Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41830
Назва: Аналіз ефективності надання освітніх послуг публічною організацією, на прикладі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 26 імені Дмитра Заплітного (м. Тернопіль, бульвар Пантелеймона Куліша, 9)
Інші назви: Analysis of educational services effіciency provision by a public organization (Ternopil general school no. 26 as a case stady)
Автори: Цифра, Мирослава В’ячеславівна
Tsyfra, Myroslava
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Цифра М. В. Аналіз ефективності надання освітніх послуг публічною організацією, на прикладі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 26 імені Дмитра Заплітного, кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 281 Публічне управління та адміністрування / М. В. Цифра. — Тернопіль: ТНТУ, 2023 — 67с.
Bibliographic description: Tsyfra M. Analysis of educational services effіciency provision by a public organization, bachelor degree thesis on specialty 281 Public management and administration/ M.V. Digit - Ternopil: TNTU, 2023 - 67p.
Дата публікації: 20-чер-2023
Дата подання: 24-чер-2023
Дата внесення: 24-чер-2023
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Машлій, Галина Богданівна
Члени комітету: Дудкін, Павло Дмитрович
УДК: 351.851
Теми: освітні послуги
ефективність надання освітніх послуг
показники ефективності надання освітніх послуг
educational services
effectiveness of providing educational services
indicators of effectiveness of providing educational services
Короткий огляд (реферат): Предмет дослідження – сукупність теоретико-методологічних, практичних аспектів ефективності надання освітніх послуг публічною організацією. Об'єкт дослідження – процес забезпечення надання освітніх послуг Тернопільською ЗОШ І-ІІІ ступенів № 26 імені Д. Заплітного. Мета роботи - пошук напрямів підвищення ефективності надання освітніх послуг Тернопільською ЗОШ І-ІІІ ступенів № 26 імені Д. Заплітного. Методи дослідження: спостереження, абстрагування, аналізу, синтезу, системний, графічний та інші методи. У роботі проведено аналіз ефективності надання освітніх послуг Тернопільською ЗОШ І-ІІІ ступенів № 26 імені Д. Заплітного, а також розроблено заходи, спрямовані на її підвищення. Зокрема, запропоновано механізм визначення основних напрямів підвищення ефективності освітніх послуг закладу за допомогою анкетування учнів, запропоновано заходи щодо підвищення ефективності функціонування учнівського самоврядування у школі.
Subject of investigation: set of theoretical-methodological, practical aspects of the effectiveness of providing educational services by a public organization. The object of investigation is the process of ensuring the provision of educational services by a Ternopil general school no. 26. The aim of the work is to find ways to increase the efficiency of providing educational services in Ternopil general school no. 26. Research methods: observation, abstraction, analysis, synthesis, system, graphic and other methods. The paper analyzes the effectiveness of the provision of educational services at Ternopil general school no. 26, and also develops measures aimed at improving it. In particular, a mechanism for determining the main directions of improving the effectiveness of the institution's educational services using student questionnaires was proposed, and measures to increase the effectiveness of the functioning of student self-governance at the school were proposed.
Зміст: ВСТУП, РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЕФЕКТИВНОСТІ НАДАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ,1.1 Сутність та особливості освітніх послуг, 1.2 Методичні підходи до оцінки ефективності надання освітніх послуг, РОЗДІЛ 2 ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАДАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЮ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЮ ШКОЛОЮ І-ІІІ СТУПЕНІВ №26 ІМЕНІ ДМИТРА ЗАПЛІТНОГО, 2.1 Загальна характеристика діяльності закладу, 2.2 Аналізування ефективності організації надання освітніх послуг у досліджуваній школі, РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАДАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЮ ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ ІМЕНІ ДМИТРА ЗАПЛІТНОГО, 3.1 Визначення основних напрямів підвищення ефективності освітніх послуг, які надаються закладом, 3.2 Заходи щодо підвищення ефективності функціонування учнівського самоврядування у школі, РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОХОРОНА ПРАЦІ,4.1 Надзвичайні ситуації метеорологічного характеру,4.2 Особливості безпеки праці під час вантажно-розвантажувальних робіт, ВИСНОВКИ, БІБЛІОГРАФІЯ, ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41830
Власник авторського права: © Цифра Мирослава В’ячеславівна, 2023
Перелік літератури: 1. Пономаренко Т. М. Загальна характеристика формування сфери освітніх послуг. URL: http://journals.maup.com.ua/journal/18_2008/15.pdf
2. Ефективність навчання: сім основних принципів. URL: https://staff-capital.com/efeknyvnist-navchannya-7-prynnzipiv/
3. Закон України «Про освіту». URL: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-194.
4. Кінах Н. В. Формування ринку освітніх послуг як основа підготовки конкурентоздатних фахівців. URL: https://lib.iitta.gov.ua/720684/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%B9%20%D1%80%D1%96%D0%B3.pdf
5. Дмитрук З. А. Стратегії процесу позиціонування закладу загальної середньої освіти на регіональному ринку освітніх послуг. URL: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29944
6. Т. Власюк Т., Фастовець Н. Теоретичні аспекти поняття «освітня послуга». URL: https://er.knutd.edu.ua/bitstream/123456789/18883/1/PIONBUG_2021_P040-041.pdf
7. Шестаковська Т. Л. Методика оцінки ефективності функціонування закладів загальної середньої освіти. Ефективна економіка. 2013. № 5. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2050
8. Громовий В. В. Самооцінювання якості роботи закладу загальної середньої освіти. Київ, 2019. 86 с.
9. Бутова Н. Сутність і структура поняття «якість освітнього процесу» у філософській та психолого-педагогічній літературі. Науковий вісник Донбасу. 2012. № 1. URL: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN17/12bnotpl.pdf.
10. Методика і технології оцінювання діяльності загальноосвітнього навчального закладу: посібник / О. І. Ляшенко, Т. О. Лукіна, І. Є Булах, М.Р.Мруга. Київ: Педагогічна думка, 2012. 160 с.
11. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/6789/373/1/Informatsiino-komunikatsiini%20tekhnolohii%20v%20osviti.pdf
12. Осадчий І. Про освітню послугу, освітнє середовище та партнерство у сфері загальної середньої освіти. URL: http://education-ua.org/ua/component/content/article/12-articles/1314-pro-osvitnyu-poslugu-svitne-seredovishche-ta-partnerstvo-u-sferi-zagalnoji-serednoji-osviti?fbclid=IwAR36ofC
13. Деревянко Б.В. Щодо визначення понять «надання освітніх послуг» та «надання послуг у сфері освіти». URL: https://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream-download/123456789/53745/7/Derevianko_servise.pdf;jsessionid=A9A6C0ECCFE827E40636B7AACC74DA39
14. Мусієнко І.І. . Соціально-економічна сутність освітніх послуг як об'єкта державного управління. Інвестиції: практика та досвід. 2011. №14. с. 89-92.
15. Фактори ефективного управління навчанням. URL: https://tube.tntu.edu.ua/html5client/join?sessionToken=lmhaasfevontqqzf
16. Показники ефективності освітньої діяльності педагога. URL: https://gapon.te.ua/rubryka-metodysta/dorobok-metodysta/metodychni-rekomendatsii/item/1360-mekhanizm-pobudovy-u-zakladi-osvity-vnutrishnoyi-systemy-otsinyuvannya-yakosti-osvity
17. Морзе Н.В. Основні тенденції використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. URL: http://leader.ciit.zp.ua/files/plan/2013/prez30.11.13.pdf .
18. Жалдак М.І., Рамський ЮС., Рафальська М.В. Модель системи соціально-професійних компетентностей вчителя інформатики. URL: http://lib.iitta.gov.ua/437/1/
19. Єльникова Г. В., Куценко В.І., Маслов В.І. Теоретико-методичні основи підготовки керівників до оцінювання результатів діяльності загальноосвітнього навчального закладу. Київ, 2012. 241 с.
20. Рябова З. В. Моделювання та проектування як ефективні засоби забезпечення якості надання освітніх послуг. Теорія та методика управління освітою. 2012. №8. С. 11-25.
21. Рацул А. Б., Довга Т. Я., Рацул А. В. Педагогіка: інформативний виклад: навч. посіб. 2-е вид., перероб. і доп. Київ: КНТ. 2015. 320 c.
22. Бабовал Н. Якість надання освітніх послуг як чинник забезпечення ринку праці конкурентоспроможними фахівцями. Психологічна культура вчителя в контексті викликів сучасності: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, 5-6 квітня 2017 р.). Тернопіль : Тайп, 2017. С. 13-15.
23. Мінакова Т. Удосконалення сутності освітніх послуг на сучасному етапі економічного розвитку. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2015. № 1. С. 123-126.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:281 — Публічне управління та адміністрування (бакалаври)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора