Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39584
Назва: Формування стратегії управління діяльністю підприємства на засадах маркетингу і логістики
Інші назви: Formation of an enterprise management strategy on the basis of marketing and logistics
Автори: Боднар, Діана Олегівна
Bodnar, Diana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Боднар Д. О. Формування стратегії управління діяльністю підприємства на засадах маркетингу і логістики : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“ / Д. О. Боднар. — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 83 с.
Дата публікації: 21-гру-2022
Дата внесення: 25-гру-2022
Країна (код): UA
Науковий керівник: Семенюк, Світлана Богданівна
Члени комітету: Крамар, Ірина Юріївна
УДК: 339.13
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
маркетингово-логістична стратегія
SWOT- аналіз
ринок паливно-мастильних матеріалів.
strategy
marketing and logistics strategy
SWOT analysis
fuel and lubricants market
Короткий огляд (реферат): Дослідження на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2022. Розроблено маркетингово-логістичну стратегію управління ТОВ «МАГІСТР-Д», зокрема проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства, а також досліджено макро- та мікросередовище, на основі якого сформовано SWOT-аналіз. Запропоновано шляхи реалізації стратегії управління маркетингово-логістичною стратегією для досліджуваного підприємства.
Research for obtaining a master's degree in specialty 075 "Marketing" - Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyu. – Ternopil, 2022. A marketing and logistics management strategy of "MAGISTR-D" LLC was developed, in particular, an analysis of the company's marketing activities was carried out, as well as a macro and micro environment was studied, on the basis of which a SWOT analysis was formed. Ways of implementing the marketing and logistics strategy management strategy for the enterprise under study are proposed.
Опис: Сьогодні формування маркетингової стратегії для суб’єктів господарювання є основою планування подальшого стратегічного розвитку, виживання в кризових умовах, переорієнтації, опанування нових та закріплення поточних позицій на ринках збуту. Тому, потреба формування та подальшого вибору стратегії діяльності являється важливою складовою успішного функціонування будь-якого суб’єкту господарювання. На кожній стадії свого життєвого циклу організація має певні параметри, котрі надають уяву про умови її функціонування, характеризують поточний стан та перспективи подальшого розвитку. Варто зазначити, що сучасні ринкові умови пред’являють нові вимоги до всіх без винятку суб’єктів господарювання. Ці вимоги обумовлюються не тільки все зростаючим рівнем конкуренції та високими вимогами до параметрів якості продукції та послуг, але й спроможністю до вчасного та гнучкого реагування на зміни зовнішнього середовища, які можуть нести як можливості, так і загрози. Тож, успішна компанія має представляти собою єдиний організм, де саме стратегія виступатиме об’єднуючою ланкою всіх його складових.
Зміст: ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ В УПРАВЛІННІ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність та необхідність розробки маркетингової стратегії
1.2. Види маркетингових та логістичних стратегій та принципи їх формування
1.3. Вибір оптимальних логістичних та маркетингових стратегій
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТОВ «МАГІСТР-Д»
2.1. Характеристика маркетингової діяльності підприємства
2.2. Аналіз макро та мікросередовища ТОВ «Магістр -Д»
2.3. SWOT-аналіз досліджуваного підприємства
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ДЛЯ ТОВ «МАГІСТР-Д» НА ЗАСАДАХ МАРКЕТИНГОВО-ЛОГІСТИЧНОГО ПІДХОДУ
3.1. Модель формування маркетингово-логістичної стратегії підприємства
3.2. Шляхи управління маркетингово-логістичною стратегією для ТОВ «Магістр -Д»
Висновки до розділу 3
РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ
Висновки до розділу 7
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39584
Власник авторського права: © Боднар Діана Олегівна, 2022
Перелік літератури: 1. Господарський кодекс України. - URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15;
2. Про безпечність та якість харчових продуктів: Закон України [прийнято ВР 23 грудня 1997 року № 771/97-ВР] // www.rada.gov.ua.
3. Про охорону праці: Закон України [прийнято ВР 14 жовтня 1992 року № 2694-ХІ] // www.rada.gov.ua.
4. Аванесова Н. Е. Сучасні тенденції дослідження моделей стратегічного управління підприємством [Текст] / Н. Е. Аванесова, А. С. Лубенська // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 16№Ч.1. – С.6–10..
5. Антонюк А.В. Доцільність переходу українських підприємств на аутсорсинг логістичних послуг в умовах нестабільного середовища URL: http://probl-economy.kpi.ua/pdf/2010_6.pdf
6. Андрєєва Н.М. Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства: сучасний погляд на проблематику / Наталя Миколаївна Андрєєва, Дар’я Володимирівна Зіньковська // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць. за ред..М.І. Звєрякова. Одеса: Одеський національний економічний університет) – Вип №1 №56. С-11-18
7. Бєлова Т.Г. Оцінювання зовнішньоекономічного потенціалу підприємства за його ключовими елементами / О. Ф. Крайнюченко, Т. Г. Бєлова, Т. В. Гаврилова // Наукові засади формування та використання економічного потенціалу : монографія /за заг. ред. В. Я. Швеця, В. М. Соловйова. – Черкаси : Черкаський нац. ун-т ім. Б. Хмельницького, 2013. – С. 84-93.
8. Балабанова Л. В., Холод В.В., Балабанова І. В. Стратегічний маркетинг: підручник. - Київ, 2012. 612 с. 75.
9. Балабанова, Л. В. Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід [Текст]: монографія / Л. В.Балабанова, В. В. Холод. – Донецьк : ДонДУЕТ, 2006. – 294 с.
10. Баланович А.М. Обґрунтування стратегії розвитку промислового підприємства на основі ринкових тенденцій /А.М. Баланович: дисертаційне дослідження на здобуття наукового степеня кандидата економічних наук. – Харків, 2018. – 343 с.
11. Балацький Є.О., Бондаренко А.Ф. Маркетинг: навч. посібник. Суми: ДВНЗ «УАБС НБУ», 2015. 397 с.
12. Біловодська О.А. Маркетинговий менеджмент [Текст]: навчальний посібник. – К.: Знання, 2010. – 332с.
13. Бліщук К. Сучасні маркетингові стратегії / К. Бліщук // Ефективність державного управління. 2016. Вип. 4 (49) Ч. 2. С. 301-308.
14. Бузько І.Р. Конкурентне позицпозиціювання в стратегічному управлінні підприємства / І.Р. Бузько, С.А. Рекіянов // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. 2007. - № 10. - С. 37–43.
15. Бутов А.М. Перспективи використання логістичних стратегій для забезпечення конкурентоспроможності підприємства [Текст] / А. М. Бутов // Економічний аналіз : зб. наук. праць / Тернопільський національний економічний університет; редкол.: С. І. Шкарабан (голов. ред.) та ін. – Тернопіль : Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету „Економічна думка”, 2013. – Том 14. – № 2. – С. 124-131.
16. Верлока В. С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / В.С. Верлока, М.К. Коноваленко, О.В. Сиволовська. – Харків: УкрДАЗТ, 2017. – 289 с.
17. Вернигор Є. В. Маркетингова стратегія підприємства / Є. В. Вернигор // Управління розвитком. 2014. № 5. С. 27-28. URL: http://nbuv.gov.ua/jpdf/Uproz_2014_5_14.pdf.
18. Войчак A.B. Маркетинговий менеджмент / А.В. Войчак, А.Ф. Павленко - К.: КНЕУ, 2008. – 268 с.
19. Гаркавенко С.С. Маркетинг: підручник / С. С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 2002. – 712 с.
20. Гаркавенко С.С. Маркетинг: підручник / С.С. Гаркавенко. – [7-ме вид.]. – Київ : Лібра, 2010. – 720 с.
21. Герасимчук В.Г. Управление маркетингом: учеб. пособие / В.Г. Герасимчук. – К. : ІСДО, 2006. – 424 с.
22. Головко Т.В. Стратегічний аналіз: / Т.В. Головко, С.В. Сагова. Навч.- метод. посібник для самост. вивч. дисц. / За ред. д-ра екон. наук, проф.. М.В. Кужельного. – К.КНЕУ, 2002. – 198 с.
23. Горбаченко С.А. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навчальний посібник / С.А. Горбаченко, В.А. Карпов, Р.І. Шевченко. К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. 320 с.
24. Гончаренко Т.Г. Сучасна концепція стратегічного маркетингу:організаційно-економічний механізм / Т.П. Гончаренко // Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України: зб. Наук. Праць. – Суми: УАБС НБУ, 2010. – Вип.29. С.200-207.
25. Григор А.В. Дослідження інструментальних стратегій маркетингу / А. В. Григор // Актуальні проблеми економіки. – 2005. – № 2 (44). – С. 47-52.
26. Гудзь О.І. Методичний підхід до обґрунтування стратегії розвитку підприємства / О.І. Гудзь, О.Б. Мусійовська // Економіка та управління підприємствами. 2018. Вип. 18. С. 346-352.
27. Данько Н, Куріна С. Сучасні тенденції маркетингу на туристичних підприємствах. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. 2018, С.102-108.
28. Дикань В.Л. Стратегічне управління: [навч. посіб.] / В.Л. Дикань, В.О. Зубенко, О.В. Маковоз [та ін.]. – Київ : ЦУЛ, 2013. – 272 с. 77.
29. Добриненко Т.В. Наукові підходи до оцінки ефективності маркетингової стратегії промислового підприємства / Т.В. Добриненко, І.О. Романенко // Економічна думка. – 2015. - № 11. – С. 59-57.
30. Економічна енциклопедія: в 3 т. / C.B. Мочерний (відп. ред.) та ін. — К.: Академія, 2001. — Т. 2. — 848 с.
31. Економічні ризики: фінансово-обліково-аналітичний аспекти: монографія/за ред. докт. екон. наук, проф. З.В. Гуцайлюка.-Тернопіль: ТНТУ ім. І Пулюя, 2011.-200с.
32. Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій / В.А. Фалович [та ін.]; за ред. д.е.н, доц. В.А. Фаловича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2019. – 231 с.
33. Євдокимов А. В. Логістичні стратегії та логістичні процеси на торговельних підприємствах [Текст] / А. В. Євдокимов, Ю. В. Чорток, А. О. Родимченко // Сталий розвиток економіки: Всеукраїнський наукововиробничий журнал / ПВНЗ «Університет економіки і підприємництва» ПП «Інститут економіки і технологій підприємництва». – 2012. – Вип. 1 (11). – С. 246-249.
34. Євчук З.Р. Ефективність маркетингової діяльності промислового підприємства / З.Р. Євчук, І.О. Дмитрук // Регіональна економіка. – 2017. - № 10. – С. 24-27.
35. Жижарєва В.В., Савельєва Т.М. Формування стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності /В.В. Жижарєва, Т.М. Савельєва // Економіка і суспільство. 2017. № 9. С. 423-427. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/9_ukr/73.pdf
36. Закаблук Г.О. Дослідження динаміки показників фінансовоекономічного стану промислових підприємств / Г.О. Закаблук // Інвестиції: практика та досвід. 2018. № 12. С. 36-41.
37. Зозульов О. Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє /О. Зозульов // Маркетинг в Україні. 2017. № 5-6. С. 64-72. 78
38. Зозульов О.В. Система показників рівня попиту на ринку та її зв’язок з маркетинговою стратегією компанії / О.В. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2003. - №2. - С. 22-24.
39. Ковальчук С.В. Проблеми маркетингового менеджменту в сучасних умовах господарювання / С.В. Ковальчук, А.С. Бура // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – Хмельницький, 2014. – № 4. Т. 3. – С. 290–294.
40. Ковтун О.І. Стратегії підприємства: монографія / О.І. Ковтун – Львів: Видавництво Львівської комерційної академії, 2008. – 424 с.
41. Котлер Ф. Маркетинг 4.0: від традиційного до цифрового / Філіп Котлер. – К.: Вид-во «КМ-БУКС», 2020. – 104с.
42. Кочубей Д. Розробка логістичних стратегій торговельних підприємств / Д. Кочубей // Товари і ринки . - 2010. - № 1. - С. 9-17.
43. Крикавський Є. В. Логістика. Основи теорії: підруч. – 2-ге вид., доп. і перероб. / Є. В. Крикавський. – Львів: Інтелект-Захід, 2006. – С. 156.
44. Крикавський Є.В., Третьякова Л.І., Косар Н.С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 256 с.
45. Карпенко Н. Історична ґенеза маркетингу в Україні. – Українська наука: минуле, сучасне і майбутнє, 2008. Вип.13. С. 35-44.
46. Куденко Н.В. Маркетингові стратегії фірми: монографія / Н. В. Куденко. – К. : КНЕУ, 2002. – 245 с.
47. Луцяк В. В. Маркетингова діяльність підприємства: навч. посіб. / В. В. Луцяк, О. П. Красняк, М. В. Кондратова ; Вінниц. нац. аграр. ун-т. - Вінниця : ТВОРИ, 2019. - 353 с.
48. Логистическая стратегия и какие стратегии получили наибольшее распространение URL: http://www.logsystems.ua/articles/logisticheskayastrategiya-i-kakie-strategii-poluchili-naibolshee-rasprostranenie
49.Маркетинг / за ред.. В.Руделіус. – К.:Навч-метод. центр «Консорціум з удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2008.- 658c.
50. Маркетинг для магістрів: навчальний посібник / за заг ред. С.М. Ілляшенка. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2012. – 928 с.
51. Маркетинговий менеджмент: навч. посіб. / за ред. Л.В. Балабанової. – 3-є вид., перероб. і доп. – К.: Знання, 2009. – 354 с.
52. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента / М. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури. – Пер. с англ. – М.: Дело, 1992. – 701с.
53. Музичка Є.О. Оцінка ефективності управління збутовою діяльністю туристичних підприємств / URL: http://soskin.info/userfiles/file/2018/11- 12%202013%20EX/11-12(2)/ Muzychka.pdf.
54. Недашківська Л.М. Маркетингова стратегія підприємства / Л.М. Недашківська // Регіональна економіка. – 2016. - № 11. – С. 110-117.
55. Нечипорук С.В. Методичні підходи до формування стратегій маркетингового менеджменту підприємств / С.В. Нечипорук // Збірник наукових статей ПВНЗ «Європейський університет». – 2012. – Вип. 4. – С. 24- 28.
56. Оксентюк Б. Сучасні методи оцінки та маркетингового забезпечення підвищення рівня конкурентоспроможності [Електронний ресурс] / Богдана Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 482-490. — URL:: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21obaprk.pdf
57. Оксентюк Б.А., Міщук О.І. Маркування продукції як важливий елемент маркетингової товарної політики / Б.А. Оксентюк, О.І.Міщук // Галицький економічний вісник. – Т.: ТНТУ, 2019. – № 6. – С. 119-125.
58. Олашевич М.Ю. Удосконалення теоретико-методичних підходів до формування оптимальної маркетингової кампанії / М.Ю.Олашевич // Вісник СНАУ. — Сер. Економіка та менеджмент. — 2015. — № 6—7. — С. 236—239.
59. Основи охорони праці: підручник / К.Н. Ткачук, Н.О. Халімовський, В.В. Зацарний та ін. ; за ред. К.Н. Ткачука і М.О. Халімовського. К.: Основа, 2006. – 448 с. 80.
60. Планування маркетингу. 2-ге вид. перероб. та доп. : навч. посіб. / О. А. Овєчкіна, Д. В. Солоха, К. В. Іванова, В. В. Морєва, О. В. Бєлякова, О. Б. Балакай – К. : «Центр учбової літератури», 2013. – 352 с. URL: https://cul.com.ua/preview/plan_market.pdf
61. Пальчик І.М. Формування логістичної стратегії підприємства у сучасних умовах господарювання // Ефективна економіка. – 2014. –- №11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3575
62. Плоха О.Б. Оцінка ефективності функціонування системи управління маркетингом на підприємстві / О.Б. Плоха // БізнесІнформ. – 2012. - № 5. – С. 258-260.
63. Пономаренко В.С. Стратегія розвитку підприємства в умовах кризи Текст: монографія / В.С. Пономаренко, О. М. Тридід, М. О. Кизим. – Х. : ІНЖЕК, 2013. – 328 с.
64. Портер Майкл Е. Стратегія конкуренції./ М. Е. Портер Пер. з англ. — К. Основи, 1998. - 392 с.
65. Провост Ф. Data Science для бізнесу. Як збирати, аналізувати і використовувати дані / Фостер Провост і Том Фоусетт ; пер. з англ. Анастасія Дудченко. - Київ : Наш формат, 2019. - 396с.
66. Райко Д.В. Стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності: методологія та організація: монографія / Д. В. Райко. – Х. : Інжек, 2008. – 632 с.
67. Ратушняк О.Г. Менеджмент та маркетинг: практикум / О. Г. Ратушняк, Н. М. Тарасюк ; Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця : ВНТУ, 2018. - 119 с.
68. Світвуд А. Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними [Текст] / Адель Світвуд ; пер. з англ. Олександра Асташова. - Київ : Наш формат, 2019. - 150 с.
69. Саєнко М.Г. Стратегія підприємства: навч. посіб. / М.Г. Саєнко. Тернопіль: ТАЙП, 2010. 223 с.
70. Семенюк С. Маркетингове планування діяльності підприємств / С.Семенюк // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 84-92.
71. Семенюк С.Б. Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств / Галицький економічний вісник: ТНТУ, 2015 Том 49. № 2. С. 204- 212.
72. Семенюк С.Б. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович // Маркетинг і цифрові технології. 2020. № 1. С.61-72.
73. Сенишин О.С., Кривешко О.В. Маркетинг: навч. посібник. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с.
74. Cергіїв В. І. Найбільш поширені логістичні стратегії / В. І. Сергіїв URL:http://www.elitarium.ua/2007/12/11/ logisticheskie_strategii.html
75. Стратегічне планування у системі логістичного менеджменту: URL: https://pidru4niki.com/71744/logistika/strategichne_planuvannya_sistemi_logistichno go_menedzhmentu.
76. Стратегія і планування в комерційній логістиці URL:: https://stud.com.ua/15022/logistika/strategiya_planuvannya_komertsiyniy_log istitsi.
77. Стратегія и планування логістики URL: http://transportinform.com/logistika/57-logistics-strategy.html
78. Стрій Л.О. Маркетинг ХХІ століття. Концептуальні зміни та тенденції розвитку: монографія / Л.О. Стрій // За наук. ред. проф. А.К. Голубєва. – Одеса: ВМВ, 2010. – 320 с.
79. Талан М.В. Моделювання логістичних стратегій торговельних підприємств / М. В. Талан // Вісник Національного університету «Львівська політехніка» «Логістика». – №633. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2018. – с. 696-701.
80. Ткачова С.С. Стратегічний менеджмент : методичні рекомендації для практичних та семінарських занять / уклад. С. С. Ткачова; Харківський держ. ун-т харчування та торгівлі. Харків : ХДУХТ, 2021. 62с.
81. Тридід О. М. Логістичний менеджмент: навч. посіб. / О. М. Тридід, К. М. Таньков; за ред. проф., д-ра екон. наук О. М. Тридіда. – Харків: ВД “ІНЖЕК”, 2015. – 224 с.
82. Фалович В. А. Складське господарство в ланцюгу поставок: між витратами та корисністю / В. А. Фалович // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2014. – № 811: Логістика. – С. 438-445.
83. Фалович В. А. Структурування ланцюга поставок у контексті ідентифікації джерел формування емерджентних властивостей / В.А. Фалович // Вісник Національного університету «Львівська політехніка» «Логістика».– Львів, 2017. – № 862. – С. 213-232.
84. Фалович В.А. Використання засобів логістичної інфраструктури в ланцюгу поставок. Економіка та суспільство (Електронне наукове фахове видання) – Мукачево 2017. – Випуск №10, С. 389-395. – URL: http://economyandsociety.in.ua/journal/10_ukr/68.pdf
85. Фалович В.А. Перспективи залучення промислових підприємств України до міжнародних ланцюгів поставок / В.А. Фалович. – Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2016. – № 487. – С. 170- 177. URL: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/34898/1/27_170-177.pdf
86. Фатхудинов Р. А. Стратегический маркетинг: учебник / Р.А. Фатхудинов. – М. : Бизнес-школа «Интел-синтез», 2000. – 640 с.
87. Федорович Р.В., Семенюк С.Б. Маркетингове моделювання діяльності підприємств // Наука й економіка, 2010. Випуск 2 (18), с.150-156.
88. Череп А. В., Сучков А. В. Стратегічне планування і управління. Навчальний посібник. — К. : «Кондор», 2011. — 334 с.
89. Харчук В.Ю. Система стратегічного ризик-планування інноваційно активних суб’єктів господарювання / Економіка та держава, 2009. № 2. С.26-28.
90. Цілі логістичної системи. URL: https://learn.ztu.edu.ua/mod/resource/view.php?id=93116
91. Шершньова З.Є., Оборська С.В. Стратегічне управління. / З.Є Шершньова, С.В. Оборська. – К.: КНЕУ, 1999. – 589с.
92. Шкардун В. Оцінка готовності підприємства до реалізації маркетингової стратегії / В. Шкардун, Т. Ахтямов // Маркетинг. – 2010. – № 3 (58). – С. 44 – 58.
93. Якимишин Л.Я. Обґрунтування умов виникнення синергічного ефекту в ланцюгах поставок споживчих товарів особливих габаритів / Л.Я.Якимишин // Науковий журнал Сумського державного університету «Маркетинг і менеджмент інновацій» №2. 2017. С. 109-120
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Магістерська_Боднар.pdf1,69 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Боднар.pdf425,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора