Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39585
Назва: Обґрунтування стратегії формування та ефективного використання потенціалу підприємства, на прикладі ТОВ «РМФ»
Інші назви: Justification of the strategy of formation and effective use of the company's potential, on the example of LLC «RMF»
Автори: Бакалюк, Оксана Володимирівна
Bakaliuk, Oksana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Бакалюк О. В. Обґрунтування стратегії формування та ефективного використання потенціалу підприємства, на прикладі ТОВ «РМФ»: кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“ / О. В. Бакалюк. — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 76 с.
Bibliographic description: Bakaliuk O.V. Justification of the strategy of formation and effective use of the company's potential, on the example of LLC «RMF»: master's qualification thesis on the specialty "073 — management" / O.V. Bakaliuk — Ternopil: TNTU, 2022. — 76 p.
Дата публікації: 25-гру-2022
Дата подання: 19-гру-2022
Дата внесення: 25-гру-2022
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Гарматюк, Оксана Олегівна
Члени комітету: Дудкін, Павло Дмитрович
УДК: 338.3
Теми: стратегія
strategy
потенціал
potential
базовий потенціал
basic potential
ресурси підприємства
enterprise resources
реклама
advertising
ефективність використання потенціалу
efficiency of potential use
Короткий огляд (реферат): Предмет дослідження - теоретичні та практичні контексти стратегії формування та ефективного використання потенціалу ТОВ «РМФ». Об’єкт дослідження – процес формування стратегії ефективного використання потенціалу ТОВ «РМФ». Метою роботи є обґрунтування теоретико-прикладних аспектів щодо обгрунтування рекомендацій стратегії використання потенціалу товариства. Методи дослідження – виконано на основі теоретико-інформаційного базису, що включає нормативно-правові контексти; наукові дослідження із системи менеджменту; статистична та бухгалтерська звітність товариства; інформаційне забезпечення періодичного видання; Internet-ресурси. Розроблено пропозиції щодо рекомендаційго базису стратегії використання потенціалу ТОВ «РМФ», а саме обґрунтовано проєктні рішення вдосконалення рекламної кампанії як пріоритетного стратегічного вектора та використання потенціалу за рахунок покращення виробничо-технологічних процесів (прибання двохшнекового екструдера «Е2Ш-150»). А також представлено прогнозне планування стратегії із застосуванням інтервалів довіри в контексті потенціалу товариства. Результати впроваджено у діяльність ТОВ «РМФ».
The Object of Investigation ‒ the process of forming a strategy for the effective use of the potential of LLC «RMF». The Aim of the Work is to substantiate the theoretical and practical aspects of the justification of recommendations for the strategy of using the company’s potential. Research methods ‒ are performed on the basis of a theoretical and informational basis, which includes regulatory and legal contexts; scientific research on the management system; statistical and accounting reports of the company; information provision of the periodical; Internet resources. Proposals have been developed regarding the recommendation basis for the strategy of using the potential of RMF LLC, namely, the project solutions for improving the advertising campaign as a priority strategic vector and using the potential due to the improvement of production and technological processes (adjustment of the twin-screw extruder «E2Sh-150») have been substantiated. Predictive strategy planning using confidence intervals in the context of the company’s potential is also presented.
Опис: На основі проведених наукових досліджень даної кваліфікаційної роботи магістра здійснено обґрунтовання теоретико-практичного базису стратегії формування потенціалу підприємства.
Зміст: ВСТУП 7 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ КОНТЕКСТИ СТРАТЕГІЇ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА 11 1.1 Сутністно-базисні аспекти реалізації стратегії підприємства в контексті використання потенціалу 11 1.2 Фактори впливу використання потенціалу: стратегічний підхід 16 1.3 Основні проблемні аспекти ефективного використання потенціалу підприємства 21 РОЗДІЛ 2 КОМПЛЕКСНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «РМФ» 25 2.1 Організаційно-економічна характеристика діяльності ТОВ «РМФ» 25 2.2 Аналіз фінансово-виробничої діяльності товариства 28 2.3 Стратегічний базис оцінки потенціалу підприємства із використанням програми ЕОМ 32 РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО СТРАТЕГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ НА ТОВ «РМФ» 44 3.1 Шляхи покращення рекламної кампанії на ТОВ «РМФ» як пріоритетний стратегічний вектор 44 3.2 Ефективність використання потенціалу за рахунок покращення виробничо-технологічних процесів 51 3.3 Прогнозне планування стратегії із застосуванням інтервалів довіри: практичний інструмент потенціалу товариства 58 РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 65 4.1 Забезпечення проведення ідентифікації потенційно небезпечних об’єктів 65 ВИСНОВКИ 70 БІБЛІОГРАФІЯ 74 ДОДАТКИ 77
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39585
Власник авторського права: «© Бакалюк Оксана Володимирівна, рік 2022»
Перелік літератури: 1. Альткорн Є. Стратегії виходу з товарною маркою на закордонні ринки // Маркетинг в Україні. 2013. №2. С. 14-15.
2. Васійчук В. О. Основи цивільного захисту: Навч. посібник. Львів. 2015. 384 с.
3. Войчак А.В. Сучасні тенденції розвитку каналів розподілу. Маркетинг в Україні. 2018. № 2. С. 42-43.
4. Вачевський М.В. Маркетинг для менеджера. Стрий: «Просвіта». 2013. 139 с.
5. Гаркавенко С.С. Маркетинг. К.: “Лібра”, 2011. С. 370.
6. Гейк П. Вчись аналізувати ринок. Методика та практика. Львів: Укр.-амер. Фонд «Сейбр-світло». 2018. 270 с.
7. Гойчук О.І. Економічні основи функціонування підприємства: навч. посібник. К.: ІАЕ. 2012. 467 с.
8. Голубков Е.П. Маркетингові дослідження. Теорія і методологія. К.: АСК, 2014. 221 с.
9. Дубовіч І. А. Теоретико-методичні та практичні засади ризику в системі оцінки небезпек. Науковий вісник НЛТУ України. 2021. Вип. 24.3. С. 64-70.
10. Друкер П. Як забезпечити успіх у бізнесі: новаторство і підприємництво. К.: Україна. 2012. 320 с.
11. Економіка підприємства: Навч. посіб. К.: Знання. Прес. 2015. 335 с.
12. Житна І.П. Економічний аналіз господарської діяльності підприємств. К.: Вища школа. 2014. 191 с.
13. Жовковська Т. Т. Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживача. Інноваційна економіка : Всеукр. науково-виробничий журнал. Тернопіль. 2017. №10 (36). С. 195-198.
14. Зарівняк І. І. Вихідні передумови та порядок розробки моделі управління ризиками в маркетинговій діяльності. Вісник національного університету “Львівська політехніка”. 2020. №472. С. 55-61.
15. Заремба В. П. Інтегрована система організаційних механізмів маркетингового управління діяльністю підприємств. Інвестиції: практика та досвід: наук. журнал. 2019. № 15. С. 82-87.
16. Заремба В. П. Концепція організації маркетингового управління діяльністю підприємств. Агросвіт: наук. журнал. 2018. № 14. С. 47-50.
17. Корольчук О. П. Маркетинг. Ситуаційні, творчі та контрольні завдання: Практикум. К.: Київ.нац.торг.-екон. Ун-т. 2015. 259 с.
18. Крикавський Є. Промисловий маркетинг. Львів: Видавнийтво Національного університету “Львівська політехніка”. 2015. 472 с.
19. Матвійчук-Сосніна Н. Розвиток маркетингових комунікацій в Інтернет-просторі України. Маркетинг в Україні. 2021. №6. С. 14-16.
20. Новітній маркетинг: Навч. посібник / За ред. Є. В. Савельева. К.: Знання, 2014. 420 с.
21. Окландер М. А. Логістична система підприємства. О.: “Астропринт”. 2014. 309 с.
22. Прокопенко О.В. Дослідження впливу надзвичайних ситуацій: мотиваційний підхід: Монографія. Суми: Університетська книга. 2020. 392 c.
23. Логвіна Ю. М. Сутність та значення інтегрованої системи стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств. Торгівля і ринок України: темат. зб. наук. праць. Київ. 2018. Вип. 33. С. 41-50.
24. Пересадько Г.О. Аналіз маркетингової політики просування та збуту продукції підприємства. Механізм регулювання економіки. Міжнародний науковий журнал. 2019. Т. 3, № 3 (48). С. 72-80.
25. Павленко А. Ф. Маркетинг: посібник. 2-е, доп. і випр. К.: КНЕУ. 2017. 106 с.
26. Полянська А. С. Застосування стратегічного та оперативного аналізу для контролю збутової діяльності на промисловому підприємстві. Вісник національного університету “Львівська політехніка”. 2020. №552. C. 127-132.
27. Косенков С. І. Маркетингові дослідження. К.: Скарби, 2011. 464 с.
28. Тараненко О.О. Тенденції та чинники розвитку роздрібної торгівлі в Україні. Економічний простір. 2020. №64. С. 126-131.
29. Фоломкіна І. С. Оцінка ключових компетенцій підприємства щодо маркетингового управління реалізацією його стратегій. Економіччний вісник. Луцьк. 2019. №3 (43). С. 99-107.
30. Шевченко Л.С. Вступ до маркетингу: Учеб.-практ. надбавка. X.: Консул, 2011. 672 с.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ Бакалюк О.В..pdfКваліфікаційна робота магістра Бакалюк О.В.1,29 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка Бакалюк О.В..pdfАвторська довідка Бакалюк О.В.230,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора