Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36386
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСеменюк, Світлана Богданівна-
dc.contributor.authorРабий, Віктор Андрійович-
dc.contributor.authorRabiy, V.-
dc.date.accessioned2021-12-17T12:56:48Z-
dc.date.available2021-12-17T12:56:48Z-
dc.date.issued2021-
dc.date.submitted2021-
dc.identifier.citationРабий В. А. Дослідження ринку кондитерських виробів і розроблення маркетингового забезпечення стратегії розвитку підприємства кондитерської галузі : кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“ / В. А. Рабий. — Тернопіль: ТНТУ, 2021. — 83 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36386-
dc.descriptionМетою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретичних та практичних підходів щодо дослідження ринку, а також розробка стратегії розвитку для підприємства кондитерської галузі. Виходячи з поставленої мети, у роботі сформульовано і вирішено наступні завдання: − розкрито сутність досліджень ринку, доведена їх необхідність та визначено завдання; − наведено загальні підходи до плану досліджень ринку; − визначено стратегії і технології досліджень ринку; − проведено аналіз кон’юнктури та динаміки ринку кондитерських виробів; − досліджено сегменти ринку кондитерських виробів; − проведено оцінку діяльності ПрАТ «ТерА» на ринку кондитерських виробів; − охарактеризовано інформаційне забезпечення для розробки маркетингової стратегії; − сформовано маркетингові рішення щодо стратегії розвитку для ПрАТ «ТерА»; − побудовано тривимірну матрицю визначення стратегії розвитку для досліджуваного підприємства. − проаналізовано систему охорони праці в галузі та досліджено систему безпеки в надзвичайних ситуаціях.uk_UA
dc.description.abstractРабий В. Дослідження ринку кондитерських виробів і розроблення маркетингового забезпечення стратегії розвитку підприємства кондитерської галузі. – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2021. Досліджено ринок кондитерських виробів, зокрема проведено аналіз його кон’юнктури та динаміки, а також досліджено сегменти цього ринку. Проведено оцінку діяльності кондитерської фабрики та запропоновано напрямки розвитку для досліджуваного підприємства на основі формування стратегії.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП...5uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ...8uk_UA
dc.description.tableofcontents1.1. Сутність досліджень ринку, їх необхідність та завдання ...8uk_UA
dc.description.tableofcontents1.2. Загальні підходи до формування плану дослідження ринку ...15uk_UA
dc.description.tableofcontents1.3. Стратегії і технології дослідження ринку...21uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 1...26uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ КОНДИТЕРСЬКОЇ ГАЛУЗІ...28uk_UA
dc.description.tableofcontents2.1. Аналіз кон’юнктури та динаміки ринку кондитерських виробів... 28uk_UA
dc.description.tableofcontents2.2. Дослідження сегментів ринку кондитерських виробів...33uk_UA
dc.description.tableofcontents2.3. Оцінювання діяльності ПрАТ «ТерА» на ринку кондитерської продукції...45uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 2...51uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА КОНДИТЕРСЬКОЇ ГАЛУЗІ...52uk_UA
dc.description.tableofcontents3.1. Інформаційне забезпечення для розробки маркетингової стратегії...52uk_UA
dc.description.tableofcontents3.2. Формування маркетингових рішень щодо стратегії розвитку для ПрАТ «ТерА»...56uk_UA
dc.description.tableofcontents3.3. Побудова тривимірної матриці визначення стратегії розвитку для досліджуваного підприємства...65uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 3...68uk_UA
dc.description.tableofcontentsРОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ...69uk_UA
dc.description.tableofcontentsВисновки до розділу 7...72uk_UA
dc.description.tableofcontentsВИСНОВКИ...73uk_UA
dc.description.tableofcontentsСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...76uk_UA
dc.description.tableofcontentsДОДАТКИ...84uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectдослідження ринкуuk_UA
dc.subjectкон’юнктураuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectринок кондитерських виробівuk_UA
dc.titleДослідження ринку кондитерських виробів і розроблення маркетингового забезпечення стратегії розвитку підприємства кондитерської галузіuk_UA
dc.title.alternativeStudy of the confectionary market and marketing support development of а confectionary enterprise development strategyuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Рабий Віктор Андрійович, 2021uk_UA
dc.contributor.committeeMemberКрамар, Ірина Юріївна-
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.relation.referencesГосподарський кодекс України. - URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15; 2. Про безпечність та якість харчових продуктів: Закон України [прийнято ВР 23 грудня 1997 року № 771/97-ВР] // www.rada.gov.ua. 3. Про охорону праці: Закон України [прийнято ВР 14 жовтня 1992 року № 2694-ХІ] // www.rada.gov.ua. 4. Алексеєв А. А. Маркетингові дослідження ринку послуг. - URL: https://ukrdoc.com.ua/text/2466/index-1.html 5. Амонс С.Є. Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект. Ефективна економіка. 2020. - № 5. – URL: www.economy.nayka.com.ua 6. Аналіз господарської діяльності: навчальний посібник / за ред. І.В. Сіменко, Т.Д. Косової. – К.: Центр учбової літератури, 2013. – 384 с. 7. Аналіз ринку кондитерських виробів України: тенденції. - URL: https://koloro.ua/ua/blog/brending-i-marketing/analiz-rynka-konditerskikh-izdeliyukrainy-tendentsii.html 8. Балабанова Л. В., Холод В.В., Балабанова І. В. Стратегічний маркетинг: підручник. - Київ, 2012. 612 с. 9. Баланович А.М. Обґрунтування стратегії розвитку промислового підприємства на основі ринкових тенденцій /А.М. Баланович: дисертаційне дослідження на здобуття наукового степеня кандидата економічних наук. – Харків, 2018. – 343 с. 10. Балацький Є.О., Бондаренко А.Ф. Маркетинг: навч. посібник. Суми: ДВНЗ «УАБС НБУ», 2015. 397 с. 11. Безугла Л.С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / Л.С. Безугла, Т.В. Ільченко, Н.І. Юрченко та ін. – Дніпро: Вид. Біла К.О., 2019. 300с. 77 12. Біленська Я.Р. Інформаційне забезпечення інноваційного розвитку діяльності промислового підприємства / Я.Р. Біленьська // Управління розвитком. 2011. №4 (101). С. 243-245. 13. Бліщук К. Сучасні маркетингові стратегії / К. Бліщук // Ефективність державного управління. 2016. Вип. 4 (49) Ч. 2. С. 301-308. 14. Божук С. Маркетинговые исследования: учебник. 2–е изд., испр. и доп. Москва: ЮРАЙТ, 2016. 245с. 15. Бутенко Н.В. Маркетинг / Н.В. Бутенко. – URL: https://pidru4niki.com/1584072040014/marketing/marketing 16. Верлока В. С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / В.С. Верлока, М.К. Коноваленко, О.В. Сиволовська. – Харків: УкрДАЗТ, 2017. – 289 с. 17. Вернигор Є. В. Маркетингова стратегія підприємства / Є. В. Вернигор // Управління розвитком. 2014. № 5. С. 27-28. URL: http://nbuv.gov.ua/jpdf/Uproz_2014_5_14.pdf. 18. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник./ С.С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 2002. 712 с. 19. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика / Е.П.Голубков. М.: Финпрес, 2000. 464 с. 20. Горбаченко С.А. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навчальний посібник / С.А. Горбаченко, В.А. Карпов, Р.І. Шевченко. К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. 320 с. 21. Гудзь О.І. Методичний підхід до обґрунтування стратегії розвитку підприємства / О.І. Гудзь, О.Б. Мусійовська // Економіка та управління підприємствами. 2018. Вип. 18. С. 346-352. 22. Дикань В.Л. Стратегічне управління: [навч. посіб.] / В.Л. Дикань, В.О. Зубенко, О.В. Маковоз [та ін.]. – Київ : ЦУЛ, 2013. – 272 с. 23. Дослідження ринку: конспект лекцій / укладачі: Г.А. Мішеніна, Ю.Т. Матвєєва. Суми: Сумський державний університет, 2015. 185с. 78 24. Елементи солодкого життя: особливості українського ринку кондитерських виробів / Інформаційний дайджест ProConsulting - URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/elementy-sladkoj-zhizni-osobennostiukrainskogo-rynka-konditerskih-izdelij 25. Жегус О.В. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / О.В. Жегус, Т.М. Парцирна ; ФОП Іванченко І.С. Х., 2016. 237 с. 26. Жижарєва В.В., Савельєва Т.М. Формування стратегії розвитку підприємства в умовах невизначеності /В.В. Жижарєва, Т.М. Савельєва // Економіка і суспільство. 2017. № 9. С. 423-427. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/9_ukr/73.pdf 27. Загричанська А.В., Голюк В. Я. Аналіз сучасного кондитерського ринку України // Актуальні проблеми економіки та управління. №15 (2021) . - URL: http://ape.fmm.kpi.ua/article/view/226703 28. Закаблук Г.О. Дослідження динаміки показників фінансовоекономічного стану промислових підприємств / Г.О. Закаблук // Інвестиції: практика та досвід. 2018. № 12. С. 36-41. 29. Зозульов О. Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє /О. Зозульов // Маркетинг в Україні. 2017. № 5-6. С. 64-72. 30. Зянько В.В. Чинники інвестиційної привабливості підприємств кондитерської галузі / В.В. Зянько, Слободянюк О.Е. // Економіка і суспільство. 2017. № 8. С. 255-259. 31. Ілляшенко Н.С. Організаційно економічні засади інноваційного маркетингу промислових підприємств: монографія / Н.С. Ілляшенко. Суми: «Вид-во СумДУ», 2011. 192с. 32. Ілляшенко С.М. Маркетингові дослідження: навчальний посібник /С. М. Ілляшенко. К.: ЦНЛ, 2006. 192 с. 33. Інформаційно-аналітичний звіт про ринки кондитерських виробів. - URL: https://issuu.com/ukrainian-food/docs/2019. 79 34. Карпов В.А. Аналіз ринкової кон’юнктури: навчальний посібник / В.А. Карпов, В.Р. Кучеренко, А.В. Андрейченко, С.А. Горбаченко, Р.В. Грінченко. Одеса: ОНЕУ, 2014. 345 с. 35. Карпов В.А. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навчальний посібник / В. Карпов, Р. Шевченко-Перепьолкіна, С. Горбаченко,. Вид-во «Кондор», 2019. 320 с. 36. Кільніцька О.С., Кравчук Н.І., Куцмус Н.М. Ринок кондитерської продукції в Україні: тенденції та перспективи розвитку. / О.С. Кільніцька, Н.І. Кравчук, Н.М. Куцмус // Економіка АПК, 2018. № 11. С. 29 — 43. 37. Ковтун О.І. Стратегії підприємства: монографія / О.І. Ковтун – Львів: Видавництво Львівської комерційної академії, 2008. – 424 с. 38. Крикавський Є.В., Третьякова Л.І., Косар Н.С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 256 с. 39. Крикавський Є. Маркетингові дослідження тенденцій ринку фармацевтичних препаратів / Є.В. Крикавський, Н.С. Косар, Н.С. Притуляк // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Сер.: Економічна. 2014. С.175-184. 40. Кучеренко В.Р. Проблемы конъюнктурных исследований на рынках товаров и услуг. / Научное издание- Одесса : ОГЭУ, 2006. 205 с. 41. Малхотра Нэреш К. Маркетинговые исследования: практическое руководство: [перевод с английского] / Н.К. Малхотра; Технологический институт Джорджии. 3-е изд. Киев : Изд. дом «Вильямс», 2002. 957 с. 42. Маркетинг: Учебник для вузов. Стандарт третьего поколения / С. Божук, Л. Ковалик, Т. Маслова, Н. Розова, Т. Тэор. 2012. URL: https://obuchalka.org/20200123117931/marketing-uchebnik-dlya-vuzov-standarttretego-pokoleniya-bojuk-s-kovalik-l-maslova-t-rozova-n-teor-t-2012.html 43. Маркетингові дослідження: навч. посіб. / Л.С. Безугла та ін.; Дніпров. держ. аграр.-екон. ун-т. Дніпро: Біла К.О. [вид. ], 2019. 299с. 44. Маркетингові дослідження: підручник / Н.С. Косар та ін.; Нац. ун-т «Львів. політехніка». Львів: Вид-во Львів. політехніки, 2018. 457с. 80 45. Мендела І.Я. Стратегічний маркетинг: навч.-метод. посібник. ІваноФранківськ: Фоліант, 2012. 102 с. 46. Мескон Майкл Х. Основы менеджмента: учебник / М.Х. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури ; пер. с англ. ; общ. ред. и вступ. ст. Л.И. Евенко ; 3-е изд. М. : Дело, 2000. 704 с. 47. Обсяг виробленої продукції (товарів, послуг) за видами економічної діяльності (2012-2020) URL: http://www.ukrstat.gov.ua/ 48. Ортинська В.В., Мельникович О.М. Маркетингові дослідження: підручник. / В.В. Ортинська, О.В. Мельникович. Київ. нац. торг.-екон. ун-т. 2-ге вид., допов. Київ : КНТЕУ. 2015. 435 с. 49. Основи охорони праці: підручник / К.Н. Ткачук, Н.О. Халімовський, В.В. Зацарний та ін. ; за ред. К.Н. Ткачука і М.О. Халімовського. К.: Основа, 2006. – 448 с. 50. Офіційний сайт Державної служби статистики України: URL: http://ukrstat.gov.ua 51. Офіційний сайт ПрАТ «ТерА»: URL: http://tera.ua/ 52. Петруня Ю.Є., Петруня В.Ю. Маркетинг: навч. посібник. Дніпропетровськ: Університет митної справи та фінансів, 2016. 362 с 53. Підсумки торгівлі кондитерськими виробами - URL: http://ukrainianfood.org/uk/post/pidsumki-torgivli-konditerskimi-virobami 54. Повернення до «солодкого життя»: аналіз ринку кондитерських виробів України/ Інформаційний дайджест ProConsulting - URL: https://proconsulting.ua/ua/pressroom/vozvrashenie-k-sladkoj-zhizni-analiz-rynka-konditerskihizdelij-ukrainy 55. Рейтинг найбільших кондитерських компаній світу, в який увійшли і представники України. URL: http://agravery.com/uk/posts/show/do-svitovogorejtingukonditerskih-kompanij-uvijsli-3-ukrainski-pidpriemstva. 56. Ринок кондитерських виробів України: коли потовстіння в радість. URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/rynok-konditerskih-izdelij-ukrainykogda-potolstenie-v-rados 81 57. Рожко Н.Я. Передумови та принципи стратегічного маркетингового управління промислових підприємств України /Н.Я. Рожко // Соціальноекономічні проблеми і держава. 2017. Вип. 2. С. 154-161. 58. Ромат Е.В. Реклама в системе маркетинга / Е.В. Ромат. К.: Студцентр, 2008. 608 c. 59. Саєнко М.Г. Стратегія підприємства: навч. посіб. / М.Г. Саєнко. Тернопіль: ТАЙП, 2010. 223 с. 60. Семенюк С.Б. Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємств / Галицький економічний вісник: ТНТУ, 2015 Том 49. № 2. С. 204- 212 61. Семенюк С.Б. Сучасні тенденції використання маркетингу в діяльності підприємств / С.Б. Семенюк, В.А. Фалович // Маркетинг і цифрові технології. 2020. № 1. С.61-72. 62. Сенишин О.С., Кривешко О.В. Маркетинг: навч. посібник. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с. 63. Сергеев А. Маркетинговые исследования с помощью Excel 2007. СПб.: Питер, 2009. 224 с. 64. Скибінський С.В. Маркетинг: підручник / С.В.Скибінський. – Ч. 2. – Львів : ЛА «Піраміда», 2009. – 748 с. 65. Скибінський С.В. Сегментування ринку: навчальний посібник / С.В.Скибінський, А.І.Федорчук. – Львів : Видавництво Львівської комерційної академії, 2009. – 247 с. 66. Скидайнова М. Маркетингові дослідження: чим вони допомагають бізнесу / М. Скидайнова. – URL: https://esputnik.com/uk/blog/marketingovidoslidzhennya-chim-voni-dopomagayutbiznesu 67. Соціально-етичний маркетинг: монографія. За заг. ред. А. А. Мазаракі, Є.В. Ромата. 2-ге вид., перероб. і допов. К.: Київ. нац. торг.- екон. ун-т, 2017. 372 с. 82 68. Старостіна А.О. Маркетинг. Підручник / А.О. Старостіна, Н.П. Гончарова, Є.В.Крикавський та ін., за ред.. А.О. Старостіної. К.: Знання, 2009. 1070с. 69. Стонер Джеймс А.Ф., Долан Едвін Г. Вступ у бізнес: Пер. з англ. / За ред. і вступ. ст. Й.С.Завадського. К.: Європейський університет фінансів інформаційних систем, менеджменту і бізнесу, 2000. 752 с. 70. Тренди світового ринку борошняних кондитерських виробів. - URL: https://export.gov.ua/industry/review/28 71. Фалович В.А. Інвестування у відносини ланцюга поставок в концепції Індустрія 4.0. // Електронний фаховий науково-практичний журнал «Інфраструктура ринку». 2018. Вип. 15. С. 127-136. URL: http://www.marketinfr.od.ua/uk/archive 72. Фалович В.А. Інноваційність як засіб забезпечення розвитку емерджентних якостей в ланцюгах поставок інвестиційних товарів / В.А. Фалович, Л.Я. Якимишин // Науковий журнал «Інтелект ХХІ». 2018. № 3. С.129-132. 73. Фалович В.А. Комунікації підприємств в інтернеті: тренди і напрями розвитку / В. А. Фалович, О. С. Довгунь // Вісник ОНУ ім. І.І.Мечникова. – 2018. Т. 23. Вип. 1 (66). С. 59-62. URL: http://liber.onu.edu.ua/pdf/visn_econom_23_1(66).pdf 74. Фалович В.А. Перспективи залучення промислових підприємств України до міжнародних ланцюгів поставок / В.А. Фалович. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». 2016. № 487. С. 170-177. Режим доступу: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/34898/1/27_170-177.pdf 75. Федорчук А.І. Маркетингові дослідження: навч. посібник / А.І.Федорчук. Львів : вид-во ЛКА, 2008. 368 с. 76. Черчилль Г.А. Маркетинговые исследования / Г.А. Черчилль, Д. Якобуччи; [пер. с англ.; под ред. С.Г. Божук]. 8-е издание СПб. : Издательский дом «Нева», 2004. 832 с. 83 77. Чим ми ласуємо: аналіз ринку кондитерських виробів URL: https://nashkraj.ua/uk/blog/chym-my-lasuyemo-analiz-rynku-kondyterskyh-vyrobiv/ 78. Шавшин О.С. Стратегія інноваційного розвитку підприємства / О.С. Шавшин // Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Сер.: Економічні науки. 2017. № 3 (25). Т. 2. С. 167-171. 79. Якимишин Л.Я. Обґрунтування умов виникнення синергічного ефекту в ланцюгах поставок споживчих товарів особливих габаритів / Л.Я.Якимишин // Науковий журнал Сумського державного університету «Маркетинг і менеджмент інновацій» №2. 2017. С. 109-120 80. Burlitska O.P. The impact of organoleptic senses onto the consumers purchasing activity/ O. P. Burlitska //Nauka i Studia. Ekonomiczne Nauki. – 20 (130) 2016. – Р. 5-12. 81. Golda N. Marketing Internet technologies in the field of services [Digital Economy trends: global challenges, strategy and technologies: Monograph /Edited by Ghenadie Сiobanu, Olha Pavlykivska] /Nadiia Golda, Olga Krause, Yuliia Kulyk. Galati, Romania, 2021. – pp. 104-116uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Магістерська_Рабий.pdf1,35 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора