Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36386
Назва: Дослідження ринку кондитерських виробів і розроблення маркетингового забезпечення стратегії розвитку підприємства кондитерської галузі
Інші назви: Study of the confectionary market and marketing support development of а confectionary enterprise development strategy
Автори: Рабий, Віктор Андрійович
Rabiy, V.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Рабий В. А. Дослідження ринку кондитерських виробів і розроблення маркетингового забезпечення стратегії розвитку підприємства кондитерської галузі : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“ / В. А. Рабий. — Тернопіль: ТНТУ, 2021. — 83 с.
Дата публікації: 2021
Дата подання: 2021
Дата внесення: 17-гру-2021
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Семенюк, Світлана Богданівна
Члени комітету: Крамар, Ірина Юріївна
Теми: 075
маркетинг
Master Thesis
дослідження ринку
кон’юнктура
стратегія
ринок кондитерських виробів
Короткий огляд (реферат): Рабий В. Дослідження ринку кондитерських виробів і розроблення маркетингового забезпечення стратегії розвитку підприємства кондитерської галузі. – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2021. Досліджено ринок кондитерських виробів, зокрема проведено аналіз його кон’юнктури та динаміки, а також досліджено сегменти цього ринку. Проведено оцінку діяльності кондитерської фабрики та запропоновано напрямки розвитку для досліджуваного підприємства на основі формування стратегії.
Опис: Метою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретичних та практичних підходів щодо дослідження ринку, а також розробка стратегії розвитку для підприємства кондитерської галузі. Виходячи з поставленої мети, у роботі сформульовано і вирішено наступні завдання: − розкрито сутність досліджень ринку, доведена їх необхідність та визначено завдання; − наведено загальні підходи до плану досліджень ринку; − визначено стратегії і технології досліджень ринку; − проведено аналіз кон’юнктури та динаміки ринку кондитерських виробів; − досліджено сегменти ринку кондитерських виробів; − проведено оцінку діяльності ПрАТ «ТерА» на ринку кондитерських виробів; − охарактеризовано інформаційне забезпечення для розробки маркетингової стратегії; − сформовано маркетингові рішення щодо стратегії розвитку для ПрАТ «ТерА»; − побудовано тривимірну матрицю визначення стратегії розвитку для досліджуваного підприємства. − проаналізовано систему охорони праці в галузі та досліджено систему безпеки в надзвичайних ситуаціях.
Зміст: ВСТУП...5
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ...8
1.1. Сутність досліджень ринку, їх необхідність та завдання ...8
1.2. Загальні підходи до формування плану дослідження ринку ...15
1.3. Стратегії і технології дослідження ринку...21
Висновки до розділу 1...26
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ КОНДИТЕРСЬКОЇ ГАЛУЗІ...28
2.1. Аналіз кон’юнктури та динаміки ринку кондитерських виробів... 28
2.2. Дослідження сегментів ринку кондитерських виробів...33
2.3. Оцінювання діяльності ПрАТ «ТерА» на ринку кондитерської продукції...45
Висновки до розділу 2...51
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА КОНДИТЕРСЬКОЇ ГАЛУЗІ...52
3.1. Інформаційне забезпечення для розробки маркетингової стратегії...52
3.2. Формування маркетингових рішень щодо стратегії розвитку для ПрАТ «ТерА»...56
3.3. Побудова тривимірної матриці визначення стратегії розвитку для досліджуваного підприємства...65
Висновки до розділу 3...68
РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ...69
Висновки до розділу 7...72
ВИСНОВКИ...73
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...76
ДОДАТКИ...84
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36386
Власник авторського права: © Рабий Віктор Андрійович, 2021
Перелік літератури: Господарський кодекс України. - URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15; 2. Про безпечність та якість харчових продуктів: Закон України [прийнято ВР 23 грудня 1997 року № 771/97-ВР] // www.rada.gov.ua. 3. Про охорону праці: Закон України [прийнято ВР 14 жовтня 1992 року № 2694-ХІ] // www.rada.gov.ua. 4. Алексеєв А. А. Маркетингові дослідження ринку послуг. - URL: https://ukrdoc.com.ua/text/2466/index-1.html 5. Амонс С.Є. Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект. Ефективна економіка. 2020. - № 5. – URL: www.economy.nayka.com.ua 6. Аналіз господарської діяльності: навчальний посібник / за ред. І.В. Сіменко, Т.Д. Косової. – К.: Центр учбової літератури, 2013. – 384 с. 7. Аналіз ринку кондитерських виробів України: тенденції. - URL: https://koloro.ua/ua/blog/brending-i-marketing/analiz-rynka-konditerskikh-izdeliyukrainy-tendentsii.html 8. Балабанова Л. В., Холод В.В., Балабанова І. В. Стратегічний маркетинг: підручник. - Київ, 2012. 612 с. 9. Баланович А.М. Обґрунтування стратегії розвитку промислового підприємства на основі ринкових тенденцій /А.М. Баланович: дисертаційне дослідження на здобуття наукового степеня кандидата економічних наук. – Харків, 2018. – 343 с. 10. Балацький Є.О., Бондаренко А.Ф. Маркетинг: навч. посібник. Суми: ДВНЗ «УАБС НБУ», 2015. 397 с. 11. Безугла Л.С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / Л.С. Безугла, Т.В. Ільченко, Н.І. Юрченко та ін. – Дніпро: Вид. Біла К.О., 2019. 300с. 77 12. Біленська Я.Р. Інформаційне забезпечення інноваційного розвитку діяльності промислового підприємства / Я.Р. Біленьська // Управління розвитком. 2011. №4 (101). С. 243-245. 13. Бліщук К. Сучасні маркетингові стратегії / К. Бліщук // Ефективність державного управління. 2016. Вип. 4 (49) Ч. 2. С. 301-308. 14. Божук С. Маркетинговые исследования: учебник. 2–е изд., испр. и доп. Москва: ЮРАЙТ, 2016. 245с. 15. Бутенко Н.В. Маркетинг / Н.В. Бутенко. – URL: https://pidru4niki.com/1584072040014/marketing/marketing 16. Верлока В. С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / В.С. Верлока, М.К. Коноваленко, О.В. Сиволовська. – Харків: УкрДАЗТ, 2017. – 289 с. 17. Вернигор Є. В. Маркетингова стратегія підприємства / Є. В. Вернигор // Управління розвитком. 2014. № 5. С. 27-28. URL: http://nbuv.gov.ua/jpdf/Uproz_2014_5_14.pdf. 18. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник./ С.С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 2002. 712 с. 19. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика / Е.П.Голубков. М.: Финпрес, 2000. 464 с. 20. Горбаченко С.А. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навчальний посібник / С.А. Горбаченко, В.А. Карпов, Р.І. Шевченко. К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. 320 с. 21. Гудзь О.І. Методичний підхід до обґрунтування стратегії розвитку підприємства / О.І. Гудзь, О.Б. Мусійовська // Економіка та управління підприємствами. 2018. Вип. 18. С. 346-352. 22. Дикань В.Л. Стратегічне управління: [навч. посіб.] / В.Л. Дикань, В.О. Зубенко, О.В. Маковоз [та ін.]. – Київ : ЦУЛ, 2013. – 272 с. 23. Дослідження ринку: конспект лекцій / укладачі: Г.А. Мішеніна, Ю.Т. Матвєєва. Суми: Сумський державний університет, 2015. 185с. 78 24. Елементи солодкого життя: особливості українського ринку кондитерських виробів / Інформаційний дайджест ProConsulting - URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/elementy-sladkoj-zhizni-osobennostiukrainskogo-rynka-konditerskih-izdelij 25. Жегус О.В. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / О.В. Жегус, Т.М. Парцирна ; ФОП Іванченко І.С. Х., 2016. 237 с. 26. Жижарєва В.В., Савельєва Т.М. Формування стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності /В.В. Жижарєва, Т.М. Савельєва // Економіка і суспільство. 2017. № 9. С. 423-427. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/9_ukr/73.pdf 27. Загричанська А.В., Голюк В. Я. Аналіз сучасного кондитерського ринку України // Актуальні проблеми економіки та управління. №15 (2021) . - URL: http://ape.fmm.kpi.ua/article/view/226703 28. Закаблук Г.О. Дослідження динаміки показників фінансовоекономічного стану промислових підприємств / Г.О. Закаблук // Інвестиції: практика та досвід. 2018. № 12. С. 36-41. 29. Зозульов О. Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє /О. Зозульов // Маркетинг в Україні. 2017. № 5-6. С. 64-72. 30. Зянько В.В. Чинники інвестиційної привабливості підприємств кондитерської галузі / В.В. Зянько, Слободянюк О.Е. // Економіка і суспільство. 2017. № 8. С. 255-259. 31. Ілляшенко Н.С. Організаційно економічні засади інноваційного маркетингу промислових підприємств: монографія / Н.С. Ілляшенко. Суми: «Вид-во СумДУ», 2011. 192с. 32. Ілляшенко С.М. Маркетингові дослідження: навчальний посібник /С. М. Ілляшенко. К.: ЦНЛ, 2006. 192 с. 33. Інформаційно-аналітичний звіт про ринки кондитерських виробів. - URL: https://issuu.com/ukrainian-food/docs/2019. 79 34. Карпов В.А. Аналіз ринкової кон’юнктури: навчальний посібник / В.А. Карпов, В.Р. Кучеренко, А.В. Андрейченко, С.А. Горбаченко, Р.В. Грінченко. Одеса: ОНЕУ, 2014. 345 с. 35. Карпов В.А. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навчальний посібник / В. Карпов, Р. Шевченко-Перепьолкіна, С. Горбаченко,. Вид-во «Кондор», 2019. 320 с. 36. Кільніцька О.С., Кравчук Н.І., Куцмус Н.М. Ринок кондитерської продукції в Україні: тенденції та перспективи розвитку. / О.С. Кільніцька, Н.І. Кравчук, Н.М. Куцмус // Економіка АПК, 2018. № 11. С. 29 — 43. 37. Ковтун О.І. Стратегії підприємства: монографія / О.І. Ковтун – Львів: Видавництво Львівської комерційної академії, 2008. – 424 с. 38. Крикавський Є.В., Третьякова Л.І., Косар Н.С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 256 с. 39. Крикавський Є. Маркетингові дослідження тенденцій ринку фармацевтичних препаратів / Є.В. Крикавський, Н.С. Косар, Н.С. Притуляк // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Сер.: Економічна. 2014. С.175-184. 40. Кучеренко В.Р. Проблемы конъюнктурных исследований на рынках товаров и услуг. / Научное издание- Одесса : ОГЭУ, 2006. 205 с. 41. Малхотра Нэреш К. Маркетинговые исследования: практическое руководство: [перевод с английского] / Н.К. Малхотра; Технологический институт Джорджии. 3-е изд. Киев : Изд. дом «Вильямс», 2002. 957 с. 42. Маркетинг: Учебник для вузов. Стандарт третьего поколения / С. Божук, Л. Ковалик, Т. Маслова, Н. Розова, Т. Тэор. 2012. URL: https://obuchalka.org/20200123117931/marketing-uchebnik-dlya-vuzov-standarttretego-pokoleniya-bojuk-s-kovalik-l-maslova-t-rozova-n-teor-t-2012.html 43. Маркетингові дослідження: навч. посіб. / Л.С. Безугла та ін.; Дніпров. держ. аграр.-екон. ун-т. Дніпро: Біла К.О. [вид. ], 2019. 299с. 44. Маркетингові дослідження: підручник / Н.С. Косар та ін.; Нац. ун-т «Львів. політехніка». Львів: Вид-во Львів. політехніки, 2018. 457с. 80 45. Мендела І.Я. Стратегічний маркетинг: навч.-метод. посібник. ІваноФранківськ: Фоліант, 2012. 102 с. 46. Мескон Майкл Х. Основы менеджмента: учебник / М.Х. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури ; пер. с англ. ; общ. ред. и вступ. ст. Л.И. Евенко ; 3-е изд. М. : Дело, 2000. 704 с. 47. Обсяг виробленої продукції (товарів, послуг) за видами економічної діяльності (2012-2020) URL: http://www.ukrstat.gov.ua/ 48. Ортинська В.В., Мельникович О.М. Маркетингові дослідження: підручник. / В.В. Ортинська, О.В. Мельникович. Київ. нац. торг.-екон. ун-т. 2-ге вид., допов. Київ : КНТЕУ. 2015. 435 с. 49. Основи охорони праці: підручник / К.Н. Ткачук, Н.О. Халімовський, В.В. Зацарний та ін. ; за ред. К.Н. Ткачука і М.О. Халімовського. К.: Основа, 2006. – 448 с. 50. Офіційний сайт Державної служби статистики України: URL: http://ukrstat.gov.ua 51. Офіційний сайт ПрАТ «ТерА»: URL: http://tera.ua/ 52. Петруня Ю.Є., Петруня В.Ю. Маркетинг: навч. посібник. Дніпропетровськ: Університет митної справи та фінансів, 2016. 362 с 53. Підсумки торгівлі кондитерськими виробами - URL: http://ukrainianfood.org/uk/post/pidsumki-torgivli-konditerskimi-virobami 54. Повернення до «солодкого життя»: аналіз ринку кондитерських виробів України/ Інформаційний дайджест ProConsulting - URL: https://proconsulting.ua/ua/pressroom/vozvrashenie-k-sladkoj-zhizni-analiz-rynka-konditerskihizdelij-ukrainy 55. Рейтинг найбільших кондитерських компаній світу, в який увійшли і представники України. URL: http://agravery.com/uk/posts/show/do-svitovogorejtingukonditerskih-kompanij-uvijsli-3-ukrainski-pidpriemstva. 56. Ринок кондитерських виробів України: коли потовстіння в радість. URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/rynok-konditerskih-izdelij-ukrainykogda-potolstenie-v-rados 81 57. Рожко Н.Я. Передумови та принципи стратегічного маркетингового управління промислових підприємств України /Н.Я. Рожко // Соціальноекономічні проблеми і держава. 2017. Вип. 2. С. 154-161. 58. Ромат Е.В. Реклама в системе маркетинга / Е.В. Ромат. К.: Студцентр, 2008. 608 c. 59. Саєнко М.Г. Стратегія підприємства: навч. посіб. / М.Г. Саєнко. Тернопіль: ТАЙП, 2010. 223 с. 60. Семенюк С.Б. Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств / Галицький економічний вісник: ТНТУ, 2015 Том 49. № 2. С. 204- 212 61. Семенюк С.Б. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович // Маркетинг і цифрові технології. 2020. № 1. С.61-72. 62. Сенишин О.С., Кривешко О.В. Маркетинг: навч. посібник. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с. 63. Сергеев А. Маркетинговые исследования с помощью Excel 2007. СПб.: Питер, 2009. 224 с. 64. Скибінський С.В. Маркетинг: підручник / С.В.Скибінський. – Ч. 2. – Львів : ЛА «Піраміда», 2009. – 748 с. 65. Скибінський С.В. Сегментування ринку: навчальний посібник / С.В.Скибінський, А.І.Федорчук. – Львів : Видавництво Львівської комерційної академії, 2009. – 247 с. 66. Скидайнова М. Маркетингові дослідження: чим вони допомагають бізнесу / М. Скидайнова. – URL: https://esputnik.com/uk/blog/marketingovidoslidzhennya-chim-voni-dopomagayutbiznesu 67. Соціально-етичний маркетинг: монографія. За заг. ред. А. А. Мазаракі, Є.В. Ромата. 2-ге вид., перероб. і допов. К.: Київ. нац. торг.- екон. ун-т, 2017. 372 с. 82 68. Старостіна А.О. Маркетинг. Підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова, Є.В.Крикавський та ін., за ред.. А.О. Старостіної. К.: Знання, 2009. 1070с. 69. Стонер Джеймс А.Ф., Долан Едвін Г. Вступ у бізнес: Пер. з англ. / За ред. і вступ. ст. Й.С.Завадського. К.: Європейський університет фінансів інформаційних систем, менеджменту і бізнесу, 2000. 752 с. 70. Тренди світового ринку борошняних кондитерських виробів. - URL: https://export.gov.ua/industry/review/28 71. Фалович В.А. Інвестування у відносини ланцюга поставок в концепції Індустрія 4.0. // Електронний фаховий науково-практичний журнал «Інфраструктура ринку». 2018. Вип. 15. С. 127-136. URL: http://www.marketinfr.od.ua/uk/archive 72. Фалович В.А. Інноваційність як засіб забезпечення розвитку емерджентних якостей в ланцюгах поставок інвестиційних товарів / В.А. Фалович, Л.Я. Якимишин // Науковий журнал «Інтелект ХХІ». 2018. № 3. С.129-132. 73. Фалович В.А. Комунікації підприємств в інтернеті: тренди і напрями розвитку / В. А. Фалович, О. С. Довгунь // Вісник ОНУ ім. І.І.Мечникова. – 2018. Т. 23. Вип. 1 (66). С. 59-62. URL: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf 74. Фалович В.А. Перспективи залучення промислових підприємств України до міжнародних ланцюгів поставок / В.А. Фалович. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». 2016. № 487. С. 170-177. Режим доступу: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/34898/1/27_170-177.pdf 75. Федорчук А.І. Маркетингові дослідження: навч. посібник / А.І.Федорчук. Львів : вид-во ЛКА, 2008. 368 с. 76. Черчилль Г.А. Маркетинговые исследования / Г.А. Черчилль, Д. Якобуччи; [пер. с англ.; под ред. С.Г. Божук]. 8-е издание СПб. : Издательский дом «Нева», 2004. 832 с. 83 77. Чим ми ласуємо: аналіз ринку кондитерських виробів URL: https://nashkraj.ua/uk/blog/chym-my-lasuyemo-analiz-rynku-kondyterskyh-vyrobiv/ 78. Шавшин О.С. Стратегія інноваційного розвитку підприємства / О.С. Шавшин // Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Сер.: Економічні науки. 2017. № 3 (25). Т. 2. С. 167-171. 79. Якимишин Л.Я. Обґрунтування умов виникнення синергічного ефекту в ланцюгах поставок споживчих товарів особливих габаритів / Л.Я.Якимишин // Науковий журнал Сумського державного університету «Маркетинг і менеджмент інновацій» №2. 2017. С. 109-120 80. Burlitska O.P. The impact of organoleptic senses onto the consumers purchasing activity/ O. P. Burlitska //Nauka i Studia. Ekonomiczne Nauki. – 20 (130) 2016. – Р. 5-12. 81. Golda N. Marketing Internet technologies in the field of services [Digital Economy trends: global challenges, strategy and technologies: Monograph /Edited by Ghenadie Сiobanu, Olha Pavlykivska] /Nadiia Golda, Olga Krause, Yuliia Kulyk. Galati, Romania, 2021. – pp. 104-116
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Магістерська_Рабий.pdf1,35 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора