Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41925
Назва: Планування маркетингу в організації на прикладі ПАТ Хмельницький завод ковальсько – пресованого устаткування «Пригма – Прес»
Інші назви: Marketing planning in an organization (PJSC Khmelnytskyi plant of press-forging equipment "Prigma - Press" as a case study
Автори: Телещук, Михайло Ігорович
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Телещук М. І. Планування маркетингу в організації на прикладі ПАТ Хмельницький завод ковальсько – пресованого устаткування «Пригма – Прес» : кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 073 "Менеджмент" / М. І. Телещук. — Тернопіль, ТНТУ, 2023. — 78 с.
Bibliographic description: Mykhailo TELESHCHUK - Marketing planning in an organization (PJSC Khmelnytskyi plant of press-forging equipment "Prigma - Press" as a case study, bachelor's qualification work in specialty 073 "Management"/ M.I. Beefpike. Ternopil TNTU 2023. 78 p.
Дата публікації: чер-2023
Дата подання: чер-2023
Дата внесення: 27-чер-2023
Видавництво: ТНТУ імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний унверситет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Зяйлик, Марія Федорівна
Члени комітету: Стойко, Ігор Іванович
УДК: 339.138
Теми: планування маркетингу
стратегія
аналіз
методика розрахунку
маркетингова діяльність
вдосконалення маркетингової політики
marketing planning
strategic analysis
marketing policy
strategy
marketing complex
organization
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження – маркетингова діяльність на ПАТ Хмельницький завод ковальсько – пресованого устаткування «Пригма – Прес». Метою роботи є розробка процесу планування маркетингу на досліджуваному підприємстві. Предметом дослідження є дослідження та аналіз складових процесу планування маркетингу на «Пригма-Прес». Методи дослідження табличний, графічний, узагальнення, статистичні дослідження, опитування.
The object of the research is marketing activity at PJSC Khmelnytskyi Plant of forging and pressing equipment "Prigma - Press". The purpose of the work is to develop the marketing planning process at the researched enterprise. The subject of the study is research and analysis of the components of the marketing planning process at Prigma-Press. Research methods are tabular, graphic, generalization, statistical research, survey.
Опис: В наш час маркетингове планування націлює на ринок майбутнього, на стабільний розвиток в умовах конкуренції. Отже, маркетингове планування організації може дати переваг підприємствам, як великим так і малим, а також, що тільки починають діяльність, чи вже мають договір. Маркетинговий план розробляють для допомоги підприємству використовувати всі можливості середовища, які постійно змінюється. Маркетингове планування є основою для інших планів на підприємстві.
Зміст: ЗМІСТ АНОТАЦІЯ ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТА ЇЇ РОЛЬ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Сутність та складові в плануванні маркетингової стратегії підприємств 1.2 Планування маркетингового комплексу підприємства в ринкових умовах господарювання РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ТА ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 2.1 Загальна характеристика господарської діяльності ПАТ «Хмельницький завод ковальсько – пресового устаткування «Пригма-Прес»» 2.2 Аналіз впливу факторів маркетингового середовища на діяльність заводу РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТА ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГУ НА ПАТ ХЗКПУ «ПРИГМА-ПРЕС» 3.1 Рекомендовані заходи щодо покращення маркетингової політики підприємства 3.2 Обгрунтування ефективності витрат на розробку нових видів продукції ПАТ «Пригма – Прес» РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 4.1 Таксонометрія небезпек 4.2 Вплив вібрації на організм людини. Заходи та засоби, що застосовують для захисту від вібрації в цеху ВИСНОВКИ БІБЛІОГРАФІЯ ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41925
Власник авторського права: Телещук Михайло Ігорович
Перелік літератури: Балацький Є. О. Маркетинг [Текст]: навчальний посібник Є.О. Балацький, А.Ф. Бондаренко; Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України». Суми: ДВНЗ «УАБС НБУ», 2015. 397 с.
Балабанова Л.В. Маркетинг підприємства: Навч. Посібник Л.В.Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова К.: Центр учбової літератури, 2012. 612 с.
Балабанова Л.В. Митрохіна Ю.П. Управління збутовою політикою: навч. посібник. К.: Центр учбової літератури, 2016. 240 с.
Безугла Л. С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник [Л. С. Безугла, Т. В. Ільченко, Н. І. Юрченко та ін]. Дніпро: Видавець Біла К. О., 2019. 300 с.
Головна маркетингова книга від Олексія Філановського Пер. з рос. Г. Якубовська. Харків: Вид-во «Ранок»: Фабула, 2018. 304 с.
Жарська І.О. Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи. [текст]: навч. посіб. І. О. Жарська. Одеса: Атлант ВОІ СОІУ, 2016. 284 с.
Жегус О. В. Маркетингові дослідження: навчальний посібник О.В. Жегус, Т.М. Парцирна; ФОП Іванченко І.С. Х., 2016. 237 с.
Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового Філіп Котлер, Гермаван Катарджая, Їван Сетьяван; пер. з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. К. : Вид. група КМ-БУКС, 2018. 208 с. іл.
Кордзая, Н. Р. Основи інтернет-маркетингу. Частина 1: навчальний посібник Н.Р. Кордзая. Херсон : Олді-плюс, 2018. 184 с.
Кордзая Н.Р. Основи інтернет-маркетингу. Частина 2: навчальний посібник Н.Р. Кордзая. Херсон: Олді-плюс, 2018. 164 с.
Маркетинг: Підручник з грифом МОН України (лист No1/11-307 від 31.01.2007 р.). 3-тє вид. В. Руделіус, О.М. Азарян, О.А. Виноградов, М.А. Окландер та інші Київ: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2008. 648 с.
Мороз Л.А. Маркетинг: Підручник [Л.А. Мороз, Н.І. Чухрай]; за ред. Л. А. Мороз. [5-е вид]. Львів: Бухгалтерський центр "Ажур", 2010. 232 с.
Навчальний посібник «Маркетингова діяльність підприємства», за заг.ред. Косенко О.П., Харків, НТУ «ХПІ», 2018. 1008с.
Окландер М. А., Кірносова М. В. Маркетингова товарна політика: навч. посібник. Львів: ЦУЛ, 2017.200 с.
Олексенко Л.В. Маркетингова політика розподілу: навчальний посібник. К.: Видавництво Ліра-К, 2018. 468 с.
Останкова Л., Літвінов Ю., Літвінова Т., Підгорна О. Ціноутворення в умовах ринку: навч. посібник. Київ: ЦНЛ, 2017. 400 с.
Петруня Ю. Є., Петруня В. Ю. Маркетинг: навч. посібник. Дніпропетровськ: Університет митної справи та фінансів, 2016. 362 с.
Старостіна А.О. Маркетинг. Навчальний посібник Старостіна А.О., Кравченко В.А., Пригара О.Ю., Ярош-Дмитренко Л.О. За заг.ред. проф. Старостіної А.О. К.: «НВП «Інтерсервіс», 2018. 216 с.
Старостіна А. О. Маркетинг: термінологічний словник: Словник Старостіна А. О., Каніщенко О.Л., Кочкіна Н. Ю., Журило В. В., ін. ТОВ «НВП «Інтерсервіс». 2017. 154 c.
Траут Джек. Диференціюйся або помри Джек Траут, Стів Рівкін; пер. з англ. Я Машико. Харків: Вид-во «Ранок»: Фабула, 2019. 240 с.
Фірсова С. Г. Маркетинг нововведень: практикум: Навчальний посібник. Київський національний університет імені Тараса Шевченка. 2017. 150 c.
Philip Kotler, Gary Armstrong, Marc Oliver Opresnik. Marketing: An Introduction, Global Edition, 14th Edition. New York: Pearson Education Limited, 2019. 672 p.
Roger A.Kerin, Steven W.Hartley. Marketing 15th edition. New York: McGraw-Hill Education, 2020. 752 p.
М. Зяйлик. Різнопланова діяльність по наданню комунікативних послуг в суспільстві. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: матеріали ХІ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 16 листопада 2020 р. Тернопіль. С. 154. URL: http://surl.li/epwcg
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕЛЕЩУК Еларту для внесення.pdf829,05 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка Телещук.pdf228,26 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора