Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37177

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Іванна
dc.contributor.authorШведа, Наталія Михайлівна
dc.contributor.authorKoval’, Ivanna
dc.contributor.authorShveda, Nataliia
dc.coverage.temporal22 листопада 2021 року
dc.coverage.temporal22 November 2021
dc.date.accessioned2022-01-10T14:59:22Z-
dc.date.available2022-01-10T14:59:22Z-
dc.date.created2021-11-22
dc.date.issued2021-11-22
dc.identifier.citationКоваль І. Характеристика маркетингу в публічній сфері / Коваль Іванна, Шведа Наталія // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 10–11. — (Маркетинг та підприємництво: інтеграція досвіду).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37177-
dc.format.extent10-11
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
dc.relation.ispartofProceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
dc.relation.urihttps://www.ukrlogos.in.ua/10.11232-2663-4139.12.03.html
dc.titleХарактеристика маркетингу в публічній сфері
dc.title.alternativeCharacteristics of marketing in public sphere
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc339.138
dc.subject.udc005.4
dc.relation.references1) Ромат Є. Маркетинг у публічному управлінні. Вісник КНТЕУ. 2016. № 4. С.56-67.;
dc.relation.references2) Дейнега О. В., Дейнега І. О. Маркетинг як інструмент розвитку потенціалу послугової діяльності територіальних громад. ΛΌГOΣ. ONLINE. № 12 (August, 2020). URL: https://www.ukrlogos.in.ua/10.11232-2663-4139.12.03.html
dc.relation.referencesen1) Romat Ye. Marketynh u publichnomu upravlinni. Visnyk KNTEU. 2016. No 4. P.56-67.;
dc.relation.referencesen2) Deineha O. V., Deineha I. O. Marketynh yak instrument rozvytku potentsialu posluhovoi diialnosti terytorialnykh hromad. LΌHOS. ONLINE. No 12 (August, 2020). URL: https://www.ukrlogos.in.ua/10.11232-2663-4139.12.03.html
dc.identifier.citationenKoval’ I., Shveda N. (2021) Kharakterystyka marketynhu v publichnii sferi [Characteristics of marketing in public sphere]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 10-11 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
dc.citation.spage10
dc.citation.epage11
dc.citation.conferenceВсеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.