Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37177

Tytuł: Характеристика маркетингу в публічній сфері
Inne tytuły: Characteristics of marketing in public sphere
Authors: Коваль, Іванна
Шведа, Наталія Михайлівна
Koval’, Ivanna
Shveda, Nataliia
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Коваль І. Характеристика маркетингу в публічній сфері / Коваль Іванна, Шведа Наталія // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 10–11. — (Маркетинг та підприємництво: інтеграція досвіду).
Bibliographic description: Koval’ I., Shveda N. (2021) Kharakterystyka marketynhu v publichnii sferi [Characteristics of marketing in public sphere]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 10-11 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Konferencja/wydarzenie: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 22-lis-2021
Date of entry: 10-sty-2022
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
UDC: 339.138
005.4
Strony: 2
Zakres stron: 10-11
Główna strona: 10
Strona końcowa: 11
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37177
Związane URL literatura: https://www.ukrlogos.in.ua/10.11232-2663-4139.12.03.html
Wykaz piśmiennictwa: 1) Ромат Є. Маркетинг у публічному управлінні. Вісник КНТЕУ. 2016. № 4. С.56-67.;
2) Дейнега О. В., Дейнега І. О. Маркетинг як інструмент розвитку потенціалу послугової діяльності територіальних громад. ΛΌГOΣ. ONLINE. № 12 (August, 2020). URL: https://www.ukrlogos.in.ua/10.11232-2663-4139.12.03.html
References: 1) Romat Ye. Marketynh u publichnomu upravlinni. Visnyk KNTEU. 2016. No 4. P.56-67.;
2) Deineha O. V., Deineha I. O. Marketynh yak instrument rozvytku potentsialu posluhovoi diialnosti terytorialnykh hromad. LΌHOS. ONLINE. No 12 (August, 2020). URL: https://www.ukrlogos.in.ua/10.11232-2663-4139.12.03.html
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi