Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36873
Назва: Підвищення ефективності транспортного процесу доставки продукції фірми ТОВ ”Ласка” у Центральному регіоні України
Інші назви: Increase of LLC “Laska” products transport delivery efficiency in the Central region of Ukraine
Автори: Смаль, Віктор Вікторович
Smal, Victor
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Смаль В. В. Підвищення ефективності транспортного процесу доставки продукції фірми ТОВ ”Ласка” у Центральному регіоні України : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „275 — транспортні технології (на автомобільному транспорті)“ / В. В. Смаль. — Тернопіль: ТНТУ, 2021. — 65 с.
Bibliographic description: Smal V. Increase of LLC “Laska” products transport delivery efficiency in the Central region of Ukraine „275 –Transport technologies“ / V. Smal . − Ternopil: TNTU, 2021. – 65 р.
Дата публікації: 2021
Дата подання: 2021
Дата внесення: 27-гру-2021
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Ляшук, Олег Леонтійович
Члени комітету: Дячун, Андрій Євгенович
УДК: 656.02
Теми: 275
транспортні технології (на автомобільному транспорті)
оптимальний маршрут
транспортний процес
вантаж
перевезення
optimal route
transport process
cargo
transportation
Кількість сторінок: 65
Короткий огляд (реферат): В теоретичному розділі розглянуто модель, що описує транспортний процес доставки продукції з центральним пунктом навантаження. Розроблено методику планування розвізно-збірних автотранспортних систем перевезень. В аналітико-дослідницькому розділі розглянуто інформацію про точки вантажоотримувачів. Проведено дослідження та зведення основних характеристики транспортних засобів. В проектно-рекомендаційному розділі розглянуто проектування транспортного маршруту для доставки заморожених продуктів харчування ТОВ "Ласка" в Центральному регіоні України. Проведено розрахунок собівартості перевезення автомобілем авторефрижератором на розроблено маршруту.
Опис: Роботу виконано на кафедрі автомобілів Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя Міністерства освіти і науки України. Захист відбудеться 22 грудня 2021 р. о 10:00 годині на засіданні екзаменаційної комісії № 20 у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя за адресою: 46001, м. Тернопіль, вул. Текстильна, 28, навчальний корпус № 9.
Зміст: Реферат Вступ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ 1.1 Короткий опис об'єкту дослідження 1.2 Модель, що описує транспортний процес доставки продукції з центральним пунктом навантаження 1.3 Розробка методики планування розвізно-збірних автотранспортних систем перевезень 1.4 Короткий огляд діяльності підприємства 1.5 Формулювання завдання кваліфікаційної роботи магістра 2. АНАЛІТИКО-ДОСЛІДНИЦЬКИЙ РОЗДІЛ 2.1 Формування інформації про точки вантажоотримувачів 2.2 Основні характеристики транспортних засобів 2.3 Умови виробництва та перевезення продукції до замовника 2.4 Обґрунтування режимів руху рухомого складу 3. ПРОЕКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ РОЗДІЛ 3.1 Проектування транспортного маршруту для доставки заморожених продуктів харчування ТОВ "Ласка" в Центральному регіоні України 3.2 Опис транспортної роботи на маршруті автомобіля рефрижератора 3.3 Розрахунок собівартості перевезення автомобілем авторефрижератором 3.4 Розрахунок прибутку та формування відповідних тарифів на перевезення вантажу за відповідним маршрутом автомобілем 3.5 Аналіз даних за результатами дослідження 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 4.1 Охорона праці обслуговуючого персоналу холодильних установок 4.2 Фреоновий хладогент як елемент підвищеної небезпеки Висновки Література
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36873
Власник авторського права: Смаль Віктор Вікторович, 2021
Перелік літератури: 1. Домке Э.Р., ЖестковаС.А. Особенности модели функционированияинтегр ированнойсист емыразв озкигру зов. Ми ртра нспорта и технол огич ескихма шин.2012.№3.С.94-99. 2. Russo F. Comi A. Demandmodelsforcitylogistics: a stateoftheartand a proposedintegratedsystem. RecentAdvancesinCityLogistics. The4thInternationalConferenceonCityLogisticsInstituteforCityLogistics. 2006. Р. 91-105. 3. Подш иваловаК.С.. Домк е Э.Р..По дшива лов С.Ф.,Жес тковаС.А. Испо льзова ниефик тивныхузл ов д ля опре деления оптималь ной ко мбинациимаршр утов с совм естным цент ром.Изве стиявыс шихуче бных заве денийПовол жский ре гион. Технич еские на уки. 2011.№2.С.81-91. 4. Якименко Н. В. Застосування логістичного підходу в діяльності транспортної системи. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2014. № 45. С. 259-262 5. Литл Дж., Мурти К.Алгори тм д ля ре шения зад ачи о ком миво яжере. Экономика и математические методы. 2001. Т. 1. Вып. 1. С. 94-107 6. Чухрай Н.І., Гірна О. Б. Формування ланцюга поставок: питання теорії та практики : монографія. Львів : "Інтелект-Захід". 2007. 232 С. 7. Пожидаев М.С. Алго1ритмы ре1шения зад1ачимар1шрутиза1ции транс1порта: ди1с. канд. те1хн. наук. Том1ск: 2010. 134с. 8. СумецьО.М., ВойтовВ.А.. Логістичні системи і ланцюги постачань: навчальний посібник. Вид 2-ге, стереотипне. Харків: КП "Міська друкарня", 2013. 194 с. 9. Дом1кеЭ.Р., ЖестковаС.А., Ак1имоваВ.Ю. Особе1нности ре1шения зада1чимаршр1утизации транс1порта методом « ве1твей и1 границ»// В1естникМоско1вскогоавтомоб1ильно-до1рожно1гогосуд1арст1венного тех1ниче1с1кого уни1версит1ета (МАДИ). 2012.№12.1С.716-79. 10. СагировГ.В., МозолевичГ.Я., ОкороковА.М. Основныекритерии и заданияIT- системы в логистике5PL провайдера. Збірник наукових праць ДНУЗТ ім. акад. В. Лазаряна. 2016. Вип. 12. С. 75-79. 11. Жес1тковаС.А. Совер1шенство1ваниеорга1низ1ациипер1евоз1очно1го про1цес1саав1том1обил1ями (на примере дост1авкинефте1продуктов на автозап1равоч1ныестанц1ии): дис. канд. техн. наук. П1ен1за: 2013. 167 с. 12. ПоповиченкоІ.В. Роль логістичного менеджменту як засобу підвищення ділової активності підприємств у кризових економічних умовах. Держава та регіони. 2014. № 5(80). С.98-102. 13. ЖестковаС.А. Исп1оль1зование мет1ода « ветв1ей и гр1ан1иц» п1риреше1ни1и зад1ачма1ршр1утиза1циитран1сп1орта. М1иртран1сп1орта и те1хнол1огиче1скихмаш1ин.2012.№1.С.194-100. 14. Нагорний Є.В., СкорікО.О. Оцінка економічного ефекту від впровадження та використання оптимальних параметрів каналів розподілу вантажопотоків. Східноєвропейський журнал передових технологій. 2008. Вип. 31. С. 43-44. 15. ДомкеЭ.Р., ЖестковаС.А. Опт1имиза1ция марш1рутов при транспо1ртировкестроител1ьныхгру1зов на автом1обильном транс1порте Регио1наль1наяарх1итект1ура и стро1ител1ьств1о. 2014.№3.С.172-177. 16. Yu C. TheAnalysisoftheChinaNationallogisticscostsstructure. Managementandengineering. 2015. № 21. P. 77-84. 17. Кунда Н. Т., Олещук Н. В. Оптимізація схеми доставки дрібнопартійних вантажів автомобільним транспортом. Вісник Національного транспортного університету. 2018. № 1. С. 178-187. 18. Ковальська Л.Л., Савка Б.Р. Методика оцінки рівня розвитку логістичної інфраструктури регіону. Логістика: теорія та практика. 2012. № 1(2). С. 71-81. 19. Іванов Д. В. Підвищення надійності транспортного обслуговування при здійсненні експедиційної діяльності (на прикладі міжнародних автомобільних перевезень) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. техн. наук.: спец. 05.22.01 «Транспортні системи». Нац. трансп. ун-т. Київ, 2002. 20 с.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:275 — транспортні технології (на автомобільному транспорті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Смаль КРМ.pdf1,97 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
!Авторська_Смаль.doc64,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора