Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41925
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЗяйлик, Марія Федорівна-
dc.contributor.authorТелещук, Михайло Ігорович-
dc.date.accessioned2023-06-27T16:49:56Z-
dc.date.available2023-06-27T16:49:56Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.date.submitted2023-06-
dc.identifier.citationТелещук М. І. Планування маркетингу в організації на прикладі ПАТ Хмельницький завод ковальсько – пресованого устаткування «Пригма – Прес» : кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 073 "Менеджмент" / М. І. Телещук. — Тернопіль, ТНТУ, 2023. — 78 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41925-
dc.descriptionВ наш час маркетингове планування націлює на ринок майбутнього, на стабільний розвиток в умовах конкуренції. Отже, маркетингове планування організації може дати переваг підприємствам, як великим так і малим, а також, що тільки починають діяльність, чи вже мають договір. Маркетинговий план розробляють для допомоги підприємству використовувати всі можливості середовища, які постійно змінюється. Маркетингове планування є основою для інших планів на підприємстві.uk_UA
dc.description.abstractОб’єкт дослідження – маркетингова діяльність на ПАТ Хмельницький завод ковальсько – пресованого устаткування «Пригма – Прес». Метою роботи є розробка процесу планування маркетингу на досліджуваному підприємстві. Предметом дослідження є дослідження та аналіз складових процесу планування маркетингу на «Пригма-Прес». Методи дослідження табличний, графічний, узагальнення, статистичні дослідження, опитування.uk_UA
dc.description.abstractThe object of the research is marketing activity at PJSC Khmelnytskyi Plant of forging and pressing equipment "Prigma - Press". The purpose of the work is to develop the marketing planning process at the researched enterprise. The subject of the study is research and analysis of the components of the marketing planning process at Prigma-Press. Research methods are tabular, graphic, generalization, statistical research, survey.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ АНОТАЦІЯ ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТА ЇЇ РОЛЬ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Сутність та складові в плануванні маркетингової стратегії підприємств 1.2 Планування маркетингового комплексу підприємства в ринкових умовах господарювання РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ТА ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 2.1 Загальна характеристика господарської діяльності ПАТ «Хмельницький завод ковальсько – пресового устаткування «Пригма-Прес»» 2.2 Аналіз впливу факторів маркетингового середовища на діяльність заводу РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТА ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГУ НА ПАТ ХЗКПУ «ПРИГМА-ПРЕС» 3.1 Рекомендовані заходи щодо покращення маркетингової політики підприємства 3.2 Обгрунтування ефективності витрат на розробку нових видів продукції ПАТ «Пригма – Прес» РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 4.1 Таксонометрія небезпек 4.2 Вплив вібрації на організм людини. Заходи та засоби, що застосовують для захисту від вібрації в цеху ВИСНОВКИ БІБЛІОГРАФІЯ ДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectпланування маркетингуuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectметодика розрахункуuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectвдосконалення маркетингової політикиuk_UA
dc.subjectmarketing planninguk_UA
dc.subjectstrategic analysisuk_UA
dc.subjectmarketing policyuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectmarketing complexuk_UA
dc.subjectorganizationuk_UA
dc.titleПланування маркетингу в організації на прикладі ПАТ Хмельницький завод ковальсько – пресованого устаткування «Пригма – Прес»uk_UA
dc.title.alternativeMarketing planning in an organization (PJSC Khmelnytskyi plant of press-forging equipment "Prigma - Press" as a case studyuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holderТелещук Михайло Ігоровичuk_UA
dc.contributor.committeeMemberСтойко, Ігор Іванович-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний унверситет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.referencesБалацький Є. О. Маркетинг [Текст]: навчальний посібник Є.О. Балацький, А.Ф. Бондаренко; Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України». Суми: ДВНЗ «УАБС НБУ», 2015. 397 с.uk_UA
dc.relation.referencesБалабанова Л.В. Маркетинг підприємства: Навч. Посібник Л.В.Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова К.: Центр учбової літератури, 2012. 612 с.uk_UA
dc.relation.referencesБалабанова Л.В. Митрохіна Ю.П. Управління збутовою політикою: навч. посібник. К.: Центр учбової літератури, 2016. 240 с.uk_UA
dc.relation.referencesБезугла Л. С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник [Л. С. Безугла, Т. В. Ільченко, Н. І. Юрченко та ін]. Дніпро: Видавець Біла К. О., 2019. 300 с.uk_UA
dc.relation.referencesГоловна маркетингова книга від Олексія Філановського Пер. з рос. Г. Якубовська. Харків: Вид-во «Ранок»: Фабула, 2018. 304 с.uk_UA
dc.relation.referencesЖарська І.О. Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи. [текст]: навч. посіб. І. О. Жарська. Одеса: Атлант ВОІ СОІУ, 2016. 284 с.uk_UA
dc.relation.referencesЖегус О. В. Маркетингові дослідження: навчальний посібник О.В. Жегус, Т.М. Парцирна; ФОП Іванченко І.С. Х., 2016. 237 с.uk_UA
dc.relation.referencesКотлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового Філіп Котлер, Гермаван Катарджая, Їван Сетьяван; пер. з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. К. : Вид. група КМ-БУКС, 2018. 208 с. іл.uk_UA
dc.relation.referencesКордзая, Н. Р. Основи інтернет-маркетингу. Частина 1: навчальний посібник Н.Р. Кордзая. Херсон : Олді-плюс, 2018. 184 с.uk_UA
dc.relation.referencesКордзая Н.Р. Основи інтернет-маркетингу. Частина 2: навчальний посібник Н.Р. Кордзая. Херсон: Олді-плюс, 2018. 164 с.uk_UA
dc.relation.referencesМаркетинг: Підручник з грифом МОН України (лист No1/11-307 від 31.01.2007 р.). 3-тє вид. В. Руделіус, О.М. Азарян, О.А. Виноградов, М.А. Окландер та інші Київ: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2008. 648 с.uk_UA
dc.relation.referencesМороз Л.А. Маркетинг: Підручник [Л.А. Мороз, Н.І. Чухрай]; за ред. Л. А. Мороз. [5-е вид]. Львів: Бухгалтерський центр "Ажур", 2010. 232 с.uk_UA
dc.relation.referencesНавчальний посібник «Маркетингова діяльність підприємства», за заг.ред. Косенко О.П., Харків, НТУ «ХПІ», 2018. 1008с.uk_UA
dc.relation.referencesОкландер М. А., Кірносова М. В. Маркетингова товарна політика: навч. посібник. Львів: ЦУЛ, 2017.200 с.uk_UA
dc.relation.referencesОлексенко Л.В. Маркетингова політика розподілу: навчальний посібник. К.: Видавництво Ліра-К, 2018. 468 с.uk_UA
dc.relation.referencesОстанкова Л., Літвінов Ю., Літвінова Т., Підгорна О. Ціноутворення в умовах ринку: навч. посібник. Київ: ЦНЛ, 2017. 400 с.uk_UA
dc.relation.referencesПетруня Ю. Є., Петруня В. Ю. Маркетинг: навч. посібник. Дніпропетровськ: Університет митної справи та фінансів, 2016. 362 с.uk_UA
dc.relation.referencesСтаростіна А.О. Маркетинг. Навчальний посібник Старостіна А.О., Кравченко В.А., Пригара О.Ю., Ярош-Дмитренко Л.О. За заг.ред. проф. Старостіної А.О. К.: «НВП «Інтерсервіс», 2018. 216 с.uk_UA
dc.relation.referencesСтаростіна А. О. Маркетинг: термінологічний словник: Словник Старостіна А. О., Каніщенко О.Л., Кочкіна Н. Ю., Журило В. В., ін. ТОВ «НВП «Інтерсервіс». 2017. 154 c.uk_UA
dc.relation.referencesТраут Джек. Диференціюйся або помри Джек Траут, Стів Рівкін; пер. з англ. Я Машико. Харків: Вид-во «Ранок»: Фабула, 2019. 240 с.uk_UA
dc.relation.referencesФірсова С. Г. Маркетинг нововведень: практикум: Навчальний посібник. Київський національний університет імені Тараса Шевченка. 2017. 150 c.uk_UA
dc.relation.referencesPhilip Kotler, Gary Armstrong, Marc Oliver Opresnik. Marketing: An Introduction, Global Edition, 14th Edition. New York: Pearson Education Limited, 2019. 672 p.uk_UA
dc.relation.referencesRoger A.Kerin, Steven W.Hartley. Marketing 15th edition. New York: McGraw-Hill Education, 2020. 752 p.uk_UA
dc.relation.referencesМ. Зяйлик. Різнопланова діяльність по наданню комунікативних послуг в суспільстві. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: матеріали ХІ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 16 листопада 2020 р. Тернопіль. С. 154. URL: http://surl.li/epwcguk_UA
dc.identifier.citationenMykhailo TELESHCHUK - Marketing planning in an organization (PJSC Khmelnytskyi plant of press-forging equipment "Prigma - Press" as a case study, bachelor's qualification work in specialty 073 "Management"/ M.I. Beefpike. Ternopil TNTU 2023. 78 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕЛЕЩУК Еларту для внесення.pdf829,05 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка Телещук.pdf228,26 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора