Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41830
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМашлій, Галина Богданівна-
dc.contributor.authorЦифра, Мирослава В’ячеславівна-
dc.contributor.authorTsyfra, Myroslava-
dc.date.accessioned2023-06-24T04:11:25Z-
dc.date.available2023-06-24T04:11:25Z-
dc.date.issued2023-06-20-
dc.date.submitted2023-06-24-
dc.identifier.citationЦифра М. В. Аналіз ефективності надання освітніх послуг публічною організацією, на прикладі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 26 імені Дмитра Заплітного, кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 281 Публічне управління та адміністрування / М. В. Цифра. — Тернопіль: ТНТУ, 2023 — 67с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41830-
dc.description.abstractПредмет дослідження – сукупність теоретико-методологічних, практичних аспектів ефективності надання освітніх послуг публічною організацією. Об'єкт дослідження – процес забезпечення надання освітніх послуг Тернопільською ЗОШ І-ІІІ ступенів № 26 імені Д. Заплітного. Мета роботи - пошук напрямів підвищення ефективності надання освітніх послуг Тернопільською ЗОШ І-ІІІ ступенів № 26 імені Д. Заплітного. Методи дослідження: спостереження, абстрагування, аналізу, синтезу, системний, графічний та інші методи. У роботі проведено аналіз ефективності надання освітніх послуг Тернопільською ЗОШ І-ІІІ ступенів № 26 імені Д. Заплітного, а також розроблено заходи, спрямовані на її підвищення. Зокрема, запропоновано механізм визначення основних напрямів підвищення ефективності освітніх послуг закладу за допомогою анкетування учнів, запропоновано заходи щодо підвищення ефективності функціонування учнівського самоврядування у школі.uk_UA
dc.description.abstractSubject of investigation: set of theoretical-methodological, practical aspects of the effectiveness of providing educational services by a public organization. The object of investigation is the process of ensuring the provision of educational services by a Ternopil general school no. 26. The aim of the work is to find ways to increase the efficiency of providing educational services in Ternopil general school no. 26. Research methods: observation, abstraction, analysis, synthesis, system, graphic and other methods. The paper analyzes the effectiveness of the provision of educational services at Ternopil general school no. 26, and also develops measures aimed at improving it. In particular, a mechanism for determining the main directions of improving the effectiveness of the institution's educational services using student questionnaires was proposed, and measures to increase the effectiveness of the functioning of student self-governance at the school were proposed.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП, РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЕФЕКТИВНОСТІ НАДАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ,1.1 Сутність та особливості освітніх послуг, 1.2 Методичні підходи до оцінки ефективності надання освітніх послуг, РОЗДІЛ 2 ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАДАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЮ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЮ ШКОЛОЮ І-ІІІ СТУПЕНІВ №26 ІМЕНІ ДМИТРА ЗАПЛІТНОГО, 2.1 Загальна характеристика діяльності закладу, 2.2 Аналізування ефективності організації надання освітніх послуг у досліджуваній школі, РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАДАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЮ ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ ІМЕНІ ДМИТРА ЗАПЛІТНОГО, 3.1 Визначення основних напрямів підвищення ефективності освітніх послуг, які надаються закладом, 3.2 Заходи щодо підвищення ефективності функціонування учнівського самоврядування у школі, РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОХОРОНА ПРАЦІ,4.1 Надзвичайні ситуації метеорологічного характеру,4.2 Особливості безпеки праці під час вантажно-розвантажувальних робіт, ВИСНОВКИ, БІБЛІОГРАФІЯ, ДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectосвітні послугиuk_UA
dc.subjectефективність надання освітніх послугuk_UA
dc.subjectпоказники ефективності надання освітніх послугuk_UA
dc.subjecteducational servicesuk_UA
dc.subjecteffectiveness of providing educational servicesuk_UA
dc.subjectindicators of effectiveness of providing educational servicesuk_UA
dc.titleАналіз ефективності надання освітніх послуг публічною організацією, на прикладі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 26 імені Дмитра Заплітного (м. Тернопіль, бульвар Пантелеймона Куліша, 9)uk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of educational services effіciency provision by a public organization (Ternopil general school no. 26 as a case stady)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Цифра Мирослава В’ячеславівна, 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberДудкін, Павло Дмитрович-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc351.851uk_UA
dc.relation.references1. Пономаренко Т. М. Загальна характеристика формування сфери освітніх послуг. URL: http://journals.maup.com.ua/journal/18_2008/15.pdfuk_UA
dc.relation.references2. Ефективність навчання: сім основних принципів. URL: https://staff-capital.com/efeknyvnist-navchannya-7-prynnzipiv/uk_UA
dc.relation.references3. Закон України «Про освіту». URL: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-194.uk_UA
dc.relation.references4. Кінах Н. В. Формування ринку освітніх послуг як основа підготовки конкурентоздатних фахівців. URL: https://lib.iitta.gov.ua/720684/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%B9%20%D1%80%D1%96%D0%B3.pdfuk_UA
dc.relation.references5. Дмитрук З. А. Стратегії процесу позиціонування закладу загальної середньої освіти на регіональному ринку освітніх послуг. URL: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29944uk_UA
dc.relation.references6. Т. Власюк Т., Фастовець Н. Теоретичні аспекти поняття «освітня послуга». URL: https://er.knutd.edu.ua/bitstream/123456789/18883/1/PIONBUG_2021_P040-041.pdfuk_UA
dc.relation.references7. Шестаковська Т. Л. Методика оцінки ефективності функціонування закладів загальної середньої освіти. Ефективна економіка. 2013. № 5. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2050uk_UA
dc.relation.references8. Громовий В. В. Самооцінювання якості роботи закладу загальної середньої освіти. Київ, 2019. 86 с.uk_UA
dc.relation.references9. Бутова Н. Сутність і структура поняття «якість освітнього процесу» у філософській та психолого-педагогічній літературі. Науковий вісник Донбасу. 2012. № 1. URL: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN17/12bnotpl.pdf.uk_UA
dc.relation.references10. Методика і технології оцінювання діяльності загальноосвітнього навчального закладу: посібник / О. І. Ляшенко, Т. О. Лукіна, І. Є Булах, М.Р.Мруга. Київ: Педагогічна думка, 2012. 160 с.uk_UA
dc.relation.references11. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/6789/373/1/Informatsiino-komunikatsiini%20tekhnolohii%20v%20osviti.pdfuk_UA
dc.relation.references12. Осадчий І. Про освітню послугу, освітнє середовище та партнерство у сфері загальної середньої освіти. URL: http://education-ua.org/ua/component/content/article/12-articles/1314-pro-osvitnyu-poslugu-svitne-seredovishche-ta-partnerstvo-u-sferi-zagalnoji-serednoji-osviti?fbclid=IwAR36ofCuk_UA
dc.relation.references13. Деревянко Б.В. Щодо визначення понять «надання освітніх послуг» та «надання послуг у сфері освіти». URL: https://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream-download/123456789/53745/7/Derevianko_servise.pdf;jsessionid=A9A6C0ECCFE827E40636B7AACC74DA39uk_UA
dc.relation.references14. Мусієнко І.І. . Соціально-економічна сутність освітніх послуг як об'єкта державного управління. Інвестиції: практика та досвід. 2011. №14. с. 89-92.uk_UA
dc.relation.references15. Фактори ефективного управління навчанням. URL: https://tube.tntu.edu.ua/html5client/join?sessionToken=lmhaasfevontqqzfuk_UA
dc.relation.references16. Показники ефективності освітньої діяльності педагога. URL: https://gapon.te.ua/rubryka-metodysta/dorobok-metodysta/metodychni-rekomendatsii/item/1360-mekhanizm-pobudovy-u-zakladi-osvity-vnutrishnoyi-systemy-otsinyuvannya-yakosti-osvityuk_UA
dc.relation.references17. Морзе Н.В. Основні тенденції використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. URL: http://leader.ciit.zp.ua/files/plan/2013/prez30.11.13.pdf .uk_UA
dc.relation.references18. Жалдак М.І., Рамський ЮС., Рафальська М.В. Модель системи соціально-професійних компетентностей вчителя інформатики. URL: http://lib.iitta.gov.ua/437/1/uk_UA
dc.relation.references19. Єльникова Г. В., Куценко В.І., Маслов В.І. Теоретико-методичні основи підготовки керівників до оцінювання результатів діяльності загальноосвітнього навчального закладу. Київ, 2012. 241 с.uk_UA
dc.relation.references20. Рябова З. В. Моделювання та проектування як ефективні засоби забезпечення якості надання освітніх послуг. Теорія та методика управління освітою. 2012. №8. С. 11-25.uk_UA
dc.relation.references21. Рацул А. Б., Довга Т. Я., Рацул А. В. Педагогіка: інформативний виклад: навч. посіб. 2-е вид., перероб. і доп. Київ: КНТ. 2015. 320 c.uk_UA
dc.relation.references22. Бабовал Н. Якість надання освітніх послуг як чинник забезпечення ринку праці конкурентоспроможними фахівцями. Психологічна культура вчителя в контексті викликів сучасності: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Тернопіль, 5-6 квітня 2017 р.). Тернопіль : Тайп, 2017. С. 13-15.uk_UA
dc.relation.references23. Мінакова Т. Удосконалення сутності освітніх послуг на сучасному етапі економічного розвитку. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2015. № 1. С. 123-126.uk_UA
dc.identifier.citationenTsyfra M. Analysis of educational services effіciency provision by a public organization, bachelor degree thesis on specialty 281 Public management and administration/ M.V. Digit - Ternopil: TNTU, 2023 - 67p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:281 — Публічне управління та адміністрування (бакалаври)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора