Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36987
Назва: Дослідження управління організацією в умовах ринку, на прикладі ТОВ «Медіацентр «Свіча»
Інші назви: Research of organization management in market conditions, for example LLC «Media Center «Svicha»
Автори: Матвєєв, Віталій Сергійович
Matvieiev, Vitalii
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Матвєєв В.С. Дослідження управління організацією в умовах ринку, на прикладі ТОВ «Медіацентр «Свіча»: кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „073 — менеджмент“ / В. С. Матвєєв. — Тернопіль: ТНТУ, 2021. — 78 с.
Bibliographic description: Matvieiev V.S. Research of organization management in market conditions, for example LLC «Media Center «Svicha»: qualification work of a master in the specialty "073 - Management" / V.S. Matvieiev. - Ternopil: TNTU, 2021. - 78 p.
Дата публікації: 20-гру-2021
Дата подання: 27-гру-2021
Дата внесення: 29-гру-2021
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Гарматюк, Оксана Олегівна
Garmatiuk, Oksana
Члени комітету: Нагорняк, Галина Степанівна
Nahorniak, Halyna
УДК: 005.7/655
Теми: 073
менеджмент
дослідження управління
management research
підходи до дослідження системи управління
approaches to management system research
організація управління
management organization
моделювання з інтервалами довіри
modeling with confidence intervals
менеджер з реклами
advertising manager
Короткий огляд (реферат): Предмет дослідження - теоретичні, методичні та практичні аспекти дослідження управління ТОВ «Медіацентр «Свіча». Об’єкт дослідження – це процес управління ТОВ «Медіацентр «Свіча». Метою роботи є розробка теоретичних та практичних контекстів із дослідження систем управління організації в сучасних умовах ринку. Методи дослідження – загальнонаукові методи, наукового пізнання, аналіз і синтез, ситуаційний аналіз, комплексні дослідження, економіко-статистичні, математичні, кількісного аналізу й експертних оцінок, порівняння, групування, графічний, табличний. Розроблено пропозиції щодо удосконалення управління ТОВ «Медіацентр «Свіча», а саме обґрунтовано проєктні рішення впровадження посади менеджера з реклами та запропоновано комплекс заходів забезпечення рекламної кампанії як вектор зміцнення управління товариством. На основі чого сформовано прогнозне моделювання з інтервалами довіри перспектив розвитку досліджуваної друкарні. Результати впроваджено у діяльність ТОВ «Медіацентр «Свіча».
The Subject of Investigation is theoretical, methodical and practical aspects of the research of the management of LLC «Media Center «Svicha». The Object of Investigation it is a management process the LLC «Media Center «Svicha». The Aim of the Work is to substantiate the theoretical and practical contexts for the study of management systems the organization in modern market conditions. The Methods of Investigation are general scientific methods, scientific knowledge, analysis and synthesis, situational analysis, complex research, economic and statistical, mathematical, quantitative analysis and expert assessments, comparison, grouping, graphical, tabular. Proposals for improving the management of LLC «Media Center «Svicha» were developed, namely project solutions for the introduction of position advertising manager were substantiated and a set of measures to ensure the advertising campaign as a vector for strengthening the company’s management was proposed. On the basis of which the forecast modeling with intervals of trust prospects development the investigated printing house is formed. The results were implemented in the activities of the LLC «Media Center «Svicha».
Зміст: Вступ 7 Розділ 1 Теоретичний базис управління організацією в умовах ринку 10 1.1 Складові управління як визначальний орієнтир розвитку організації 10 1.2 Функціональні показники діяльності управління організацією 15 1.3 Основні методи управління організацією 21 Розділ 2 Комплексне дослідження управління ТОВ «Медіацентр «Свіча» 25 2.1 Характеристика управління ТОВ «Медіацентр «Свіча» 25 2.2 Аналізування фінансових результатів досліджуваного товариства із застосуванням Excel 31 2.3 Комплексна оцінка організації управління ТОВ «Медіацентр «Свіча» 42 Розділ 3 Шляхи удосконалення управління ТОВ «Медіацентр «Свіча» 47 3.1 Проєктний захід щодо впровадження посади менеджера з реклами ТОВ «Медіацентр «Свіча» 47 3.2 Економічне обґрунтування рекламної кампанії як вектор зміцнення управління товариством 54 3.3 Прогнозне моделювання з інтервалами довіри перспектив розвитку досліджуваної друкарні 61 Розділ 4 Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях 68 4.1 Основні завдання в галузі охорони праці 68 4.2 Загрози навколишньому середовищу при управлінській діяльності товариства 70 Висновки та пропозиції 73 Бібліографія 75 Додатки 78
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36987
Власник авторського права: «© Матвєєв Віталій Сергійович, рік 2021»
Перелік літератури: 1. Абдуллін Р. Нові підходи до управління підприємствами в Україні. Підприємництво, господарство і право. 2018. № 10. С. 216-218. 2. Андрушків Б. М. Криза взаємовідносин у загальній теорії криз. Журнал Європейської економіки. Червень 2011. Том 10 (№ 2). С. 121–131. 3. Бізнес-менеджмент: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. І. Федулова, В. Г. Федоренко, В. Ф. Гриньо та ін.; За заг. ред. Л. І. Федулової. К.: МАУП. 2007. 632 с. 4. Бурий С. А. Антикризове управління та управлінські рішення – проблеми підприємств малого бізнесу: Монографія. Хмельницький: ТОВ «Тріада-М». 2006. 93 с. 5. Васійчук В. О. Основи цивільного захисту: Навч. посібник. Львів, 2010. 384 с. 6. Вачевський М.В. Маркетинг для менеджера. Стрий: “Просвіта”. 2013. 139 с. 7. Вудвуд В. В. Антикризове управління підприємством як засіб стабілізації його фінансового стану. Інноваційна економіка. 2009. № 5. С. 236–239. 8. Гарматюк О. Управління змінами на підприємстві. Галицький економічний вісник. 2004. № 2. С. 28–34. 9. Герасимчук В. Г. Розвиток підприємства: діагностика, стратегія, ефективність. К.: Вища школа. 1995. 289 с. 10. Гойчук О.І. Економічні основи функціонування підприємства: навч. посібник. К.: ІАЕ. 2010. 467 с. 11. Дмитренко А. І. Стратегії антикризової діяльності промислових підприємств. Вісник Криворізького економічного інституту КНЕУ. 2013. № 4 (20). С. 49–53. 12. Дубовіч І. А. Теоретико-методичні та практичні засади ризику в системі оцінки небезпек. Науковий вісник НЛТУ України. 2019. Вип. 24.3. С. 64-70. 13. Друкер П. Як забезпечити успіх у бізнесі: новаторство і підприємництво. К.: Україна. 2012. 320с. 14. Житна І.П. Економічний аналіз господарської діяльності підприємств. К.: Вища школа. 2014. 191 с. 15. Зарівняк І. І. Вихідні передумови та порядок розробки моделі управління ризиками в маркетинговій діяльності. Вісник національного університету “Львівська політехніка”. 2018. №472. С.55–61. 16. Кабаков Ю. Напрямки удосконалювання систем управління: стандарти, методи або цілі підприємства. Стандартизація. Сертифікація. Якість. 2017. № 2. С. 39–42. 17. Кирич Н. Б. Антикризова стратегія – умова стабільного розвитку підприємства. Всеукраїнський науково-виробничий журнал: Сталий розвиток економіки. 2010. № 3. С. 57–62. 18. Логвіна Ю. М. Сутність та значення інтегрованої системи стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств. Торгівля і ринок Україн : темат. зб. наук. пр. Донецьк : ДонНУЕТ. 2016. Вип. 33. С. 41–50. 19. Макаренко М.В. Формування механізму управління ефективним функціонуванням підприємства. Актуальні проблеми економіки. 2018. № 1. С. 126–135. 20. Мороз В.М. Охорона праці. Вінниця. НОВА КНИГА. 2015. 544 с. 21. Пересадько Г.О. Аналіз маркетингової політики просування та збуту продукції підприємства. Механізм регулювання економіки. Міжнародний науковий журнал. 2018. Т. 3, № 3 (48). С. 72–80. 22. Прокопенко О.В. Дослідження впливу надзвичайних ситуацій: мотиваційний підхід: Монографія. Суми: Університетська книга. 2018. 392 c. 23. Рогоза М. Є. Управління промисловими підприємствами: соціально-економічні чинники та особливості організації: монографія. Полтава: РВЦ ПУСКУ. 2018. 281 с. 24. Скібіцький О. М. Антикризовий менеджмент: навч. посібник. К.: Центр навч. літ-ри. 2009. 568 с. 25. Тараненко О.О. Тенденції та чинники розвитку роздрібної торгівлі в Україні. Економічний простір. 2018. №64. С. 126–131. 26. Фоломкіна І. С. Оцінка ключових компетенцій підприємства щодо маркетингового управління реалізацією його стратегій. Вісник ДонНУЕТ: наук. журнал. Донецьк. 2013. №3 (43). С. 99–107. 27. Христенко Л.М. Структура факторів зовнішньої та внутрішньої ефективності управління підприємством. Економіка. Менеджмент. Підприємництво. Зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. Вип. 15. Луганськ: СНУ ім. В. Даля. 2006. С. 162–172. 28. Христенко Л.М. Інтегрована оцінка ефективності управління підприємством: процедура та використання результатів. Економіка. Менеджмент. Підприємництво. Зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. Вип. 16. Луганськ: СНУ ім. В. Даля. 2006. С. 126–135. 29. Чикуркова А. Д. Стратегія управління. Кам’янець-Подільський: Видавець ПП Зволейко Д. Г. 2010. 428 с. 30. Charles W. L. Hill Strategic Management Theory. An integrated approach. New York.: Hoyghton Mifflin Company. 2004. 89–90.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ_Матвєєв В.С..pdf2,58 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Матвєєв.pdf452,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора