กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37177

ชื่อเรื่อง: Характеристика маркетингу в публічній сфері
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Characteristics of marketing in public sphere
ผู้แต่ง: Коваль, Іванна
Шведа, Наталія Михайлівна
Koval’, Ivanna
Shveda, Nataliia
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Коваль І. Характеристика маркетингу в публічній сфері / Коваль Іванна, Шведа Наталія // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 10–11. — (Маркетинг та підприємництво: інтеграція досвіду).
Bibliographic description (International): Koval’ I., Shveda N. (2021) Kharakterystyka marketynhu v publichnii sferi [Characteristics of marketing in public sphere]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 10-11 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Conference/Event: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 22-พฤศ-2021
Date of entry: 10-มกร-2022
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
UDC: 339.138
005.4
Number of pages: 2
Page range: 10-11
Start page: 10
End page: 11
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37177
URL for reference material: https://www.ukrlogos.in.ua/10.11232-2663-4139.12.03.html
References (Ukraine): 1) Ромат Є. Маркетинг у публічному управлінні. Вісник КНТЕУ. 2016. № 4. С.56-67.;
2) Дейнега О. В., Дейнега І. О. Маркетинг як інструмент розвитку потенціалу послугової діяльності територіальних громад. ΛΌГOΣ. ONLINE. № 12 (August, 2020). URL: https://www.ukrlogos.in.ua/10.11232-2663-4139.12.03.html
References (International): 1) Romat Ye. Marketynh u publichnomu upravlinni. Visnyk KNTEU. 2016. No 4. P.56-67.;
2) Deineha O. V., Deineha I. O. Marketynh yak instrument rozvytku potentsialu posluhovoi diialnosti terytorialnykh hromad. LΌHOS. ONLINE. No 12 (August, 2020). URL: https://www.ukrlogos.in.ua/10.11232-2663-4139.12.03.html
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
MTEMSTE_2021_Koval_I-Characteristics_of_marketing_10-11.pdf381,9 kBAdobe PDFดู/เปิด
MTEMSTE_2021_Koval_I-Characteristics_of_marketing_10-11.djvu22,5 kBDjVuดู/เปิด
MTEMSTE_2021_Koval_I-Characteristics_of_marketing_10-11__COVER.png305,23 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น