Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-25 зі 25 (час пошуку: 0.008 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Експертиза якості коньяківШпеник, Любов; Spenic, Liubov
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Логістичний підхід до управління сучасним підприємствомБоднар, Ольга; Bodnar, Olga
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Інноваційні технології продажів та розвиток маркетингу в підприємствіКалінгер, Соломія; Kalinger, Solomia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Маркетинг інновацій: необхідність, поняття та завданняОксентюк, Богдана Андріївна; Бокулі, Бофаса Седрік; Oksentyuk, Bogdana; Bokuli, Bofasa Sedrik
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Стратегії ремаркетингуШпилик, Світлана Василівна; Михалович, Катерина; Shpylyk, Svitlana; Mykhalovych, Kateryna
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Пандемія як каталізатор застосування маркетингових інноваційних інструментів рітейламиГарасим, Людмила; Harasym, Liudmyla
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Social media marketing: просування бізнесуКаліщук, Владислав; Kalishchuk, Vladuslav
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Аромамаркетинг як інноваційний інструментВіт, Вікторія; Vit, Victoria
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Стратегія маркетингу в соціальних мережах для бізнесу у 2021 роціБуранич, Олег; Buranych, Oleg
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Формування конкурентних переваг промислового підприємстваВолинець, Михайло; Volynets, Mykhailo
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Призначення графічного дизайну в сучасному світіМихалович, Катерина; Mykhalovych, Kateryna
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Актуальні тенденції у сфері продажівІвасик, Катерина; Ivasyk, Kateryna
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Управління мерчандайзингом товаровиробникаКурій, Наталія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Kuriy, Nanalya; Burlitska, Oksana
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Воронка продажів – аналітичний інструмент визначення напрямів удосконалення маркетингової діяльності підприємстваКирилович, Богдан; Kirilovich, Bogdan
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Стратегії взаємодії з клієнтомКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Поведінка покоління Z у сфері витратКачуровська, Марія; Kachurovska, Mariya
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Формування конкурентних переваг підприємства на засадах стратегічного маркетингуВолинець, Михайло; Volynets, Mykhailo
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Формування конкурентного потенціалуКулик, Юлія Романівна; Kulyk, Yliia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Формування конкурентних перевагГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Товарний асортимент підприємства та особливості його формуванняБокулі, Бофаса Седрік; Bokuli, Bofasa Sedrik
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Напрями вдосконалення маркетингової діяльності підприємстваКирилович, Богдан; Kirilovich, Bogdan
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Маркетингова стратегія освоєння нових ринківЛавро, Надія; Lavro, Nadiia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Концептуальні засади стратегічного маркетингуМихайлюк, Софія; Mykahiliuk, Sofiia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Характеристика маркетингу в публічній сферіКоваль, Іванна; Шведа, Наталія Михайлівна; Koval’, Ivanna; Shveda, Nataliia
Proceedings Book20212-гру-2021Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі"-
Результати 1-25 зі 25 (час пошуку: 0.008 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі