Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42235
Назва: Формування маркетингового комплексу сучасного ресторану в умовах невизначе ності зовнішнього середовища (на прикладі ресторану « Автопорт »)
Інші назви: Marketing complex development o f a modern restaurant under external environment uncertainty conditions (restaurant “ Avtoport ” as a case study)
Автори: Олексій, Вікторія Христина Василівна
Oleksii, Viktoriia Khrystyna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Олексій В. Х. В. Формування маркетингового комплексу сучасного ресторану в умовах невизначе ності зовнішнього середовища (на прикладі ресторану « Автопорт ») : дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / В. Х. В. Олексій. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 58 с.
Дата публікації: чер-2023
Дата подання: чер-2023
Дата внесення: 20-лип-2023
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Дудкін, Павло Дмитрович
Dudkin, Pavlo
УДК: 338.4
Теми: ресторан
формування та розвиток ринку
інноваційні заходи розвитку
ресурси
restaurant
market formation and development
innovative development measures
resources
technologies
marketing mix
Діапазон сторінок: 1-58
Короткий огляд (реферат): Олексій В.Х.В. Формування маркетингового комплексу сучасного ресторану в умовах невизначеності зовнішнього середовища (на прикладі ресторану «Автопорт») Кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2023. Дана кваліфікаційна робота присвячена проблемі підвищення конкурентоспроможності товарів даного підприємства за рахунок впровадження нових стратегії маркетинг-міксу, які повинні посприяти розвитку підприємства. Проект складається з трьох розділів. У першому розділі були розглянуті теоретичні аспекти, пов'язані з конкурентоспроможністю товарів. У цьому розділі було досліджено сутність маркетинг-міксу, її проблематику, а також механізм її реалізації. Було також розглянуті різні способи покращення конкурентоспроможності. У другому розділі представлена загальна характеристика та аналіз діяльності ресторанного підприємства «Автопорт», а також проведено аналіз щодо конкурентоспроможності цього ресторану. У третьому розділі розглядались методи підвищення конкурентоспроможності, впровадження запропонованих заходів та подання рекомендацій по їх виконанню. У четвертому розділі розкрито безпека життєдіяльності та основи охорони праці у ресторанному закладі. У висновках коротко викладено найвагоміші результати кваліфікаційної роботи бакалавра. Практична цінність даної роботи полягає в тому, що запропоновано і обґрунтовано розробку додаткової ігрової зони в рестораному комплексі «Автопорт», а також розглянуті методи щодо її просування.
Oleksii V.K. Marketing complex development of a modern restaurant under external environment uncertainty conditions (restaurant «Avtoport» as a case study). Qualifying work of the bachelor on a specialty 241 «Hotel-restaurant business». – Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2023. This qualification work is dedicated to the problem of increasing the competitiveness of the company's products through the implementation of new marketing mix strategies that should contribute to the company's development. The project consists of three chapters. In the first chapter, theoretical aspects related to the competitiveness of products were discussed. This chapter examined the essence of the marketing mix, its issues, and the mechanism of its implementation. Various ways to enhance competitiveness were also explored. The second chapter provides a general overview and analysis of the activities of the restaurant enterprise «Avtoport» as well as an analysis of its competitiveness. The third chapter discusses methods for increasing competitiveness, the implementation of proposed measures, and provides recommendations for their implementation. The fourth chapter covers occupational safety and the basics of workplace safety in a restaurant establishment. The conclusions briefly present the most significant results of the bachelor's qualification work. The practical value of this work lies in the proposal and justification of the development of an additional gaming zone in the restaurant complex «Avtoport» , as well as the examination of methods for its promotion.
Зміст: ВСТУП...7 РОЗДІЛ 1: ТЕОРЕТИЧНА ОСНОВА ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ ...9 1.1 Взаємозв'язок менеджменту і маркетингу, їх вплив на ринок...9 1.2 Визначення маркетингового комплексу ресторану...12 1.3 Невизначеність зовнішнього середовища ресторану та її вплив на маркетинговий комплекс ...14 РОЗДІЛ 2: ПРОБЛЕМНО-АНАЛІТИЧНИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ РЕСТОРАНУ ...20 2.1 Основні служби закладу, їх характеристика та взаємозв’язок ...20 2.2 Аналіз підприємства...23 2.3 Розрахунок інтегральної оцінки конкурентів підприємства...29 2.4 Тенденції розвитку ресторанного підприємства «Автопорт»...32 РОЗДІЛ 3: ПРОЕКТНО-ПРИКЛАДНИЙ АСПЕКТ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ РЕСТОРАНУ ...34 3.1 Загальна характеристика та розробка дитячої ігрової кімнати...34 3.2 Маркетинговий комплекс з просування дитячої ігрової кімнати...39 РОЗДІЛ 4: БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ. ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ...42 4.1 Еколого-економічні проблеми використання природних ресурсів...42 4.2 Організаційні аспекти здійснення охорона праці на підприємстві...44 ВИСНОВКИ...52 БІБЛІОГРАФІЯ...54 ДОДАТКИ...58
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42235
Власник авторського права: © Олексій В. Х. В., 2023
Перелік літератури: 1. Gilmore Audvej. Usłudi. Marketing i zarządzanie. Warszawa: PWE, 2006. 217 р.
2. Kotler, P., Kartajaya, H., Setiawan, I. Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit / In: Kompella, K. (eds) Marketing Wisdom. Management for Professionals. Springer, Singapore. 2019. https://doi.org/10.1007/978-981-10-7724-1_10
3. Андрушків Б. М., Малюта Л.Я., Нагорняк Г.С. та ін. Інноваційна політика: навч. посіб. Тернопіль: Тернограф, 2012. 481 с.
4. Андрушків Б.М., Кузьмін О.Є. Основи менеджменту: методичні положення та приклади, механізми. Вид. 2-ге, перероб. і доп. Тернопіль: Лілея, 1997. 292 с.
5. Андрушків Б.М., Мельник Л.М., Малюта Л.Я. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства: навч.-метод. посіб. Тернопіль: ТНТУ, 2010. 271 с.
6. Андрушків Б.М., Харів П.С., Кирич Н.Б. Економіка підприємства: посіб. з самост. вивч. курсу. Тернопіль: ТІСІТ, 2007. 312 с.
7. Балабанова Л. В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств/ Л. В. Балабанова. К. : Професіонал, 2006. 330 с.
8. Бандурка О.М., Червяков І.М., Посилкіна О.В. Фінансово-економічний аналіз. Харків, 2012. 300 c.
9. Баранцева С. Стратегічне управління прибутком як регулятор діяльності підприємств. Торгівля і ринок України, 2008. Вип. 14, т. 2. С. 81-86.
10. Білик М. Д. Управління фінансами державних підприємств. К.: Знання, 2008. 340 с.
11. Будаєва О.В. Фінансове обґрунтування маркетингових програм за допомогою технологій інвестиційного проектування. Фінанси України. 2007. Вип. № 8. С. 50-53.
12. Бурліцька О. Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності [Електронний ресурс] / Оксана Бурліцька // Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 316-324. Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21bopsmt.pdf
13. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Теоретичні основи стратегії цінісноорієнтованого
14. Бутинець Ф.Ф., Романчик К.В. Основи бізнесу: навч. посіб. Вид. 2-ге, доповн. і перероб. Житомир: ПП «Рута», 2008. 364 с.
15. Бутко М., Мурашко М. Організаційні заходи сприяння малому бізнесу. Економіка України. 2008. № 7. С. 20-25.
16. Бухало С. М. Организация планирования и управления деятельностью промышленного предприятия. К.: Высшая школа, 2008. – 450 с.
17. Геєць В. М. Нестабільність та економічне зростання. К.: Ін-т екон. прогнозув., 2008. 340 с.
18. Герасимчук В. Г. Розвиток підприємництва: діагностика, стратегія, ефективність. К.: Вища школа, 2008. 280 с.
19. Дзюбіна А. В. Розкриття змісту поняття «інноваційний потенціал» та визначення його складових / А. В. Дзюбіна // Вісник НУ «Львівська політехніка». 2012. № 628: Проблеми економіки та управління. С. 72-77.
20. Дослідження впливу криз на маркетингову стратегію підприємств сфери обслуговування Ф І. Галицький економічний вісник. 2022. Том 78-79. № 5-6. С 16-23.
21. Жегус О. В. Особливості комплексу маркетингу підприємств ресторанного господарства / О. В. Жегус, М. В. Михайлова // Соціально-економічні трансформації в епоху глобалізації : збірник наукових статей учасників VI Всеукраїнської науково-практичної конференції
22. Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23 грудня 1997 р. № 771/97-ВР // Відомості Верховної Ради України, 1998. № 19. С. 98.
23. Закон України «Про власність» // Відомості Верховної Ради (ВВР), 1991, № 20, С. 249.
24. Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» // Відомості Верховної Ради (ВВР), 2003, № 31-32, С. 263.
25. Закон України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» // Відомості Верховної Ради (ВВР), 2004, N 9, С. 79.
26. Закон України «Про інноваційну діяльність» // Відомості Верховної Ради (ВВР), 2002. № 36. – С. 266 (поточна редакція від 05.12.2012).
27. Закон України «Про конкуренцію» // Відомості Верховної Ради України. 1997. №36. с. 167.
28. Закон України «Про підприємництво» // Відомості Верховної Ради (ВВР), 1991, N 14, С.168 (втратив чинність, окрім ст. 4).
29. Закон України «Про підприємства» // Відомості Верховної Ради (ВВР), 1991, N 24, С. 272.
30. Ілляшенко С.М., Біловодська О.А. Управління інноваційним розвитком промислових підприємств: монограф. Суми: Університетська книга, 2010. 281 с.
31. Йохна М.А., Стадник В.В. Економіка і організація інноваційної діяльності: навч. посіб. К: Видавничий центр «Академія», 2011. 400 с.
32. Козловський В. О. Інноваційний менеджмент: навч. посіб. Вінниця: ВНТУ, 2011. 210 с.
33. Колінко Н.О. Структурно-логістична схема управління інноваційною діяльністю/ Вісник НУ «Львівська політехніка»«, 2012. Серія №727 «Менеджмент» С. 329–340.
34. Колінко Н.О. Управління інноваційною діяльністю як основа якісних зрушень. Вісник Національного університету «Львівська політехніка», 2011. Серія №704 «Менеджмент». С. 10–17.
35. Купчак Б.Ф. Напрями активізації інноваційних процесів у сфері малого підприємництва. Науковий вісник НЛТУ України, 2014. Вип. 10. С. 239-244.
36. Малюта Л. Я. Маркетинг в соціальних мережах – інноваційний інструмент розвитку бізнесу / Людмила Малюта, Роман Довгошия // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції „Розвиток навчально-науково-виробничих комплексів в умовах трансформаційної економіки», 21 березня 2012 року Т. : ТНТУ, 2012 С. 26. (Маркетинг інновацій, трансфер технологій та інтелектуальна власність). Nauka i studia №1 (216).
37. Мірошник Р.О., Меренюк Л.В. Проблеми використання та оцінки інноваційного потенціалу підприємств. Вісник НУ «Львівська політехніка». 2012. Вип. № 611 «Проблеми економіки та управління». С. 191-197.
38. Павленко І.А., Гончарова Н.П., Швиданенко Г.О. Економіка та організація інноваційної діяльності: [навч.-метод. посіб.]. К.: КНЕУ, 2009. 150 с.
39. ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ (офіціант) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://infoblog.in.ua/posadova-instruktsiya-ofitsianta-restoranu.html
40. ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ ГОЛОВНОГО КУЛІНАРА (у закладах харчування) [Електроний ресурс]. – Режим доступу : https://yurist-online.org/load/kadrovaja_dokumentacija_kadrova_dokumentacija/dolzhnostnye_instrukcii_posadovi_instrukciji/posadova_instrukcija_golovnogo_kulinara_u_zakladakh_kharchuvannja/6-1-0-537
41. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства: навч. посіб., за заг. ред. О. М. Ястремської, Г. В. Верещагіної. X.: ВД «ІНЖЕК», 2012. 340 с.
42. Стюарт Грант. Ефективне управління збутом: пер. з англ. Дніпропетровськ: Баланс-Клуб, 2009. 192 с.
43. Чухрай Н.І. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства. Львів: НУ «Львівська політехніка», 2012. 340 с.
44. Шегда A.B. Менеджмент. К: Знання, 2012. 280 с.
45. Шилова О.Ю., Чермошенцева Є.С. Інноваційний потенціал підприємства: сутність і механізм управління. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. Вип. № 1. С. 220-227.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Oleksii V_ KH _V_2023.pdf2,03 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Олексій.pdf584,69 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора