mariia Proskurina, Taras Hryhorchuk, Lesya Chervinska, Vadym Ratynskiy, Svitlana Shpylyk, Olga Krause, Iryna Piniak, Iryna Lebedynets, Oleksandr Nosyriev. DETERMINING THE IMPACT OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES ON CONSUMER BEHAVIOR IN THE MARKETING STRUCTURE OF CULTURE INDUSTRIES. "Eastern-European Journal of Enterprise Technologies", (No 2/13 (122) 2023)
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Золота.pdf1,95 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Золота_авторська довідка.pdf638,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора